2013年1月4日 星期五

[歪妹韓瘋文] 放棄了MAMA, 選擇了Big Bang!! 好HIGH啊~~~

2012年對於韓迷們來說, 確實是豐收滿足的一年! 因為很多韓星蜂擁而至!
大家有機會目睹各韓流名星的風采! 更是不惜一切撲水撲飛! 認真誇張!
有錢都未必撲到飛! 不正妹真係慶幸自已有班一齊追星的朋友仔!
收風快過人, 唔係應該係嚇親人! 簡直係旋風式UPDATE韓聞!
HAA....一收到風, 未知點買到飛, 拎到飛, 就已經預備定團購名單!
今年更加發現了大家熱愛韓流的程度去到忘我景界!HA....


年尾更加令人期待莫過於MAMA及BIG BANG吧!
MAMA可以一次過睇到好多男團女團的, 而且頒獎嘉賓都是至HIT的男女演員!
但最後, 我還是選擇了BIG BANG ALIVE GALAXY TOUR CONCERT!
因為BB第一次黎香港開演唱會!! 真係等左好耐!!
其實我不是太熱愛他們, 但是我朋友前幾年已經追他們追到要飛出香港!
去日本同韓國睇佢地CONCERT~HIGH爆的!
而且我之前係澳門MAMA睇過佢地STAGE PERFORMANCE,真係特別吸引人!
我都唔想MISS左呢一大盛事~~~~HEE....



我買了頭場12月8號(星期六)個場, 當天都成7點先入到去機博!
我只可以說是BB真的太強, 還是宣傳實在太掂?
就在這個時候, 朋友們迫到要出去吸支煙, 我在呶煙區聽到以下對話
A : 咦! 咩你又黎睇Big Bang呀??
B : 係呀! 個個都話佢地正! 所以黎睇下O羅!
A : 哈哈...我都係喎!
這些就是非韓迷的對答, 心裡突然想.....
究竟場內有多少不是韓迷? 只是來湊個熱鬧而已?



唔係等好耐, 就放人入場館啦! 大致上秩序都不錯!
HA....今次我為了盡看BB的STAGE PERFORMANCE,所以買了坐位飛啊!
剛好就在台的右則T字位對上,好近啊!!! 已很滿意~~~
當然要影下相留住這個MOMENT啦!! 我手上的皇冠螢光棒係咪好靚呢!
朋友幫忙買的, 平過會場價購入!! YEAH!!!
差不多要開SHOW時, 我終於解開了疑團!
當你發現你身邊有不少人跟你拿著同一個皇冠揮動著,叫喊著!
那股凝聚力確實叫人感動, 有點令人不知所措!!
看過咁多次韓CONCERT! 這次是最令我印象深刻了!
成兩舊水港紙的皇冠螢光棒竟然佈滿全場, 好靚好壯觀啊!!
原來大部份都是BB的FANS啊!!! ^V^



大家是否不想再聽我個人的反濫感受啦??好想快D見到BB呢??
HAA....咁我俾D個人照你地睇先啦!!!
首先係我最喜愛的GD!! G-DRAGON~~~ WOW!!!
佢真係好CHARMING啊!! 呵....


然後就係又型又靚仔的TOP, 真係太完美啦!!
不過, 感覺佢大部份時間都幾HEA下... HA... 一係就自已企埋左一邊, 懶COOL! 哈哈....



繼續出場係佢~~~太陽呀!!! 第一眼望佢感覺是...OH! 咩咁矮架!?
我一直覺得佢好高大架! 比我想像中矮呢! 而且, 感覺佢係全隊中表演慾最強個個!
SHOW了3次肌肉, 而且好多時都係最唔捨得返入後台個一位O羅! HAA....



再黎係勝利啊!! 睇佢做綜藝就多啦! 還是覺得他是個演員而不是歌手!



最後就係大聲啦!!! 佢唱歌好好聽呀~~又好笑!! 突然間好欣賞佢, 留意佢多左添!



佢地5個都幾攪鬼, 好識攪氣氛架!! 佢地係咁講廣東話, 笑到我呀!!!
好! 好好! 勁好! 好勁! ......

我地仲同勝利講HAPPY BIRTHDAY 呢!!!

係咪未夠喉呢??? 咁SHARE多幾張BB合照俾大家啦!!

出場個刻!!!















拜拜LU~~~~~~~~~~~~
其實都拜左3次咁多!!! 成日扮走~~ HAA....
好開心決定黎睇BIG BANG演唱會! 真係值得去睇啊!
好精彩! 好興奮! 當晚我不斷同自已講要控制自已唔好嗌得咁勁!
因為第日要幫好朋友做婚禮MC, 點知完全失左控, 要我身邊的朋友REMIND我!
哈.....2012!!! 好完滿啊!!!!
唔知有幾多朋友仔睇完BB演唱會後, 鐘意左佢地呢?
我相信應該人數不少嘍~!!!

不經不覺, 原來已經夜深了!! 癲了~~要睡覺啦!!
遲D再同大家分享啦!! 希望大家繼續支持不正妹!
買唔到飛的朋友仔, 希望呢篇文章能令你開心返DD都好!
下次希望有機會係韓流演唱會見到大家!! SEE YA~~~
大家想看更多UPDATE分享, 可以ADD我FB FANS PAGE啊!|
With Love,
*不正妹*PriMayy*

 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章