2012年11月12日 星期一

[歪妹愛生活] 屬於香港人的卷紙-Tempo「外軟內韌」創意新產品

YoHo~~~好耐無出文啦! 上到黎有點陌生添~
多左好多FUNCTION, 唔識用啊~~><"
咁耐無見, UPDATE下近況先啦!
咁耐無上黎皆因小妹除左忙於籌備婚禮之外,
呢兩個月忙緊搬屋, 好多鎖碎事呢!

今天抽空上黎想跟大家分享一下生活!
順便介紹一下Tempo的新品啊!!!
有睇開我blog的朋友仔, 應該知道我是Tempo的super fans!
今次新居入伙, Tempo亦都好照顧我!
送了新產品黎祝賀我同肥仔! 真係好多謝Tempo!



如果大家近日有留意, 應該發現"Tempo卷紙男"周不時就出現係你眼前!
>>>>未睇過? 點可以咁落伍呀! 去片~~
http://www.youtube.com/watch?v=pczfGTwPBbk <<<<


今次為大家介紹的並非紙巾, 而是家用卷紙!!!
每一次Tempo的新品都令人意外驚喜! 今次亦不例外!
相信大家平時使用其它牌子的卷紙都發生過以下呢個情況...
卷紙一濕, 極痴手, 瞬間變成紙碎, 灰色o既!!!
你話恐唔恐佈!?!?!
Tempo今次就係針對這個問題, 推出了
「外軟內韌」卷紙!

卷紙採用優質的歐洲原紙製造, 絕對有品質保證!首創「三層軟韌糅合技術」,
三層的卷紙用上兩種不同物料,達致
上下層柔滑, 中間堅韌的效果!這麼貼身的產品, 當然已經通過皮膚科測驗, 絕對安全及有信心的保證!


小妹已經率先試用過, 真係好柔軟舒服, 唔會磨損皮膚!
尤其前陣子病了, 不斷流鼻水, 鼻哥仔每天都要跟卷紙親吻,
竟然無甩皮, 真係掂!!
月事來了, 更可以選用新出印花紋
蘋果木香味,感覺更清新乾爽!
新居入伙, 我亦已經添置出來, house warming時更美觀!


除了美觀又好用令大家有驚喜, 對於我更震撼的是收到禮物那刻!!
很美麗的tiffany blue心型禮物盒!
一打開 "嘩" !!! 是心型風鈴?!
是用Tempo卷紙摺出來的心心啊!!
原來是PR們的IDEA,是他們親自摺出來的!
好得意!好靚呀!真的很喜歡這份心意呢!!



除此之外, 我仲收到Tempo限量版18吋豆豆梳化!
咁岩肥仔話欠個"浪"腳! 岩哂我地啦!
呢個豆豆可謂一物幾用! 可以當cushion攬又得!
當sofa坐亦得! 當埋"浪腳"得左!





怕白色易dirty, 又唔駛驚喎! 因為佢個設計係有拉鏈架!
可以換左個套出黎洗架~~~係咪好想買個返屋企呢?
外面無得賣架! 如果大家都想要, 可以留意Tempo facebook 專頁呀!
https://www.facebook.com/Tempo.hk

你叫我如何不愛Tempo? 玩味十足的襯哂我地屋企!
簡直是潮人item啦~~~
Tempo貴為香港成功品牌, 深受大眾喜愛確實有它的道理!不單止有優質的產品,令人感受到它的體貼,
從心出發地與市民同樂!
每次的創意宣傳,與大眾的互動亦能提起市民關注!
已經是實實在在地融入了香港人的生活!
今次的新產品
特別為香港市場研製!
我們怎能錯過屬於 "香港人的卷紙" 呢!

Tempo三層純白原味卷紙 10裝(於各大藥房有售)
新推出優惠價HK$37 – HK$38
Tempo三層印花蘋果木香卷紙 10裝(於各大連鎖超市有售)
新推出優惠價:HK$42

分享至此! 希望大家喜歡我的分享!!下次見!! ^v^
With Love,
*不正妹*PriMayy*




沒有留言:

張貼留言

熱門文章