2013年6月17日 星期一

<歪妹本地遊> 好耐無去拍拖仔啦! 熱死辣辣之塔門半日遊~

今次是不正妹第3次踏足塔門這個地方!
秋天跟肥仔講到依家,佢終於肯陪我入黎行下!
今日天氣好好,但真係好熱.....

 

 
 今次我地係馬料水碼頭搭船入去,大約個半鐘度入到去塔門。
 

 

假日班次會開多一班,我地選擇了12:30pm那班船入去~一程$28~
船表:
http://www.td.gov.hk/tc/transport_in_hong_kong/public_transport/ferries/service_details/index.html#k04
 

 
開船不久,發現了這個微小島!好正呀!自已一個曬太陽,無其他人騷擾你!



因為途中有幾個中途站,感覺船程不是太耐!轉眼間就到塔門啦!
第一時間落船去洗手間,衛生情況竟然不錯播!

 


然後就向島的左手面進發啦!
已經見到貝殼飾物及自製醎魚啦!




 因為我們吃過東西才過來,所以我們在士多買了支凍菊花茶,兩件鮮菠蘿冰就向後山進發啦!
 

 
塔門其實不大,就是圍著走一圈只需2小時左右!
而我就選擇了從天后廟那邊上後山,這邊上山會快些到達後山的啊!


 
天后廟旁邊有一條小石級,地上寫著"往山頂",
就是這裡行上去啦!途經會看到青年會跟瓊林學校。

 


一路行指示牌都很清淅,而且小徑都鋪得很好,很易行的!

 
 
好彩肥仔有先見之明,帶定遮咋!一路行發現旁邊跟頭頂滿佈蜘蛛網呀!
好恐怖呀!! D 蜘蛛仲要好大隻~~~><


 

 

不用半小時已經抵達後山啦! 好大塊草原!好大個斜坡呀!
正正對住個海~見到呢個景就好興奮呀!
這裡得一個涼亨咋!所以絕對唔夠咁多人企~
所以有人會帶埋WILD CAMP用的TANT來遮太陽~



得我地兩個人,唯有自拍啦!
WA~~~一離開左把遮,真係開唔到雙眼呀~
陽光太猛了!!!


 

 
來到這裡,怎能夠唔坐下懸崖邊影返張相先!
不過,要小心D啊!
在斜坡沿路行都很容易被風箏線割傷呀!
有些技術不好的人,風箏飛不起來,條風箏線打橫走!
見到都恐怖啊!記住要一眼關七啊!
我細個被風箏線割傷過,真係又痕又痛!



我地一氣呵成,落埋石灘玩水,但逗留時間真係唔能夠太耐,因為烈日當空呢!


然後,我地係路邊搵D樹蔭遮到的地方坐低抖涼!
真係好驚中暑呀!菊花茶就咁KO左!

 


我地唔係wild camp,唔係野餐,又唔係放風箏!
致在親親大自然,黎呼吸下新鮮空氣,行下出身汗!
無咩好做啦~haa....





抖左一陣決定再上路啦!肥仔話想食下午茶!
所以我地努力行埋餘下的路程!
好快就俾我地見到牛牛啦!
佢地唔怕人架!不過就屙到成地屎囉!


 

 
沿路都很多休息的地方,仲有人紮營添呀!
係度訓緊晏覺~
無論什麼角度望落石灘都很美啊!


 
差不多行左3分2路程,開始下山啦!
沿著海邊還有好一段直路要走,不過不用擔心,
木板地很好行的!還途經一個小碼頭呢!





十分鐘左右就到漁民新村啦!
這村落好細,好快就行返去碼頭啦!





肥仔立即腳步神速,入toilet洗返個面就去食tea啦!
佢好想嘆冷氣就真! ha......
我地想叫麵架... 點知佢話得返d小食咋!
當時4點鐘...咁早就無...><
最後叫左個西多士同兩碗豆腐花!
少不了凍飲啦! 個咸檸茶好味啊~~




本來想搭5點半班船出返去馬料水,但真係等唔到咁耐!又熱又攰....
所以我地搭4點4班船出西貢黃石碼頭,再轉巴士出返去彩虹啦!
塔門出去黃石的船飛平一半-$14咋!
碼頭都有大飛搭$20 /位~ 但肥仔話驚嘔,
所以搭返大船好了!



等車時發現了旁邊燒烤場的風景很美啊~最後影多張相先走人~
今日行程就完結lu~落左咁多日雨,終於有日好陽光!
好彩來了郊遊咋!之後個2個星期係咁keep住落雨,
想出街都難(懶)啦~~ hee......




不正妹今日分享到這裡啦! 希望大家喜歡今次的本地遊啦!
下次見啦~~~


With Love,
*不正妹*PriMayy*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章