2013年7月12日 星期五

[歪妹愛美麗]分享我的美睫孖寶: Gi & Gary Eyelashes + DUO Adhesive

大家好呀!!! 不正妹近來忙於Prepare Honeymoon,
睡眠時間起碼少了3個小時,day day睡眠不足中....
疲態加上無咩化妝,雙眼更顯無神呢~
連同身處海外的朋友視像時,都睇得出我狀態甚差!
有咩法寶呢?其實好簡單就係裝下假狗囉!
其實平時不正妹好少會痴假眼睫毛架!
除非有function或者放假心情靚就會痴下囉! 呵....
以前好抗拒痴眼睫毛,原因太誇張!
肥仔成日話痴左假眼睫毛就等同生了一對蜈蚣眼!
雖然佢把口咁講,佢咪又係不斷望住人地對蜈蚣眼....
真係望落靚靚又精靈d嘛!
前幾年終於學職左痴假眼睫毛,其實真的一點也不難!
嘗握到一些技巧再加痴得多就自然好快手令雙眼靚靚啦!





今次我跟大家示範一下,順便介紹一下我用的美睫孖寶!
首先假眼睫毛牌子叫 " Gi & Gary",
這個牌子是我妹妹推薦給我的,很多模特兒朋友及化妝師都推介它啊!
而假眼睫毛需要配合膠水使用,而我就收到PR寄給我的這一支DUO啦!
很多外國Blogger都極力推介它! 終於可以親身試下啦!

唔講咁多啦! 立即開始~~ Let's go~~~




其實"Gi & Gary"的假眼睫毛有很多款式架! 今次我用的就是這個 "Barbie Doll 甜心寶貝" 啦!
算是比較自然的款式!

一盒共有十對,黑色長方形的盒子,睫毛整齊排列著!
盒的背面清楚列明配戴方法,有助睫毛新手帶上睫毛。


這個款式的睫毛不算濃密,就是有些少交叉重疊著,但每根都很分明的。
睫毛較幼身,主骨幹亦比較幼身及柔軟,輕易便能揉鬆至你想要的孤度。


因為每人的眼睛大小及孤度也不相同,所以睫毛長度都預長了!
痴上眼之前需要量度一下,剪裁出適合自已眼型的長度!
應該怎樣去量度剪裁呢?
以我自已的經驗,因為我是內雙眼皮,我不能夠痴得太近眼頭,
會感到刺眼不舒服,所以一般我會空著眼頭位置1/3不痴假眼睫毛的!
量度好就把假眼睫毛頭尾剪走,逐一修剪到適合自已雙眼長度為止啦!


適合自已的假睫毛ready啦! 係時候用膠水痴上眼啦!
這個白色底藍色字包裝的DUO,唧出來的膠水是白色,乾透後是透明啦!
DUO亦有另外一個包裝是紅色字的,那個唧出來是黑色膠來,
兩者皆是防水的!而我喜愛用開白色膠的!



第一下唧出來通常都比較多,所以我會用棉花棒拿走多出的,
盡量以適當分量去搽上眼睫毛的主骨幹上。
其實輕輕搽一層,然後頭尾比較多塗少少,待它20-30秒左右,
看乾透程度啦!才好放上自已的真睫毛上。
太乾又痴不上,太濕又會令睫毛沾了膠水,所以這個時間要拿得好好。


首先貼近真睫毛,先將假睫毛放近眼球那邊,然後把眼尾部份也痴上去!
然後逐PART來回按推入去,好讓睫毛痴實眼皮上。
待一會其實不消一分鐘已經可以眨眼了!
不過,有個不足之處就是我眼頭前1/3沒有痴上假眼睫毛,
望上去會好奇怪不好看,所以我會把眼線畫多次,畫返粗少少!
然後再補上EYE SHADOW,那就會自然多啦!
而我一向都有搽Mascara於下睫毛,所以我也會塗少少,望落會更精靈d!


話咁快就完成美睫程序!可以精靈見人啦!^v^
大家不喜歡太長的話,也可以修剪假睫毛的伸廷長度架!
而且睫毛的彎度可以用手掃掃,掃出自已喜愛的,兩邊平衡就可以啦!


不正妹一向都覺得雙眼好重要,第一眼就是望人隻眼先!
而我本身真睫毛都比較短,所以假眼睫毛就可以彌補我這方面的不足啦!
痴慣左共實戴假眼睫毛仲快過搽Mascara同夾夾架!~~
今次第一次用DUO,膠水都算幾快乾~
痴上眼後HOLD到成日都無甩到呀! 堅呀~
滅甩假睫毛時,好輕易就撕下啦! 膠水都無起到一舊舊!NICE!
值得推介呀~~
好啦!今次分享到呢度,遲d再傾過啦! ^3^


With Love,*不正妹*PriMayy*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章