2011年4月21日 星期四

[歪妹愛電影] SCREAM4 <入黎一齊叫啦!!!> I like Classic!

“Who is it??”
”Which scare movie do you like? Answer Me!”
“I’m the last guy you see b4 you die”
“ Dun switch off the phone, Bitch! You must regret what you do!”
…………………………………..
 
Do you still remember these Classic Dialogues?
 



一直都覺得奪命狂呼應該是在暑假時上映的, 今次竟然是在Easter檔期呢! 突如其來的興奮!很久沒有驚嚇核突片能夠滿足到我!
Scream series
真係長做長有!!! 唔好厭佢老土! 這才夠原汁原味!就係鐘意佢追住人, 唔見人, d肉緊你!見到佢個mask就想笑~ 見住佢自殘唔知點解感覺好正~覺得佢好變態.. 痴線架!!! HOW COME?!
一開波就以自嘲的形式揭起序幕, 完全對自已充滿自信的表現!無可否認大家都認同它頗算是深入民心的電影吧!你會離棄它嗎? 我相信追開就會追吧!!今集還是故有女主角, 女主角尚算keep得不錯, 是肥了些少!今次我去到最尾尾先發現誰是真兇! 差勁!!不過你有留意女主角的想法時, 其實一早應該會估到誰是來奪命的!點解每一次真兇都會失敗? 惡人有惡報?還是開心得太早! 衰尾尾.. HAA.. 有些少白痴…HA!!
不說那麼多嘍~ 有興趣又係fans就應該不會錯過入戲院叫的機會~
這套戲開拍的目的, 應該就是想觀眾尖叫狂叫大叫吧!被嚇時的即時反應真的好好笑我嚇到縮起左個人.. 彊左..haa..我好鬼鐘意呢種感覺~~~ 睇到後尾 我相信還會有機會開拍第5集的可能性!
呢排好多呢類電影上映
,
樂透也!!!
今晚我會去睇 “Red Riding Hood”!期待~~~ 希望唔會失望!!!
 
Start my Easter Holiday la!! HoOhOo....
 
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章