2018年7月20日 星期五

[歪妹愛美麗] *~Vegas360五星級美容會所開張。全身人手香薰護理體驗~*

Hello!!! 不正妹好耐無出席EVENT啦!今次收到Vegas360嘅Invitation勁興奮!
兩個禮拜前出席左佢地元朗五星級美容會所開張派對!



元朗分店位於大馬路頭,好易搵!
會所裝修簡約高貴,整體感覺乾淨舒適,仲特設兩間VIP房添!



吉時到!創辦人KAREN跟公司各分區高層人員一起進行剪綵儀式。



創辦人KAREN仲同大家分享創辦Vegas360嘅理念。


PARTY上他們播放了一段影片令我很深感受,
原來係佢地員工及管理層一起合拍嘅Music Video,
佢地親自錄音親自拍影片,感受到佢地之間好有愛,
相信友好員工關係就係公司能夠成立28週年當中致勝之道吧!



當天還介紹了皇牌面部療程 (九杯水)俾大家認識,
Cellcore 係瑞士品牌,獨家「九杯水系列」能為乾燥肌膚補充足夠水份,讓肌膚時刻保持水嫩及彈力!
1) 完美賦活奇蹟精華乳霜50ml 
融合精華液的高滲透水感,輕盈細緻的觸感, 富含維他命A、C、E及植物花果修護精萃,深層保濕,利用「九杯水結晶分層萃取」鎖水技術,將植物精萃瞬間轉換為微奈米水分子,瞬間令肌膚注滿水份透出豐盈水感!
2) 幹細胞保濕安瓶5.5ml (4小瓶) 
針對疲勞暗沉、極度缺水的肌膚,提供快速與強效的深度療程, 讓肌膚提升80%水潤感,並且啟動細胞再生和修護功能,,讓肌膚細胞24小時維持水潤飽滿光澤。 重現健康水潤光彩,預防肌膚老化, 有如生命之泉使肌膚充滿源源不絕的水分子,恢復嬰兒般水嫩吹彈的肌膚。



當日有唔少KOL同Blogger黎趁熱鬧支持下!



之後我仲上左佢地尖沙咀分店體驗"全身人手香薰護理"療程,
環境幾舒服,填過資料表格後就入去洗手間換衫啦!
梳妝台勁大張,仲有好多格LOCKER俾客人放隨身物品。



除左有洗手間,淋浴間,仲有焗桑拿添呀!!!



擺好哂野就跟按摩師入房進行療程啦!
根據我多年嘅按摩經驗,呢位嬸嬸真係好有經驗!
一眼就看穿我嘅不適地方,又講哂我平日嘅不良習慣。
超強~~~



俾個肉背大家睇下!我左邊背脊骨同右邊腰好嚴重,
背脊骨高低得好緊要,右邊腰特別弱,成日都好攰....
佢建議我瞓覺時用個枕頭掠一掠,同埋真係要介左蹺腳嘅習慣。
嗯嗯!遲多少少就會訓練BabyGaga自已瞓,
咁我應該會改善到架啦!依家瞓覺成日就住,好驚整到佢!
所以成日壓埋一邊瞓!

雖然我係選擇左香薰護理,但係按摩師都會按我實際情況提供最好的服務,
好似佢見我皮膚乾燥,特別改用左椰子油幫我按摩。
亦見我背脊同腰嘅問題教我點改善之餘,又幫我用推拿手勢重點治理。
做完肌肉痛楚即時舒緩左!
完成療程後仲有綠豆沙食,滋潤又清熱!好貼心啊!



Vegas 360 簡介:

VEGAS 360成立28週年,秉持誠信態度,提供全方位生活及醫學美容服務,
成為城中最具實力和信譽的美容會所之一,20間分店已偏佈港九新界。
VEGAS 360 為客戶提供由頭到腳 的全方面服務。
如今擁有美容、纖體、養生及醫學四大服務範疇
在引領業界的過程中,VEGAS 360 一直秉承著最新美容科技,最純正原材料,最舒適環境,最專業服務。
也正是對完美的不斷追求,使得VEGAS 360 成為了各路明星心儀之選,
吸引了包括流行歌手,電影明星,頂尖名模等個路紳士淑女。 

Vegas360 
Website: https://www.facebook.com/vegas360beauty/?ref=br_rs
Facebook: http://www.vegas360.hk/
 注意 : 療程效果因人而異,詳細請向治療師查詢

不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/BloggerPriMaK
不正妹 IG : http://instagram.com/primayy
不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 紳士魔MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagu

沒有留言:

張貼留言

熱門文章