2011年4月27日 星期三

[歪妹愛生活] Tempo今季玩特別玩罕有! 天堂鳥你見過未呢?


大家知道什麼是天堂鳥嗎??!!





大概一年前左右吧!!我從youtube中得知世界上有這種雀仔!
很特別的啊!! 完全不敢想像牠的存在!!
初時覺得他就是一隻像烏鴉的雀仔, 再看覺得蠻可愛,
下身會漲起好似帶住水泡咁跳黎跳去,
再睇耐d... 我覺得牠是來自外太空的!
真的令我嚇了一驚呢!! 唔知大家有無睇過??
想看嗎??? 應該有心理準備吧!! 黎啦..想睇就click入去睇啦!!!




怎樣?? 看了嗎??? 你有什麼感覺???有無嚇親呀??


其實, 令我突然間提起天堂鳥皆因Tempo紙巾!!
點解??? 事緣有PR邀請試用Tempo全新設計的盒紙跟紙手巾!
而今次設計的theme就是"天堂鳥"啦!
但大家不用怕, Tempo是以"天堂鳥"最可愛的一面去展示出今季Tempo的春色設計!
both是特別限量版啊!! 究竟有幾特別?? 大家一齊睇睇啦!!


<天堂鳥>3D立體限量版苿莉花盒裝紙巾
盒紙方面, Tempo以現在最hit的視覺效果去刺激你們的眼球!
無錯就是3D啦! 首創立體設計, 真係估佢唔到!
依家連紙巾套都慳返啦!! 咁靚靚可愛的外盒, 已經是很好的一件裝飾品嘍!!
未開盒已經聞到陣陣苿莉花味!!



略厭面紙拉出來後, 遮住了天堂鳥, 可以自已再放D小公仔加強返個3D感!
HA...我就放了從峇厘來的喵喵啦!! 好MATCH啊!!! 呵呵....

<天堂鳥>特別版印花紙手巾


至於紙手巾放面, 可算突破性設計, 把天堂鳥圖案印在紙巾上!
靚到唔捨得用...點算??!! 見到個圖案好開心的感覺,好Fresh啊!同樣是有香味, 但是無面紙咁濃烈!
雖然今次Tempo費神在花巧上, 但是完全沒有影響其quality的!
眾所周知, Tempo已經是一大名牌! 品質有保證! 完全得到顧客的信任!
很多人亦已經將Tissue的稱呼, 直接說出是Tempo!大家有無留意到???
唔該有無Tissue? 唔該有無Tempo呀?
但唔會有人問你"唔該有無Tango? haa...
PriMa亦是Tempo fans! 每天都必須有它旁身,
需求量都幾大下!


面又要, 化妝又要, 食野又要, 睇戲又要, 如廁又要.....
尤其生理期時更加需要Tempo!
依靠它是因為欣賞他的溫柔跟韌力, 紙質柔軟且堅韌, 你看就算濕了水我再大力扯他,
也沒有斷或霉爛!
確實是佳品!
最令人開心驚喜的事情, 莫過於小時候跟Tempo的接觸!
相信有很多朋友仔都會試過..就係飲茶個時,係Tempo上面畫畫或者寫字!
有無記憶呢???????????
前兩日,我想寫紙仔俾mummy時, 發現沒有memo紙,
我就隨手拿起了Tempo寫住先啦! 感覺也不錯呀!很易寫上沒破洞呢!
剛好又天堂鳥的pattern, 很美啊!!
不過, 說真的..太美了.. 我迫不得己才要用上它呢!
有點心痛的感覺啊
...haa....




係咪好吸引呢????即將係各大超市,個人護理連鎖店及藥房有售啦!!!
有興趣就快D帶佢返屋企啦!
因為限量版跟特別版, 不知道會否很快售完呢???!!

希望大家喜歡我的分享! ^v^ 多多支持小妹啊~

沒有留言:

張貼留言

熱門文章