2017年11月30日 星期四

[歪妹愛生活] *~病好了當然要調理下.王朝滴雞精~*

之前都有同大家提過,不正妹坐月時不能進保,只能平保!人家吃什麼鹿茸之類的,統統都無我份。至於燉雞汁及牛肉汁就有日日飲,不過就麻煩了媽媽和奶奶,很花精神時間製作!






















時隔一年啦!近日開始注重自已身子開題,因為工作壓力,睡眠質素欠佳,整個人很容易疲倦,而且抵抗力都差左,病左成兩個星期才回復體力,從未試過病咁耐!加上月事到來,真喺難捱嘅兩星期。























病好了當然要調理下自已啦!一個月前收到朝滴雞精,一直放左喺雪櫃,終於可以開封啦!






















如果大家近日有睇東張西望,應該都會睇到佢地介紹呢隻雞精,原來飲好多碗雞湯都代替唔到一樽雞精的成效,用老母雞燉出來的雞精不含激素,將整隻雞用恆溫方法燉出來的精華,再加上冷凍技術,能即時將營養保存住。



























而且比起自已燉雞湯真係方便得多,可以整包用100度熱水座熱後,拆開包裝來飲用。或者直接倒在碗內或杯內,放入微波爐叮熱,大約30秒便可。































每包份量65毫升,當中除了滴雞精,還有當歸,黃耆,枸杞及紅棗。


 

 

















就算你唔係滋陰人士,我諗你應該唔會抗拒,因為我唔係太好呢類型藥材味,但係聞落好舒服,飲落又唔會澀口,反之容易入口。早餐或午飯前30分鐘飲用,更有效吸收添!





























如果你跟我一樣,大病初癒,手腳冰冷,又會有M病情況出現,想補下血氣,不妨試下滴雞精,我諗應該會幫到你改善。







王朝滴雞精Website: http://www.wangchao.com.hk/ 
王朝滴雞精Facebook: https://www.facebook.com/wangchao.hk/




 <產品及有關資料由品牌提供。
以上全屬個人感受,效果因人而異,
如需協助或獲取更多產品資訊,可聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見。
>


不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook :
 https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 
紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus

沒有留言:

張貼留言

熱門文章