2012年8月4日 星期六

< 歪妹之囍 三 > 尋找酒席場地篇 : 掙扎了1個星期終於落訂啦! ^v^




哈哈.....D字好肉酸....KEEE....思考時no heart字型!

總算有d眉目啦.....其實大家都想快d解決佢!
唔想再行啦...haa... 咁就要落決定啦....
最後兩強就係 帝國中心呢兩間 <好彩> <御苑皇宴>
跟W小姐傾了兩轉電話, 最後, 決定選出心目中喜愛的那間!
1個星期後, 上去<御苑皇宴>BOOK時, 又為了吉日而煩惱,
發現原本想選擇的星期六是觀音誕,
伯母跟幾位AUNT都要食素, 為免麻煩, 我地要選擇早一個星期的平日日子!
他說這個場最PERFECT係擺36圍, 如要擺多D都可以,
但是有些圍數看不到STAGE啦....


Package : 這裡不是以圍數去傾酒席的, 是以最低消費去定!
雖然我地預計起碼要擺36圍, 但
我地又怕個晚突然少左人黎, 因為平日~
所以個min charge都計低左俾我
,
岩岩又做緊優惠, 平日可免加一服務費~
其餘也沒什麼特別了, 她們送的coupon好像也不太適合我們用!
有$6900 蒙羅麗莎Package, 但是package不包括新郎禮服,
很明顯你一定要俾錢出黎享用它...要再問多d詳情先!

我地都算幾快book到酒席, 其實我地好怕一猶豫, 就無左個期啦!
朋友們都說酒席很full, 要快d落實~ 好彩咋....
其實我呢個星期不斷跟師傳及酒樓傾左幾轉電話架啦!
酒樓個度d人令我發癲呀! 明明話個日子available, 點知轉個頭打去hold期時, 又話無左!
來回3次都係咁! 最後遇到依家負責我們酒席的Macy,
她最清楚酒席booking, 我才放下心頭大石咋!
大家如果要book酒席, 首先
問清楚是邊個負責, 搵個話得事o既人黎溝通,
唔係就waste時間加影響心情~~~


不於跟大家睇睇我地book左個個場地呀!^v^
這裡有兩個廳, 細D望不到海景的叫"半島廳"
我們BOOK的是望住海皮的 "維港廳"

*** 以下相片是轉載自酒樓的FACEBOOK FANSPAGE ***
((我去過睇實景, 效果確實係差唔多的!))




這就是上了電梯左轉的位置, 可以放Backdrop係度影相啊!
仲可以簽埋名添呀!
行前少少,
過左個entry就係reception啦!可以放好多張chair, d兄弟姊妹唔駛怕腳攰啦!
再行前少少就係擺放結婚相薄的地方!




左手邊直行就會見到水吧啦!
 左面向住洗手間方向行就是娛樂區啦!
喜歡它有點獨立分開的感覺, 開席時不用太混亂!



行返轉頭睇下個廳情況吧!
長方形的格局, 望出去就係維港啦! ^v^





Table flower都很美啊!我問過經理, 佢話decoration就算改動都不會變化太大~畢竟大家book呢度唔多唔少係喜愛這裡的decoration~





主家席擺設~~~紅色~~~





至於個stage, 其實頭尾都有架, 不過如果擺咁多位, 唔suggest開尾個stage,
當晚新人影相會癲左.. 走黎走去~ 不過也不用擔心,
前台可以隨時轉西式又得中式又得, 敬茶時便轉一轉個background o羅!
我見佢轉俾我睇都幾快同簡單, 呢點唔錯!









 如果想在酒樓做埋證婚, 就會係咁o既樣子啦! 不過我唔會係酒樓證婚啊!



stage上面有部琴, 就算你唔用都無得搬走架!
不過, 其實都夠空間俾佢留係度o既~




切cake儀式時用到的幾層cake~~~


 這裡的燈光效果也是吸引人之處呢!









司儀及新人進場時的燈光效果



對於新娘子, 最重要當然係新娘房啦! hee....
有兩間新娘房, 廳後面個個大d架! 仲有TV望到外面的情況,
有獨立洗手間, 存放衣服的地置都幾大! 有張貴妃椅可以休息下!




Stage旁邊的新娘房細d, 呢間可以俾mummy伯母同埋d 姊妹享用! 



大家覺得點呀??? okey嗎???
其實上網search過呢間酒家的資料, 不是太多人在網上分享,
不知道她service 及食物質素如何,
就是本著喜愛這裡的感覺及符合我倆的要求而選擇了她!
不過, 我忘記了睇D電視同Projecter, 好似少左d咁... 雖然都book了, 但都想上去睇下有幾多...
希望我的分享都會幫到將來會結婚的朋友仔啦! ^v^

御苑皇宴 The Banqueting House
https://www.facebook.com/thebh


我book左之後2個月, 見佢係Roadshow賣廣告呢!
近排訂酒席仲送Samsung Galaxy Tab 2. 10. 1~
咁都得???


打左好耐呀....好攰呢!!! 下次再跟大家分享更多結婚的逸事!

WITH LOVE,
*不正妹*PriMayy*
email: primayy.blogger@gmail.com


相關文章:
<歪妹之囍>
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&classid=4238&view=me



沒有留言:

張貼留言

熱門文章