2011年7月10日 星期日

[歪妹愛旅行] Hea遊越南2011 之 Day4 : 悲喜交集的白色情人節...

不正妹轉了新工作...好忙啊!!
日日都要OT...好累.....不過整頓好後,
應該可以快D跟大家聚多D啦!!!
祝我好運啦!!!!
好啦
~ 繼續我的越南遊記Day 4
!

上次講到係胡志明市玩左3日了
! 4日會去越南內另一個地方, 越南的浪漫之都, 名為”Dalat 大叻”!這裡更有法國效區的感覺!
今次旅程只有六天時間, 因為第一次來, 胡志明市一定要踏足的!之後就只能再選擇多一個地方
們於
大叻藩切掙扎了好一段時間
,最後都是決定大叻!!! 因為我們想浪漫一番!如果去藩切, 坐車要成4個小時的, 男士們都覺得很痛苦~雖然是有陽光與海灘, 但我們都決定捨棄這裡了!去大叻, 我們只需多花大約$600港元就可以坐來回內陸機~
45MINS
就可以由胡志明市去到大叻嘍
!其次就是….剛好第4天是314, 是白色情人節啊!而且是我和豬仔的紀念日, 我們每月的14號都必定在一起慶祝一番!因為我們是214號一起的! 月月happy day就是在14號啦!!
HEE~~~~
浪漫日子會幹什麼呢??? Come On! 出發嘍!!
 



 
 5點幾就出發到內陸機場啦! 內陸機場其實就在國際機場旁邊!而且由市中心坐的士到機場廿分鐘左右就可以抵達啦! 很不方便!我們要坐8am的飛機, 所以預早些少到, 吃完早餐再上機!第一次坐內陸機, 好興奮啊!!!不過那個內陸機場的check in , 實在臭得很真的不知道怎樣形容….v.v….




 
check in 完可能真的太早了, 就只有一間outdoor的食店開門,

沒有選擇之下, 就決定這裡食早餐啦!穩真地又食PHO!望住個太陽升起來!! Hee…
 



 
 夠鐘上機啦!!!! 好好天氣啊!!! Hee!! 大叻我來啦! 45mins後見!




非常快~無訓過已經到左大叻機場啦!!

好靚啊!!! 雖然機場小小的, 可是我覺得這裡比胡志明市的國際機場還要美!~~~這個天氣下令大叻更加美呀!! 心情好good!!!第一個感覺是….我一定會迷上大叻了!! ^v^


 



 
 
大叻機場離市區頗遠下一定要截的士出去啦!這裡set死了收費, 250,000v一程!我們亦選擇了七人車就出發嘍!!!
help!!!
我像置身在世外桃源嗎
???實在太法國了完全不像在東南亞地區啊!!一條直直的公路….很多樹屋子堆在一起真的像法國南部呢!
 




大約45mins左右就去到酒店啦!
落車睇下咪錶...WA...如果BY METER...貴左成倍架!!

 


Ana Mandara Villas Dalat Resort & Spa ( http://www.anamandara-resort.com/ )
其實我們的酒店都比較偏僻的, 就在山上面!
不過環境真的好正啊!! 山景resort~hee…而且服務真一流啊!!!!!!




一般來說, 要下午2時才check in, 因我們早機到,早上10時就抵達resort! 他們安排了我們先到guest house休息!一有房間空出就會幫忙把行李整理送過去!





~~好大啊! 整幢戶子共有3間睡房, 每間睡房有獨立toilet,有大廳, 有廚房, 有後花園! ^v^
 


每間睡房的設計都有些少分別的~分別設在地庫, 中層跟樓上~
staff說每幢villa都是類似的格局, 不想3pair住在一起, 可以選擇另外獨立屋,
hee~~
不過我們愛湊熱鬧
,而且每pair都有自已獨立睡房, 所以就選擇了villa!


 



未有房子, 我們就在resort裡逛逛啦!!
我們先去了swimming pool~~靜到呀.. 無人架!! 呢度仲有得打snooker!不過好多蚊呀!!!!!! 我地係度訓左陣就周圍行影相啦!!




resort
內有得做spa!! 做法式spa的! 叫做La Cochinchine
在胡志明市已經好想做spa, 不過礙於行程不便, 所以唯有擱置了.. hee!! 太棒嘍!! 二話不說就入去看看啦!我說過今次旅程一定要做spa!!! 工作太勞累啦!!幾年無去泰國.. 真係好想spaspa!!望一望d package, 其實做spa預左貴架啦!所以我覺得可以接受! 而且一早跟豬仔約定, 預左呢筆錢架啦!當我係度睇緊o既時候, 佢係咁全程唔like的樣子,說前日曬傷了d皮膚唔想做spa…怕痛..我已經問清楚個staff, d磨沙係細粒d, 到時輕手d就可以~佢仲係say no…個刻真的想打佢呀!係度扮細路仔唔制唔制佢班朋友仔係咁笑我地..真的想發脾氣了!! 我唔理呀!! 我一定要做呀!!




你唔做我就自已一個做! 今日咩日子呀! 約定了又反口有幾痛je.. 最多你做曬後護理o那刻個心真係唔舒服但係又唔可以發佢脾氣,
要俾面子佢我忍左佢
! 佢應該feel到我好唔happy, 最後自已行埋黎睇左眼就話做o~係順返少少條氣….當天的心情已經大打了折扣填了問卷, 大約問你想要的力度, 那些位不舒服, 要特別照顧,選擇做SPA的物料, 好像是磨沙那些用料…,
我們BookHoneymoon Package還有dinner食的~
有兩個set, 一個是法式, 另一個是素食的,
包埋餐法國餐! 我覺得算抵啦!!!




book了下午4, 我們就去call taxi出市中心啦!
我們當然去搵食先啦!! Book taxi途中, 酒店staff 介紹了一間餐館給我們
是吃俄羅斯菜~ 橫掂大家都不太熟悉這裡..就試試吧!然後他們就叫staff車我們過去啦! 照看應該是有bonus?
原來就像私房菜啦!!! 廚師就是這間店子的老闆娘啊
!不是說特別出眾, 還可以啦!!我們叫了個牛油雞翼! 等左好耐都未黎….心想最簡單的菜式為何那麼久啊!
但原來…….這個牛油雞翼跟我們香港的很大出入是這個樣子啦…像雲耳雞...我不覺得特別好吃...
 


 
 



食個飽飽就出發去Dalat Plaza!!
跟香港的街市沒分別啊
~裡面的都不太好看只是為了買咖啡而來罷了!看了幾間價錢都開價太高有點過份最後找到有一間有翻譯?!
Haa…
原來是一個香港來的大叔呀
!全程跟老闆娘殺價, 他都幫忙解釋著~最後殺到他都忍唔住出聲, “差不多啦..夠啦!!”無眼睇的樣子…haa~~笑死左~~在這裡擾攘了差不多成個鐘呢~




 



之後我們就向大叻火車站出發啦


!其實這裡不是有火車坐, 而是一個懷舊車站的樣子,不收費形式的~來拍拍照就是啦!!不過, 我地一路影一路就有隻蜜蜂係咁跟住我地..嚇死人啦!!!!!!!!我係鐵路上玩緊個時俾我發現有隻死了的四腳爬爬伏屍係我腳邊..嚇到我打冷震呀!!!見到銀色一舊.. 唔知咩黎仲低頭望好核突…>w<
 





然後就返酒店放低d野先~~~~我們的villa!!! ^v^hee~~~我們選了中間大廳那間呢!~因為我book hotel, 說我們的紀念日, 佢專程佈置了呢….朋友們的房間又是怎樣??!天呀~~~ 樓上那間有天窗, 可以一路沖涼一路睇星星~樓下個間, toilet比較獨立, 還要落一段樓梯, 很有獨立空間~
hee..
大家的浸缸都是一樣的~~~這樣子的啊!!!

 






之後我同豬仔就去做spa!!!!!! 朋友們就睡午覺~我等了很久的spa終於來臨啦!!!!!!!首先帶我們入去換對拖鞋先, 然後就入房啦!!因為我們book的是Honeymoon Package, 所以我們在VIP房做的~入到去, 眼見一個大廳, 然後有偏廳, TOILET~有點像書房FEEL~暗暗的燈光,…已經很想睡嘍!!首先入TOILET換衫~著住浴袍出黎~其實呢個過程不於唔好著算啦~快到….HAA!除左件袍就磨沙啦~好香啊~~
之後要去沖身先~好核突..彰住個body.. 有龜裂情況出現
~哈哈…………….

 
 



之後, 出到去我先按body, 豬仔就按腳啦!好舒服呀~~按按下我訓著左….技師叫左我幾聲先起到身走去按腳之後又係訓著左….真係好tired~~ha….我們同一時間完成~玫瑰牛奶浴已經為我們準備好啦!!……..浸到唔願郁其實訓左咁耐個人唔係好想郁呢!但係其實都幾肚餓…haa!!!浸完沖返個涼上餐廳食我們的法國大餐嘍!!!hee~~~


 


呢一餐不要看少它! 食物細細碟, 但都食得幾飽下!
都幾好味!!! 我們坐outdoor, 晚上都幾涼下~在大叻, 日夜溫差都幾明顯架!!所以要帶定件外套旁身~yummy yummy~~ 食到想返villa!但係staff話仲有甜品呀~~~~~呢個package真係唔錯啊!3個小時的spa加這個大餐~圍返接近HKD2,000/COUPLE9點幾返到Villa~staff又幫我地預備了紀念日的cake~不過太多cream!! 岩岩先食到咁飽~以家都無心情食啦!! 真係影完相食左啖就放低了..haa!
then
就係大廳度做宅男宅女啦
!!成班仔仔係度屠龍真係咁好玩咩??我地女仔就係度過相同上網睇新聞update日本海潚情況….upup~~有點掛屋企人呢呢個世界真係話唔埋可能明天就是世界末日…….有點不安呢呢個時候我收到妹妹的what's app….爺爺走左心情好差….雖然我不太跟我爺爺親但是總會有些童年回憶吧..年紀大難免會…..去旅行時發生這兩件大事..感覺特別深…..



 



 
但我也要忍住這個負面情緒, 不能影響今次旅行的….跟豬仔臨訓前傾計, 他說他還是喜歡到深圳按摩多過做spa……
係激死左
….咩叫享受呀~~他說喜歡俾人用中式整到佢痛先夠爽
..spa只覺得個技師係度摸佢全身.. 唔覺得特別舒服這就是男仔跟女仔的分別嗎??!!! V..v…..我跟豬豬的四年零一個月就是在這個情況下渡過了….難忘這個白色情人節有激動, 有開心, 有擔心, 有滿足的一刻~



 




明天應該算是逗留越南的最後一天了

因為last day一早就要坐內陸機返胡志明市轉搭中午飛機返香港啦!!不捨得吧~明天joinThe Sinn 大叻local tour!我俾隻馬咬呀!!! V.v…仲做了一樣我一直好想好想好想做的事!!
令我興奮左好耐!!!!! 想知道咩事嗎?? 留意我Day 5 遊記啦!!不過, 要等等我啦~~~ Haa….

With Love,
*不正妹*PriMa*
 























相關文章:

Hea遊越南2011 之 預備篇
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id

=94037

Hea遊越南2011 之 Day1 : 未能適應寒冬變炎夏+為未來兩天作好準備
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=95060

Hea遊越南2011 之 Day2 : 朝聖@頭頓耶穌山
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=95346

Hea遊越南2011 之 Day3 : 擺大烏龍@Local Tour...http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=102640







沒有留言:

張貼留言

熱門文章