2013年6月20日 星期四

< 歪妹之囍 十二 > HK Pre-Wedding = DT Photography (海量圖+花絮視頻)

不經不覺, 原來結左婚就黎3個月啦!
我BIG DAY D相都剛剛到手啦!
睇黎我要加快跟大家分享婚事的進度啦!
不正妹除了去左韓國影Pre-Wedding之外,
亦係香港搵DT Photography影了一輯Pre-Wedding啊!
今次找來我好朋友-Dominic幫手!
他是Freelance 攝影師來!
她老婆Zoe是化妝師! 當日影相佢幫我化埋妝!

影相之前,跟他們溝通過,大約知道我們的風格是怎樣,
我們可以自選拍攝場地,其實心目中都有5-6個地方,
不過,說真的,一天內很難去到咁多地方影!
我們反而想舒舒服服慢慢影,影到幾多就幾多啦!
所以最後選擇了4個地方,地方都在新界區,費事走返出九龍。

我影相前一個星期,才淘了一件婚紗,肥仔去Inital買左套禮服,
厭一套太單調,我就拎埋一條姊妹裙,肥仔就拎之前係韓國自拍Pre-Wedding個套禮服,
合共每人兩套衫去影香港Pre-Wedding嘍!
其餘也沒有什麼特別預備啦! 因為工作太忙,沒有花太多心思了!
之後一切就靠Dominic跟Zoe幫忙lu~
開始跟大家分享我們的HK Pre-Wedding相片啦!!!
LET'S GO~~~~~
[ ALL PHOTO BY Dominic Tang's Photography ]

第一個拍攝地點,是我和肥仔的家!
我們第一個家,所以想在這裡留些美好回憶!




估唔到IKEA買回來的布Sofa影出來效果不錯啊!





哈哈......我跟肥仔都是攪鬼又樂天的! "好我們"啊!





不正妹是韓瘋,豈能不擺這個pose啊! 記得嗎? 有印象嗎?
<我們結婚了> Nickhum跟Victoria都有擺呢個pose影結婚相架!
呵呵.......






屋企有塊黑板,拎埋黎做道具! 寫上了我們的BIG DAY日子啊!





新屋的牆都有油過,所以很新正!又怎能錯過這個BACKGROUND呢!





來張自然簡單的我倆! ^V^





韓瘋又來啦!!! 剛好前幾天睇完BIG BANG,應援牌專登帶回來當道具!YEAH~~~





肥仔好鐘意Patrick架! 所以影結婚相當然要有Patrick份啦!
肥仔係屋企個look真係好Patrick架!




點解我地要用咪做道具? 都幾大關係架! 因為我地兩個係做婚禮MC而認識架!





這張仲攪笑....因為我地好鐘意食腸仔! 所以咪拋腸仔影相O羅!
出來效果都唔錯....其實NG左好多次...D腸仔成日遮住塊面~HEE....






仲入埋房影添呀! 由我識肥仔開始,佢每年都會送我Monchichi架!
點能夠唔同佢地影返張先呢!?

想影Indoor唔一定去studio o既! 屋企影都okay呀~




影到咁上下,肚餓啦!我地就去食lunch啦!
醫飽個肚就去第2個拍攝場地啦!
位於大嶼山的飛機維修站! 之前見朋友騎單車來到這裡影相,
覺得很美,而且我跟肥仔喜歡去旅行,所以這是TOP 2自選拍攝場地啊!






入去途中,發現河邊都幾靚啊!就停低車落去影左幾張啦!
咁樣捱住棵樹影又唔會太娘喎!
我覺得幾靚啊!






之後就坐係河邊影啦!hee.....影下背影先!
坐係肥仔隔離, 即刻瘦左! haa.....




影完背面,影個側面先!有種 "女校男生"個種感覺啊!



正面啦!! 我好鐘意呢張相呀!! 個景拎得好靚啊!





最後要行返上黎繼續上路! 影埋呢張相! 估唔到咁樣影返出去都幾靚喎!





到飛機維修站啦! 沒有飛機來時,來張風雲變色吧!
發現肥仔換左衫嗎? haa...佢搵車門遮住換咋!ha...




路邊的地方都可以影一餐架!





你望我時我唔望,我望你時你唔望,這個好Standard嗎?哈。。。





這裡近海邊,有一排大石,仲有草地,
Dominic叫我地靠住d石頭慢慢向佢行過去,
佢趴係地度,咁就影左呢張相啦!






開始太陽落山啦! 而且這裡原來很難影到大隻飛機呀!
所以我地決定去搵第個角度,試下可唔可以近距離影到飛機啦!
最後,我地黎左呢度呀!係機場2號大樓旁邊的停車場!HEE...
泊低車發現原來呢度都幾適合我地搗蛋啊!






黎張COOL COOL地先! 肥仔其實都幾CHOK架...




最後TARGET仍然係架飛機! 補捉到啦! YEAH!!!!!






之後就入去機場大樓影相啦! 我們自選的第3個場地!
有洗手間啦! 我都換返件淘寶婚紗影下先!
著到我好SLIM~呵...好襯呢排車仔啊!





少有的KISS KISS相! 懶神秘...呵....




這裡比1號大樓少D人,我地成部車立HOLD住影都無問題!
因為無人搭...HAA....






無人的地方都是我們取景的好地方!





我地就係咁無聊架啦! 淘氣鬼呀~~





黎返張正經O既先!!!!
天花頂的波浪紋好美啊~






機場快線站前來張彎腰! HOLD住呀HOLD住呀~~~





開始有點累了! 坐低影吧! 好偷拍FEEL啊~不過,我鐘意呀~~~





這張太自然啦! 因為堅眼訓...想訓著但係頂住!





入黑了! 我地要去食Dinner啊!
一早plan好第4個拍攝地點係去馬灣!
因為有我喜愛的餐廳,我跟肥仔成日入黎拍拖架!
我們身後的餐廳就是我們常來的地方!
今晚我地就在這裡吃晚飯啦!




入到黎馬灣,當然要落沙灘影埋條汀九橋啦!
晚上有紫光發出,好靚架! ^v^




最後一張啦! 肥仔拿出力氣抱起我轉個圈啦!
其實NG左好幾次先影到張滿意 ! HAA....
辛苦哂啦~~~~





同朋友仔一齊外拍好好玩呢!!
非常多謝Dominic同Zoe的幫忙!
無論是事前準備,還是當天拍攝都給予我們不少意見!
尤其是擺pose, 常提點我挺直胸腔~如果唔係唔靚啦!
這輯相表達得到"好我們"的感覺! 全是我喜愛的東西及地方,
真的是度身訂造啊!舒服自然又不失真我的一輯pre-wedding,
好滿意啊!!!





以下是DT Photography的 Facebook fans page,如果大家搵開影相photographer,
如果有興趣可以去睇睇架!
Dominic影開event, big day, pre-wedding, 大肚相, newborn bb..etc~
依家影newborn bb相仲有優惠呀!

Dominic Tang's Photography
https://www.facebook.com/dominictangphotography


最後送上當天拍攝花絮影片! 都係出自DT Photography~
大家千奇唔好笑我同肥仔百痴播!
有我喜愛的BEG歌曲架! 呵.....韓瘋嘛!

[flash=ytb]http://www.youtube.com/watch?v=MfCT4_BM9KA[/flash]


希望大家喜歡我今次HK PRE-WEDDING分享啦!
下次再跟大家分享更多婚事啦! SEE U~~~



With Love,
*不正妹*PriMayy*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章