2015年5月20日 星期三

[歪妹愛旅行] *~Hea遊布吉之旅2014 Day 2~So Thai Spa*

今次Hea遊布吉之旅真係太Hea啦! 無點影相,反而有拍片。
因為唔太識用剪片App,用了試用版來剪,所以每天都分左兩Part。
Vlog應該好睇過Blog O卦! 個人覺得! HAA...XD 都係無聊拍啦!
當然不要論質素什麼啦! 因為D片係我當天拍完,夜晚同步係布吉砌出黎架!
其實可以一早Share,不過又想簡簡單單都用文字及圖片寫埋Blog,
拖下拖下就幾個月啦!除左布吉,仲有BALI姊妹淘都未分享!
所以今天的起個心肝,出HEA遊布吉之旅Day2遊記啦!
希望我會KEEP住股氣,兩個星期內出哂布吉遊記啦!幫自已Set Target! 哈哈!
Let's GO~~~~~






第二天的行程主要去做SPA啦!
我第一天到埗才發電郵去BOOK,好彩都BOOK到房。
一早起身,當然慢慢享受下酒店的早餐啦!
酒店早餐真係幾多選擇,而且都幾岩我們口味。



吃過早餐,我們就搭Tuk Tuk去做Spa啦!
在布吉市內,無論你去那個角落都劃一收費-一個人200B,
我們落車才知道呢!如果去得近就唔抵啦!
我成程車都係好似呢個樣咁,吹到成個癲婆呀!




我係睇ThailandFans介紹以BOOK呢間SPA!
查實So Thai Spa在曼谷及布吉都有分店!
我們訂的是So Thai Luxuary Package,4小時 5000b/2ppl!
有獨立房間,包哂浸腳,按腳,磨砂同埋按身推油架啦!




如果有埋浸浴就更好啦! 可惜這裡是企缸咋!
做完腳同磨砂,有中段休息,俾左D餅乾同茶給我們享用。
整體感覺都不錯,唔算太貴,都值得一試呀!
來布吉最大願望就是來做SPA啦!做完好滿足!



之後我們就行返出去芭東海灘,食TEA啦!
當係Lunch架啦!我們就去左Banana Walk入面的The Coffee Club食野!
無它! 近酒店咋! 哈哈......
叫左個Burger同埋Sandwiches,當然仲有我們喜愛的咖啡啦!
睇佢唔大碟,但食落都幾飽。




之後就返酒店HEA啦!
其實見到落雨天陰陰,但又唔想留在房裡咁焗促,
所以決定去游泳池浸下水,瞓下晏覺啦!




夜晚我們就出去行下,然後就黎左呢間The Place Restaurant食泰菜啦!
其實唔係特別好味啦!唔係好似我香港食到個種味道,有少少出入。
個冬陰公湯係唔辣架!個侍應專登幫我們order的,佢覺得我地食唔到辣喎!
哈哈....然後我地就返酒店LU~今日真係夠哂Hea! 放低忙碌的感覺真好!




For Your Reference :
Hotel : The Kee Resort & Spa
http://thekeeresort.com/
SPA : So Thai Spa
http://www.sothaispa.com/promotions
Tea : The Coffee Club
http://www.coffeeclub.com.au//banana-walk-patong-phuket
Dinner : The Place Restaurant
http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g297930-d3840455-r265795571-The_Place-Patong_Kathu_Phuket.html


Related Blog :
[歪妹愛旅行] *~Hea遊布吉之旅2014 Day 1~第一天便見盡陰晴不定的布吉~ *

http://primayy.blogspot.com/2015/03/hea2014-day-1.html
[歪妹愛旅行] *~Hea遊布吉之旅2014 Day 3~Flying Monkey @ Patong Zip Line*
http://primayy.blogspot.com/2015/05/hea2014-day-3flying-monkey-patong-zip.html

[歪妹愛旅行] *~Hea遊布吉之旅2014 Day 4~Hea爆@Aleenta Resort & Spa* 
http://primayy.blogspot.com/2015/05/hea2014-day-4heaaleenta-resort-spa.html
[歪妹愛旅行] *~Hea遊布吉之旅2014 Day 5~令人期待的早餐*http://primayy.blogspot.com/2015/06/hea2014-day-5.html 


不正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook :
 https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus


沒有留言:

張貼留言

熱門文章