2012年8月1日 星期三

[歪妹愛生活] *~好開心! 好好玩! @ Midnight Surprise Birthday Party at STUDIO~*

話說上次Music Bank完左之後, 我地成班韓瘋仲未捨得返屋企!
皆因好朋支第日正日生日, 我地懶秘密咁幫佢攪個Surprise Party!
但係又唔想咁無新意, 又係唱k, 落bar飲野切cake~
最後, 俾我搵到地方啦! 仲要係機場出黎都算近,
神不知鬼不覺咁引導左壽星女上去! 個event都算幾成功! (有點沾沾自喜添! hee....)當然都要多謝各位好朋友的幫忙及參與啦!
因為我真係前一晚凌晨先Whatsapp通知各位, 真係好遲....
最唔好意思應該就係....我地當晚的"攝影師-Pak Yu"
好彩上天的眷顧咋! 咁遲搵佢都肯應承幫我呢個忙! 我真係好感激佢呀!
當晚佢仲好落力添呀! 訓哂地! HAA....




咁因咩解救要搵攝影師呢? 查實係咁o既....
睇完concert都成夜晚11點啦~ 要搵個地方切cake一點都不易,
突然間醒起, 之前上網搵結婚資料時, 見過一個幾得意的package~
係studio度切cake影輯相慶祝生日, 好開心好好玩咁呀!
所以就一直記住佢啦! 今次排上用場啦!
不過, 一般係唔會深夜進行的, 今次特別的request,
要studio專登開門, 所以需要加錢的!


 



無去睇Concert的朋友就一早去預備啦!
買左零食飲品, 仲有生日cake上去stand by~
haa~~~我個晚全程秘密同佢地whatsapp update status~






壽星女俾我地狹持上左工廈, 夜麻麻上工廈....都係第一次!
最重要佢真係好SUPRISE! 同埋好感動! 任務完成! HAA.....





Pak Yu 同佢助手(好似係佢老婆黎) 仲幫我地預備左D道具仔影相!




唔駛咁DRY~~影相前sure要裝下身啦!




首先係壽星女影先!



然後到我地輪流玩波波! hee....





當晚大家都掛住Stand by 影相, only飲野咋! d 零食無食過!
至於個cake仲攪笑....朋友們竟然忘記預備叉碟...
所以最後個cake壽星女同妹妹拎返屋企食啦! haa.....






Pak Yu好好人呀! 知道壽星女過左12點就係正日生日,
第朝起身就見佢整左張相出黎呀!! 佢話生日正日睇到相相會開心d喎! hee...





因為相要執, 無咁快俾到我地, 但係佢執左靚仔的都有陸逐擺上佢專頁,
每次睇到都好開心呀!!!!^v^
呢張就係佢訓哂身影個張黎架!!
呢個post唔係人人都carry到...低炒...我塊肥面呀!!help~~





呢張就係當晚有份出席的朋友仔啦! ^v^
出席名單如下 : 有成日見住的朋友, 有好耐先見的朋友, 有識左無耐見過幾次朋友, 有由細玩到大的朋友
大家聚在一起, 這就是我們的緣份吧! 我好珍惜你地架! BABE!


 




尋日終於收到Pak Yu隻碟啦!! 個cover用左佢訓係地影個張相!
哈哈........佢話好鐘意呢張呀!!! 我都鐘意...好歡樂的感覺!
如果可以再瘦d就更好啦...haa....


 




我post少少出黎俾大家睇呀! 我覺得唔錯呢!
我地睇左成晚Concert, 成面油...黎到都無點補妝, 打哂燈...好彩影左出黎都okey咋!
一黎就每人擺個post先啦!!! 仲未warm up的我們!


 



之後, 大家開始發癲了, 有點natural high...
因為近排學緊dancing, 壽星女被要求跳返隻 "The Boy"!!
大家開始發狂啦~~~~~




大家開始活躍起來, 好多idea出左黎....kaa...
仲問返壽星女有無懷疑過我地的秘密行動,
但原來佢真係估唔到...估到錯哂....haa......




成日都笑得咁開心!! 來張cool的吧!!


臨走前, 我地提議來多張大合照先啦!!! 其實係又攪鬼啦!!
你睇我手上拿著的是什麼???
影緊相時, 壽星女係不知情的! haa.....
我超like呢張相呀!!!! 大家都笑得好靚好開心呀!!!




其實除左切cake同埋影相係gift之外, 我地都仲預備左份小禮物俾佢呀!!
haa....睇下係咩黎!!! 佢笑到.....你要再努力瘦身! 著俾我地睇架!! 加油呀!!!



呢個送禮時刻, 當然要影低佢留念啦!! ^v^ 唔駛怕羞喎!



最後真係要走啦! 我地BOOK左STUDIO 2個鐘咋!
臨走前同Pak Yu佢地影相留念! 多謝哂你地啊!
有了你們! 今次event先能夠順利完成!




今晚無點用自已手機或者相機影相相~~
影得個幾張咋! 光洙, 估唔到你都黎! haa...玩得開心嗎??

壽星女係我小學同學黎架...為了告別2x 生日,
想為她帶來難忘的一天, 這一晚夠難忘吧! hee...



今次影的相相出黎真係唔錯, 這個package值得推介呀!!!!
如果大家都有興趣, 可以去佢專頁望望呀!
PAK YU PHOTOGRAPHY
https://www.facebook.com/#!/pages/Pakyu-photography/122306854493110

最後, 送上movie一個呀! haa.....係Pak Yu整架!
佢將我自已影個段片, 加埋落佢影個段片度呢!
這個生日禮物真的很特別! 如果我收到, 真係會開心好耐! haa....


[flash=ytb]http://www.youtube.com/watch?v=C_E_7-LHyCQ[/flash]

No Background Music?
Click here~
http://vimeo.com/46355553



相關文章 :
韓瘋文 : 2012 Music Bank in HK > 不斷CLOSE UP!! 好近呀! 窒息了~~~http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=158486

WITH LOVE,
*不正妹*PriMayy*

email: primayy.blogger@gmail.com


沒有留言:

張貼留言

熱門文章