2015年5月13日 星期三

[歪妹愛美麗]*~My Styling on Happy Mother's Day~*


 
 
Hello! 不正妹好耐無分享妝文啦! 母親節就來個"自然孝順妝"吧!
同長輩們出街街,最忌就是太過IN啦! 無論衣著打扮都盡量自然順眼為上。
好趕出門口呀!Let's Start!!!



(1) 美瞳 : BAUSCH+LOMB LACELLE Dazzle Ring (品牌送贈)不正妹是近視妹一名,已經習慣了每天戴隱型眼鏡出街。
如果大家有留意的話,前陣子我隻眼仔變左綠藍色,勁唔自然,超假的!
因為心血來潮想戴灰色LENS,點知又中伏!硬食左半個月藍眼睛!極速用哂佢!
然後我還是戴返BAUSCH+LOMB LACELLE Dazzle Ring
不知道大家跟我是否一樣,已經習慣戴"大眼仔"到返唔到轉頭。
其實呢幾年好多牌子都有出
"大眼仔"Lens,但未必隻隻牌子都戴得舒服長久。雖然一開始是品牌邀請試戴LACELLE Dazzle Ring,
但真心覺得它是其中一隻我戴得舒服的LENS!
它雖然
加大了環圈SIZE到13.6mm,但跟雙眼沒有多大磨擦,最重要我每天戴隱形眼鏡的鐘數多達12小時,仍舊保持濕度,
戴得好舒服自然!不過,大家不要學我啦!
我因為工作關係,長期對住電腦,打文執相又對住電腦,
戴著Lens其實對眼睛有一定程度的傷害,所以回到家我都會立即除下來,
放假時都盡量戴有框眼鏡啦!

大家如果想了解更多試戴感及產品資料,可以到我之前的分享文章看看。
[歪妹愛美麗] *~ 美瞳體驗LACELLE Dazzle Ring。眼仔精靈哂~
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=262887





看!一隻眼戴上LACELLE Dazzle Ring,比較下真的很大差異。
但兩隻眼同時戴上
LACELLE Dazzle Ring,又怎樣呢?
立即不感覺誇張的分離感,反而順眼左吧!
解決左眼仔精靈度,現在就由底妝開始吧!




(2) 妝前保濕 :牛爾Naruko森玫瑰水立方晚安凍膜EX (品牌提供)
首先,我要做好保濕方面,WHY? 因為我真係好DRY呀~~~
近排毛孔問題又纏繞住我啦!
我已經開始開冷氣瞓覺成個月啦!
一來真的很熱很焗,二來要為魔大人著想啦!
見到佢都辛苦,成身毛熱到呢!
近排妹妹上妝前都十分喜愛用這個牛爾森玫瑰水立方晚安凍膜EX
呢!
但我想說這個是Sleeping Mask啊!
但她說真的很保濕,她大愛~!所以我今次又試下用來Base前搽下作保濕之用。

[歪妹愛美麗] *~適合乾肌敷-牛爾Naruko森玫瑰水立方晚安凍膜EX~*
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=248639

 


今次底妝部份,我會用上同一系列的產品,
是來自日本的抗敏牌子ADJUVANT的PrinShell Series
「PRIN」代表光澤,
「SHELL」代表如貝殼一樣保護肌膚不受外來刺激。
PRINSHELL抗敏修護彩妝,注入美容液成分,
標榜化妝同時護膚的美肌概念。
之前不正妹到訪過他們尖沙咀isquare門市,
駐場化妝師親身教我如何化一個自然妝,
今次不正妹就親身運用一下他們的妝物來化一個"自然孝順妝"啦!





(3) MAKE UP BASE : PRINSHELL P-PROTECT (品牌送贈)首先,是上Base先!Prinshell 這支Make Up Base - PRINSHELL P-PROTECT是皇牌產品來!
除了有SPF29+++防曬度數外,最令人喜愛它的原因是質感滋潤,
搽完有效提昇皮膚光澤度,令底妝更具透明感。
望落Base是白色,搽上面是透明的啊!
而且全面都可以搽,包括眼睛周圍都可以,皆因它成份夠哂天然。




(4) 遮暇 : Prinshell Gel Foundation-淡黃 (品牌送贈)然後就到Foundation啦!Prinshell有出Powder Foundation及Gel Foundation~
尷於小妹想營造透明感較重的妝容,Powder Foundation感覺會厚重些。
所以我就選擇用Gel Foundation啦!如果你是Dry Skin的話,
更加不用諗啦!可以試下這個Gel Foundation,質地好濕潤架!
Gel Foundation共推出左四隻色,分別是亮白,自然,粉紅及淡黃。
小妹因為雙頰易泛紅又有黑眼圈,所以我會先以淡黃色搽上雙頰及需要遮暇的位置
用手指印的方式上妝,因為手指有熱力,可以令Foundation更易上面,更加有效遮毛孔啊!




(5) 上粉 : Prinshell Gel Foundation-亮白 (品牌送贈)
然後我會選擇亮白色Gel Foundation上面,先在面上點五點,然後慢慢推開印開。
小妹皮膚偏向白,多於自然色,所以就用上亮白,
記得由內至外慢慢以拍印方式上,面中心會偏厚,而外側薄塗,
這樣就能夠營造面部的立體感,突顯面部輪廓啦!


(6) 定妝 : Prinshell 淨透亮肌碎粉 (品牌送贈)
底妝最重要環節就是定妝啦!最後會用上這個淨透亮肌碎粉
沾上適量的碎粉輕拍粉撲,弄走多餘碎粉後便可以上面啦!
因為塗上Gel Foundation後,面仔會即時感覺滋潤保濕左,所以重點是以拍到面仔感覺乾爽才停下來作為準則吧!




(7) 潤唇 : Faith In Face Lipbomb Glossy Base Balm(品牌提供)完成底妝後,我習慣先會塗上潤唇膏,近排我就勁愛用Faith In Face這一支啦!
搽上之後咀仔會隨住溫度而變色,而且真的好滋潤!
你看...我應該好快就KO佢啦!得返少少咋!

[歪妹愛美麗]*~近期常用的一支潤唇膏-Faith in Face Lipbomb Glossy Base Balm~*
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=272508




(8) Eyebrow : Shiseido Maquillage Double Brown Creator (自購)然後就係畫眉啦!我跟妹妹都是Shiseido Maquillage Double Brown Creator Fans啊!
喜歡原因非常簡單,就係易用方便啦!
兩邊頭的設計,集眉粉及眉筆於一身,想畫一條自然眉毛無難度。
為增添善良感,就畫平些少吧!韓式一點!


(9) 眼妝 : Heynature All in One 8 Color Shadow Palette (品牌送贈)好啦!來到眼妝部份啦!今次用上HeynatureAll in One 8 Color Shadow Palette
手上是他們
#208 Office Girl Palette啊!
八隻色都很顯色,閃粉亦不會太誇張。
想簡單來個韓式妝,甚至有層次感的SMOKY EYES都同樣做到架!
LET'S SWATCH!!!!!!!!!!!!!!!小妹特別喜愛#3,4,5號色!



今次眼妝我會用手指上!先以#3塗上整個眼窩位置,
然後,眼尾1/3位置掃上#4,下眼線位置則塗上#5,
眼頭再用#3打亮,而眉下位置剛以#1提亮!
#1也可用作打亮鼻樑之用啊!
#4顏色有些特別,啡得來略有點紫紅色!
太實色會令眼皮腫起來,所以Blend返開後,
要畫返一條實色眼線,望上去就無咁浮腫啦!






(10) Eyeliner : Maybelline Hyper Sharp Liner Wing (自購)
今次上妝都會輕手些,盡量淡妝為主。
眼線方面,小妹一向喜愛用liquid eyeliner,而且鐘情於MaybellineHyper Sharp Laser Precision Liner
不經不覺已經出到第三款啦!之前出過初始版黑色,然後出埋啡色,
今次都係出黑色-Hyper Sharp Liner Wing,不過就一支可以畫到粗幼眼線的Eyeliner啦!
我都幾油眼,Hyper Sharp Liner算係唔錯的選擇。
但我還是喜愛初始版黑色,而啡色極之唔出色,已Bad List左啦!
大家想試的話,就買黑色好啦!啡色認真麻麻!




(11) :  Mascara : Benefit "They're Real" (自購)
畫完眼線就到睫毛液的環節啦!未必人人有需要用上睫毛液,
但小妹就一定要用啦!因為都幾稀疏同淺色啦!
今次就用上Benefit的They're Real! 黑色Colour啊!
要做到根根分明,這個刷頭幫到手啦!
全部睫毛均塗上睫毛液後,便利用手指溫度令睫毛向上撓,出來效果比較自然。





(12) Lips : IOPE Color Fit Lipstrick #22 SO YOUNG PINK (自購)

今次妝容一大注目呀!底妝眼妝都偏向自然,唇妝當然要突出返些少啦!
小妹特別喜愛這種Pink Pink Colour!
上次去釜山時購入的IOPE唇膏啊!
不是千頌伊搽個隻色啦! 呢隻色是新色#22 
SO YOUNG PINK來啊!
搽上去又真係好滋潤播! 出來效果有些少偏紫,令皮膚有顯白效果!






妝容大成!面色Balance返,不過遮暇就一定不是完全遮暇啦!
毛孔盡遮都略見出現架!不過皮膚夠哂保濕,唔會乾崩崩!
感覺還是有點不足嗎?對!我把頭髮!




(13) Curler : BaByliss  Paris Curl Secret電器石陶瓷捲髮筒  (品牌送贈)說好要玩新玩具!順便簡單介紹下啦!
韓國超HIT Babyliss捲髮器,剛剛又推出全新的款式啦!
今次賣點絕對是裡面的陶瓷捲髮筒,不傷頭髮之餘,捲完出來的頭髮更有光澤。
操作一如以往,簡單易明啦!分別有溫度及時間選擇,
大家可以按自已需要去選擇Setting。
3 段時間設定︰8、10、12秒,備有聲響提示,調較捲髮效果的大小。
2段熱力設定︰210 及 230 度適合不同髮質的秀髮及塑造持久造型。
時間耐啲,溫度高啲或者頭髮多啲,頭髮捲曲度及持久性亦相對不同。




雖然操作簡單,但有些技巧要注意的。
"Pls Face to Head at this side"看到嗎?
印有這句子的一面,捲髮時一定要向住面仔架!
另外,捲髮器中間有個"V"字位,頭髮必須要放進這裡才能夠開始捲髮程序。
如果擺放不正確,捲髮器亦會發出警號聲提示操作失敗。
只要鬆開雙手,將頭髮慢慢拉出來便可以啦!
還有,捲髮Pattern是向內捲一次,然後向外捲一次的,
如果你想連續兩次都是向內捲,那就要第一次內捲後,
不把頭髮放進去輕拍一次抵銷左外捲,
那才把頭髮放進'V"字位,進行第二次內捲啦!



圖的左面是每條頭髮捲過後,便立即鬆開頭髮。
圖的右面是將頭髮全部捲哂才鬆開頭髮。
很明顯的分別吧!其實剛捲完的頭髮還有熱度,這是維持曲度的關鍵,
大家想要怎樣的造型,就取決於你用什麼捲髮技巧啦!



好!將頭髮拉返Balance就可以出門口啦!
不用定型產品都Hold到個捲曲度一整天,So Nice!


母親節我們一家人去睇"全力扣殺"呀!
一於笑餐飽!然後就去食"母親節大餐"啦!
你們又怎樣渡過呢?




以下是Styling用過的產品相關資訊網站,希望大家喜歡今次分享!^^
BAUSCH+LOMB LACELLE Dazzle Ring :http://www.lacelle.com.hk/
全新牛爾 NARUKO :https://www.facebook.com/naruko.tw?fref=ts
ADJUVANT :http://www.adjuvant.com.hk/
Faith In Face :http://www.faithinface.com.hk/
Shiseido Maquillage :http://www.maquillage.shiseido.com/hk/allitems/point/eyebrow/item078.html
HeyNature :http://www.heynature.com/shop/view.asp?id=203
Maybelline :http://www.maybelline.com.hk/zh/catalog/subcategory.aspx?catcode=F1_Liner
Benefit :https://www.facebook.com/benefitcosmetics.hk/timeline
IOPE :http://www.iope.com/global/en/skincare_makeup/make_up/lip/detail.iope2014110416273402.makeup_lipstick.html
Babyliss Pro Asia :https://www.facebook.com/pages/Babyliss-PRO-Asia/287140124754629?fref=ts

 

不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook :
 https://www.facebook.com/BloggerPriMaK不正妹 IG : http://instagram.com/primayy不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus

沒有留言:

張貼留言

熱門文章