2011年10月30日 星期日

[歪妹韓瘋文] 遲來的<韓>狂熱!!! => 1st K-Pop live in HK - Boyz in Power ~~

各位韓流fans的sister是否等了很久呢???有留意我blog的都知道我是韓痴吧!呵...
試過CN Blue第一次的FM放棄沒看,真的後悔不得已!
之後我就絕不讓自已後悔了...所以窮到濃左..HAA!
不過都值得...因為好感動同開心呀!!

吊胃口的分享來啦!!!

 
多謝我身邊的朋友, 因為他們都中哂毒..成日跟我一起癲!
今次跟大家分享一下八月尾在亞洲博覽館舉行的...
"The 1st K-Pop live in HK - Boyz in Power"其實有"Girls in Love", 當然我想睇男團多d...雖然FX好吸引我...
如果睇哂兩個就不得了...無錢啦....我要SAVE$$ for 2012年trip架嘛!


好啦!!! 唔講咁多啦!! 睇相啦!!! 第一隊係我喜愛的CNBlue呀!!!容和呀!!


睇完"你迷上了我", 我發現玟赫也很可愛啊!
可惜很難影到他呢! 皆因他是drumer嘛..好後呀!! ><

怎能少了容和的單人照呢!!




比我想像中親近呢!大發!!
cnblue的音樂是比較特別吧!
不是一般的dancing musci! Rock it!!!





經過CNBLUE之後, 已經好累要休息下..不過厭他們唱得太少了!
第2隊出場, 我想應該可以抖下啦..因為不是我杯茶,
點知氣氛出奇最好呀!
帝國之子呀!!

嘩!!全場大部份FANS都是他們的啊!
好多o靚妹...仲要係vip位..勁!!!
他們係幾識得攪氣氛O既!!





後段他們勁攪笑...係度扮張國榮同周潤發,
估佢地唔到...d廣東話都okey喎! haa...
大家一定要睇呀!!好過癮呀!!




佢地係唱得最多個最多performance的一隊!
但我最期待的2am出來啦!!!我恨不得他們快點回後台!
哈哈.................

其實明明上兩個月先見完.. 但係又忍唔住好想見到佢地啦!
尤其係瑟雍呢!!! ^3^




原諒我對2pm跟cnblue特別偏心啦!!sister!!! 想叫就叫出來啦!! 珍雲幾型呀!!權兒的招牌動作都出哂黎呀!!



唔好俾佢停呀!!!!
行出黎啦!! help!!! 我地vip位的fans浪潮來啦!!
沖呀!!!!




對不起啊!!! 我太愛大伯啦!!!我負責狂追他呢!! hee....



這是我很喜愛的相片! u"re my star!! ^3^




當然都有拍片啦!! 是否感覺我很忙呀!!haa....
 



點少得快歌呢!! hoohoo~~~



話咁快就第4隊啦!!! 係邊個?? 可能好多人只係識弘基??
我都係睇完"美男"先識佢咋! FT Island出來啦!!!

想rock又得! 想妖都一樣得呀!!
佢地真係好落力!! 唱左好多首歌呀!!




其實成隊band都好正呀!!!我很喜歡他的T-SHIRT!






COME ON!!! LAST一隊, 點能跌WOW呀!!

 






歷時不過1小時鬆D....咁就拜拜????
MY MUM!!! 千幾蚊咁就飛左佢啦! 會唔會少左D呢...

 


謝完幕佢地仲走埋出天橋出面拜拜啊!!!
CNBLUE仲係咁張佢地D結它PICK 拋出黎呀!!
癲左呀!!!! 可惜我執唔到...><
想近D見下佢地嗎??? LET'S GO!!!




最後還是要拜拜啦!!! 唔捨得呢!!
所以係場館出面...又影...HAA!!!

CN BLUE!!



2AM呀!!!!



呢晚就真係發左場夢啦!!!! 好唔真實...喘哂氣....幾時會再見面呢????2AM枕住見我已很滿足!!
至於CNBLUE....

講個秘密俾你知呀!!!
我..........................................................................
.............................................................................

我講真的!!! 大家知道嗎???
剛剛之前開賣的CNBLUE演唱會飛,
3分鐘內全場賣清光!!!
我是其中一位VIP啊!!! 你說能不興奮嗎???
如果大家買不到飛, 等我2012年1月的分享吧!!

多謝大家的支持!!! 繼續支持小妹!
我會為大家分享我更多所愛!!!


WITH LOVE,
*不正妹1*PriMa*


沒有留言:

張貼留言

熱門文章