2018年7月15日 星期日

[歪妹愛美麗] *~今次的起心肝啦!我要搵返無齡眼肌~*



Hello! 不正妹出動啦自從生完小朋友後,確實無認真好好打理過皮膚,今次被邀請去體驗EVVUSUltherapy眼部輪廓拉提療程】,我一口答應了,因為生完小朋友後,不止一位朋友仔同我講,你雙眼好攰喎!我以前最靚就係對眼,我真係接受唔到眼皮開始下垂,眼皮鬆仲令我的眼袋同淚溝明顯左,勁無黎精神咁!但無辦法啦!放工返到屋企忙住照顧小朋友,真係會忽略左打理自已嘅肌膚,所以骨膠原流失,其他衰老問題都隨即衍生啦!本身以為呢啲問題唔可以一下就解決到,除非開刀打針啦,但我本人又唔太接受。收到邀請時才知道原來不用開刀都可以解決問題,Ultherapy這種省時的非入侵性無創技術對我而言就最適合不過啦!如果大家想了解多啲我點樣重拾返無齡眼肌,就要繼續睇落去啦!



我選擇了NEO DERM位於旺角朗豪坊旗艦店的Evvus進行療程,地方好寬敞,到埗後先填寫一些基本資料作為紀錄及分析之用。我搵左較近門口位置嘅梳化仔坐低,姐姐就主動走埋黎問我想飲咩茶,感覺真好,可以歎住茶慢慢填表,感覺好慢活好輕鬆。




填好資料之後,護士就帶我去做Skin CV肌底分析啦!(Evvus不是護士就是醫生,真的很pro,放心不過)如我所料,除了主要的肌膚乾燥問題,其次就係荷爾蒙斑活躍左。
就咁睇皮膚表面唔太察覺到,但一照肌底就無所遁形。
而眼部同樣是乾燥,眼紋及黑色素等問題,要多加留意啦!



進行療程前,護士先同我講解下療程過程,
仲有介紹一下Ultherapy這門技術係咩東東。
Ultherapy
可稱為美國版嘅HIFU,同樣透過聚焦超聲波(HIFU)提升輪廓,改善鬆弛問題
但一般HIFU儀器就無醫學認證及醫生監管,
Ultherapy係唯一獲美國FDA認證嘅非侵入性拉提醫學美容療程,療程絕對安全見效。
Ultherapy屬於高能量療程,能準確打入皮膚4.5mm肌腱膜,
呢層肌腱膜係連接住肌肉組織、真皮層以及表皮層,原理就好似一塊保鮮膜咁承托住肌膚以上皮層,所以強化及活化呢層組織,就可以拉提緊緻輪廓!而且Ultherapy一次療程就可持效1年。Evvus呢到最大好處係療程由註冊醫生主理,期間醫生會透過DeepSEE實時影像技術去監察能量輸送位置,確保到安全同達至最佳效果。
 



這次療程會在眼尾眼底打70線,眼周肌膚特別脆弱,
療程會產生微熱感,所以需要先敷上麻醉膏才進行療程。
講解完畢,對療程有一定程度理解,簽過同意書就開始療程啦!
護士會先幫我卸妝洗面,然後敷半小時嘅麻醉膏。




抺走麻醉膏後,護士會在眼周用白筆畫上不同度數,
方便療程定位進行。



Ultherapy眼部療程需時約15-20分鐘,進行時不是完全無痛嘅感覺,
當機頭貼近顴骨時係會有啲"冤"加"痺”嘅感覺,係可以接受到嘅痛楚。
完成療程後沒有特別不適感覺,只有少許泛紅,但不到半小時就已經退晒。
療程不會做成表面傷口,可以即時化妝都無問題。
我問護士有什麼需要特別注意及保養,
她說我皮膚比較乾燥,可以多做保濕MASK
其次就係之後兩星期內不要去曝曬,及暫時不要做其他醫學美容療程。



當晚返到屋企,感覺眼周肌膚緊緻左,表面上要看到效果就要等2-4個星期,等肌底吸收完能量後好好工作,待肌腱膜自然回復緊緻,就會開始見到成效。
而醫生話3個月後效果會最明顯,不正妹過一排再同大家分享無齡眼肌嘅效果啦!



如果大家睇完呢篇分享,想預約免費試做療程,可以到以下網址登記架!

EVVUS OFFICAL WEBSITE:
EVVUS FACEBOOK PAGE
https://www.facebook.com/EvvusHongKong

EVVUS INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/evvushk

不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/BloggerPriMaK不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagus


沒有留言:

張貼留言

熱門文章