2019年7月28日 星期日

[歪妹愛美麗] *~增強眼部免疫能力。Shiseido Ultimune Power Infusing Eye Concentrate~*

小妹成日要寫文,update社交平台,上網做資料收集等等,長期要對住手機同電腦,眼睛疲勞就一定架啦!不過最困擾我還是眼周肌的皮膚問題,近年最明顯就是黑眼圈嚴重左,其次就是細紋及鬆弛問題。近期我就用緊Shiseido 全新升級眼部免疫力精華」想知道佢幫唔幫到我解決眼部肌膚問題?繼續睇我以下的分享啦!



設計以流線形瓶身及平滑渾圓的瓶蓋,象徵著 Ultimune 眼部精華對摩擦的抗力新功效;與Ultimune系列原出一轍的鮮明紅色包裝,加上漸變色設計,象徵產品進一步改善膚質的升級功效。 泵裝設計夠哂衛生!細細支帶去外遊都好方便!



使用方法︰早晚潔膚後使用。按壓瓶泵 1 次分量足夠覆蓋雙眼的眼周肌膚。 可單品或配搭 Shiseido 其他眼霜使用,提升修護效果。 



糅合柔肌防禦技術 Smoothing Defense Complex,幫肌膚形成保護屏障,減少 30%*眼部摩擦帶來的傷害,同時深入滲透至角質層,有效針對游離基,防止朗格罕氏細胞造成的傷害。捍衛肌底防禦力。配方加入獨家免疫補濕複合物,複合物糅合墨角蘭精華及高效甘油,有助顯著增生及維持透明質酸的製造,令保濕效果做得更好!



精華質感豐盈水潤,能迅速滲透,眼周肌即時感覺滑溜左!配合眼部按摩用左一個星期,細紋淡左,黑眼圈輕微改善了,緊緻效果唔錯。而且用落陣陣清香,有效舒緩壓力,並提升了肌底防禦力的水平,感覺雙眼無之前咁攰,大家可以參考下!


SHISEIDO Ultimune Power Infusing Eye Concentrate 全新升級眼部免疫力精華 (價值HK$550 / 15ml)

想知更多產品資訊,可以到以下網址:

Website - https://www.shiseido.com.hk/

Facebook - https://www.facebook.com/SHISEIDOHK/
最後當然係記得LIKE我的文章, 仲有FB & IG啊~
有更多分享架!!!

是次產品由theZtyle.com/品牌提供




不正妹  Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/primaonlife
不正妹 IG : http://instagram.com/primaonlife
不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagu


沒有留言:

張貼留言

熱門文章