2011年6月30日 星期四

[歪妹愛美食] 近來人氣高企的The Market @ Hotel ICON* 手掌龍蝦+老鴨湯*

剛過去的星期二晚, 不正妹隨公司同事去了Hotel ICON食Dinner Buffet!
位於2樓的The Market, 是一處有個性有氣氛的好地方!
因我們用公司名義book位, 他們安排了空間範圍較大的位置,
可以盡量讓同事們聚在一起!! 但就離食物頗遠下!!!




裡面的燈光都較得太暗啦.. BOSS禁不住要求他們把燈亮起來!
HAA....不過影相出來還是很暗啊! 可能燈光偏黃的關係吧!
先走一ROUND看看有什麼好吃的!!
不正妹每次食Buffet都會先看海鮮類的!
已吸引了!!! 龍蝦大到嚇親人呀!!手掌咁大隻!! 開邊的!!

我地每人都拎兩件! 即整整一大隻啊!!
看見他...已經印象分超高啦!!!
但生蠔就太瘦了...NO GD!!!!!!!!




之後當然是日本野啦!! 這裡很正呀!!! 沒有限制你拿多少的!
我一次過order了一碟mix的, 另外一碟是全帶子, 一碟是全甜蝦!
嘩!!! 帶子同甜蝦真係好好味, 不正妹非常愛!!
還給我們發現了驚喜item! 就是芝麻湯圓加杏仁茶! 好味!!仲有珍多冰添呀!!

可自選配料呢!! 見到已經很高興!!




平時食buffet, 只是食海鮮食魚生食甜品已很滿足!
意想不到是這裡的熱食也不錯啊!! 可能有些款式比較common,
可是不會難吃.. 不會令我他們卻步!!

最開心應該是看dessert吧!!! 這裡的dessert design 沒什麼特別的!所以沒有什麼特別吸引, 但都算頗多款式啦~細細粒, 一小口放進口裡!
方便又不太膩呢!!!!!!!!!!!

 
食呀!!! quota不多.. 所以要小心選擇擺上碟的食物!!
不正妹今天算吃得很多了!!!那個老鴨湯好飲到..我飲左3杯啊!!!推介!!

其實就是那個手掌般大的龍蝦..我吃了兩隻啊!!(開邊的)
望落去已令人興奮, 但味道一般啦!!! 而且食;兩隻都已經飽啦..

估不到這裡也有喇沙, 而且不錯的啊!!
 


 
甜品首選芝麻湯圓杏仁茶, 及綠茶dessert!!
lemon tart一定不要吃...好酸..好像洗潔精味道啊!!香蕉pancake也可以一試啊!!!
唯美中不足是雪糕., homemade的...
最大問題是...剛巧雪櫃壞了, 所以雪糕有點溶啊!




次應該每人HKD450...抵唔抵食.. 見仁見智!
以我而言, 合我心水, 算很多款式食物合我心意!!
比起以往常幫襯的九龍香格里拉... 我會選擇這裡..
價錢相約, 但這裡裝修新正, 食物款式多些, 味道不錯!
服務也很好, 令人滿意!! 收碟收得幾快..HEE...!!!
至於茶水方面... 熱飲的奶或茶, 份量要自已調配!
一致認為COFFEE最穩真, LEMON TEA NO GOOD!!
不好就是...想拍照時...發現很困難啊...燈光實在太黃又暗了...
下次試下LUNCH BUFFET來吃, 可能影相會靚D O卦! 呵....
大家如果有興趣, 可以黎試試呀!!
就位於尖東DUTY FREE SHOP對面, 即華懋戲院對面咋!!
好大個POLY U LOGO, 因為是POLY出錢起架!!
有不少酒店系的同學仔在這裡見習的啊!!
http://www.hotel-icon.com/

Hope U enjoy my Sharing!!! ^3^


With Love,
 *不正妹 *PriMa*




沒有留言:

張貼留言

熱門文章