2013年7月13日 星期六

[歪妹愛美麗] My 1st Home Spa Choice : 第一次用咁Bling Bling的磨沙膏!

不正妹好少自已做磨沙,幫身體去死皮!
因為一般我都是外出做SPA時等人幫自已做~
享受D嘛~唔駛自已出力~HA.....
所以對於HOME SPA 產品不太熟悉!
不過今次吸引到我用她原因很簡單!
因為我未見過咁Bling Bling的磨沙膏!



來自意大利的Collistar啊! 品牌為慶祝30周年而推出,是為限量版!



包裝紙盒已清楚寫明 "30",打開外盒便看見綠色蓋配透明膠質樽身!
用金鏈配上品牌LOGO及30年頭的數字系在樽身上,透明樽身清楚看見金光閃閃的磨沙膏,好高貴啊!

包裝盒上也清楚到明磨沙膏的成份,主要有海鹽、牛油果、薄荷及迷迭香精華等,
有去角質、柔膚、更新、強化肌膚四重功效。


打開樽蓋,發現有一層透明膠紙封住樽口,
怎說也是天然成份,未開封前的保養也很重要啊!
用手撕開也失敗,啤得好實呢!最後用剪刀成功cut開! 嘩~~好香啊!


微黃色的海鹽,略為粗,不像一般食鹽幼細。內含很多金黃色的閃粉,好耀眼啊!


這是未做磨沙前的手部關節位,有點啡黃色。


搽上磨沙膏,感覺好乾,推開有點痛啊!要加少少水才能客易推開呢!


推按完就用水即時沖走磨沙膏啦!過完水用毛巾拭乾後,皮膚有點紅,非敏感反應,是血液循環所致。


搽返Cream抖一陣,就退紅了!磨沙後的肌膚明顯白滑左,少了死皮老泥的關係吧!

用後感:
磨沙不能每天做,一星期做一次就差不多啦!
我用了兩次後的感覺是良好的!
有聽聞過成份太過天然會引致敏感出現吧!而我使用後就沒有敏感情況出現,
是有點泛紅但只是因血液循環所致。
海鹽質地眼看是有點粗大,加點水濕濕地咁輕力推又感覺幼細喎!
而且一路推按一路散發出迷迭香的香氣,加上涼爽的感覺,確實好舒服啊!
如果有人幫我推背就好了,那在家也可以舒服地做SPA啊!
做完磨沙即時用清水沖洗乾淨,再搽返保濕cream,過一回皮膚就退紅了!
做完磨沙後的肌膚明顯白滑左,有光澤左!
遠離乾涸感之餘,皮膚Bling Bling的!效果不俗啊!


其實大家有無HOME SPA的習慣呢? 有,可以推介SPA Product給我嗎?
默識產品中,有好介紹留言話我知呀!
Thanks ! Thanks!

希望大家喜歡今次分享! 下次再見啦~~
不正妹明天去接觸Running Man呀~~興奮中~~ woo~~~


With Love,*不正妹*PriMayy*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章