2013年7月9日 星期二

< 歪妹之囍 十七 > My Big Day Make Up - 泡菜風? 型格風? 自然風?

Hello~~不正妹今次決定跟大家分享化妝這個環節。
話說一開始我確實上網做了很多RESEARCH的,
發現自已都是偏向喜愛有型,走韓國風,又要有些自然的造型。
所以一開始,就找了一位港韓混血兒的化妝師,走韓國風架!
但是一月初突然收到她要離港的消息,心打了個突呢!
三月就要結婚,點算...不過,我好登她開心呢!
因為她要嫁過去澳洲啦!哇塞!大發呢!

咁我當然又開TURBO啦!將之前搵到個幾位合心水的化妝師,
再重覆看一次他們的作品,然後再問價及有無期先啦!


最後2選1,一位是偏向走型格路線,另外一位是走自然風格的,
兩位化妝師都有期。最後,我選擇了走自然風那位化妝師。
原因:跟她對答感覺舒服,而且她亦主動約我試妝。
其實約得試妝,已經沒有多大問題啦!只是試試她的手勢,感覺如何等等。
個人認為化妝其實是一門藝術,好講MOOD,次次的作品都未必會一樣架嘛!
所以試妝都是看看她是否有這個能力令你變漂亮之餘,
其次就是能否跟你相處舒服啦!
BIG DAY當日要對成日,要了解你要求,喜愛什麼,討厭什麼..這些應該是基本的吧!



幫我化妝的MUA叫MANDY,其實我怎樣找到她呢?
其實我是找尋攝影師時發現她的,攝影師名字叫KAY CHU, 很愛看他的作品。
我約了她平日晚上到她位於觀塘的化妝室試妝!
可以試兩個妝,所以我選擇了試一個褂妝跟一個婚紗妝。
感覺褂妝多D野睇~
 
 
褂妝佢仲俾套中國Feel o既衫俾我Match下!
仲打埋燈~~
 
 
 

MANDY也問過我,其實你想要怎樣style的髮型,
其實我只憑感覺,也沒特別啦!
而且隨她主意會好些吧!相信她就是了!
她說這樣對她來說更難處理,因為不清楚知道我需要什麼,
所以就跟她說我討厭不喜歡的是什麼來。
說真的,我較喜愛外國簡單自然的感覺多些,
就是隨便一條辮子抓起來也很好看!
相反,常見大熱玫瑰頭反覺得太浮誇了!
 

試妝費是$500,試完妝Confirm booking,可於package fee扣除!
即時落一半訂金!
以我的為例,是2013年年頭的收費-跟足全日 : $6888 (已包頭飾及鮮花)
我當天confirm booking,付了試妝費$500, 訂金$3000
餘額$6888-$500-$3000=$3,388- BIG DAY當天化完送客妝才付款~
當天因為需要MUA8時前出動,所以他們會搭的士,的士錢我們負責-實報實銷!
 
 

BIG DAY當天真的很早,5時半就要起身化妝,
我見MANDY都病慘了,她太受歡迎吧!
日日都有JOB接,捱病了~
當天不少朋友跟我說,你的MUA不動,你的MUA很串,你的MUA黑面.....等等,
其實我感覺還好啦!可能我知道她不舒服,所以也沒特別要求什麼啦!
只要她一拿起化妝掃,令我變靚靚就可以啦!
當天也不知道她會帶Assistant來幫忙,也有點驚訝~
也是,她也會幫我媽媽化及補妝~一個人確實忙不過來!
不過,當天化的妝及set的頭也很滿意,沒有討厭或者接受不來的情況出現!
跟大家分享一下啦!big day的造型照,大部份相片是Mandy拍下來的啊!
 
先來個褂妝吧!
一般褂的頭飾都是以金色及紅色為主,
今次我pick 左這個粉紅色為主的頭飾,,,,好美啊!
是Mandy親手DIY的~Book了她的化妝服務,
就可以免費選用架啦!~~


下午行教堂的婚紗LOOK~頭花是我訂花球時送來的, 這款花就只有一朵,
MANDY說這花種很易淍謝,所以決定行教堂這個造型用左佢啦~
好喜歡啊~

 
教堂行完禮就急急腳出返去酒樓啦!
下面就是我迎賓的造型啦!
好多人都讚個頭飾好睇啊~LACES BUFFERFLY~
PINK X WHITE BUFFERFLY LOOK~



開始入席啦! 在酒樓的MARCH IN LOOK~
婚紗是下午教堂行禮個條黎~
今次就放返D頭髮落黎啦!
睇返D相,先發現原來我用左好多粉紅呀紅色白色的花作頭花~




到敬酒個頭啦!當然是鮮紅色啦!
媽媽奶奶最喜愛~~
頭飾都係出自MANDY手架!
好襯我件晚裝同埋D金器啊~~
個嘴唇都搽返紅D添!




最後一個造型-我的送客LOOK!
綠色的鮮花襯返我件金綠色晚裝!
MANDY好像很喜歡這個髮型! HEE...
睇返D相原來後面是這樣的! 好外國FEEL呀~
我就是喜愛這樣簡單自然美!
MANDY說這個髮型頭髮過長反而做唔到呢個效果~





同事之後跟我說,你全部造型都是ALL BACK~
YEE...又係播~不過咁樣轉髮型快D O羅!
不過,真係遇到幾個化妝師都說我ALL BACK好睇!
要讚下MANDY好有心機化我個底妝,我都幾多印&暗粒,
化完好白滑!HEE...
最後來一張跟Daddy的合照,在教堂march in 前Mandy幫我地影架!
佢話點解我地一d都唔緊張咁....
係...我都唔知點解~haa.....XD......

 

希望大家都喜歡今次的結婚造型分享!~
有興趣搵MANDY化妝或者學整頭飾的朋友仔,作為一個參考吧!
想看更多可以CLICK入以下網址~


Mandyuen Makeuphttps://www.facebook.com/pages/Mandyuen-Makeup/116810025048555?fref=ts

Bridesmade 婚禮手製工場https://www.facebook.com/Bridesmade.workshop

<歪妹之囍> 分享文http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&classid=4238&view=me&from=space


With Love,*不正妹*PriMayy*
 
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章