2012年9月1日 星期六

[歪妹愛美麗] 前往韓國途中跟大家分享"DREAM SKIN" 韓國醫學級美容液+5天修護MASKS

今次介紹也是與韓國有關啊! 相信大家去韓國旅行都不會錯過這個牌子的精華液!
因為其樽身很Colourful, 不同功能的精華液都有它們所屬的特別顏色樽身!
每次經過It's Skin的店子都會被吸引了! 好齊正! 好靚啊!!
無錯!!! 說的對象就是DREAM SKIN精華液啦!
而我認識她是一次偶然機會下試了它的美白精華, 有暗瘡都可以照用架!
好WORK! 效果好明顯, 只係用一個星期已經好有效果啊!




今次再次接觸DREAM SKIN, 是試用近期大熱的"Element 100 精華原液升級版"
>>>>紅蔘/蛇毒血清蛋白精華原液<<<<
記得上年去韓國, 蝸牛精華液好hit, 依家到蛇毒???
唔通以毒攻毒??




首先, 講下個質地先, 都幾杰下, 慢慢係面上按摩, 好快就吸收哂!
我真係一個DRY到爆的女仔, 很喜歡那陣人蔘味!
臨訓前搽, 感覺自已好寶呀!
搽左一個星期左右, 最明顯是緊緻方面, 面頬兩旁firm了不少!
其次就是保濕度, 我長期處於冷氣地方, 所以這點很客易感受得到!




但是這個星期, 我暗粒多左, 毛孔大左, 唔知係咪太潤的關係呢...
同埋發現她的樽蓋位置, 每次拿完適量的精華後, 總是有精華液唧了出來!




除左使用這支精華液, 我還配合了5天療程面膜啊!
對於每天都要敷保濕mask的我, 真係唔錯的選擇!
間唔中做一set修護下調理下肌膚, 是必需o既~~~
不過, 正確來說整個療程需要做4 set架!




1 SET有齊以下5款MASK, 每天都針對性修理你的肌膚! 好識寶呢!!
DAY 1 : 幹細胞蛇毒血清嫩肌面膜
DAY 2 : 熊果素幹細胞美白面膜(3D)
DAY 3 : 全效草本幹細胞啫哩眼膜
DAY 4 : 蜂王漿/蝸牛幹細胞面膜
DAY 5 : V型緊緻紅蔘幹細胞/肉毒幹菌面膜(4D)



有兩塊MASK特別想提及呢! 因為其剪裁很有趣!
首先是第2天的"熊果素幹細胞美白面膜(3D)"
像一個倒模咁, 剛好包住面部輪廓, 第一次接觸它, 很新鮮啊!
感覺這個MASK CUTTING能夠做到提升緊緻的效用!


另外一款就是第4天的"蜂王漿/蝸牛幹細胞面膜"
拉耳式設計, 哈哈....又是主要有提升輪廓的作用!
而且這款mask還有促進血液循環, 排毒排水, 消浮腫的功用!
我特別喜愛這個啊!


完成了5天的修護mask療程, 感覺皮膚白滑了, 毛孔即時收歛了! 保濕成效更顯注!
緊緻程度真的不錯喎~~



如果大家有興趣, 可以去萬寧選購啊~~~
"紅蔘蛇毒血清蛋白精華原液" $159/枝
"5天幹細胞活膚面膜組合" $99/盒(5片)

分享至此, hee... 大家知道嗎? 這篇文是我在往韓國的飛機上,
以及在前往弘大的車上完成啊! 就黎到民宿啦!
遲d再跟大家分享更多呀!! ^V^


WITH LOVE,
 *不正妹*PriMayy*
email: 
primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 Weibo http://www.weibo.com/primayy
不正妹 Twitter http://twitter.com/PriMayy

 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章