2019年9月6日 星期五

[歪妹愛美麗] *~IPSA全新Serum 0緊緻淨肌排毒精華。排毒x水潤x小顏~*

做左全職媽媽後,真係無咩時間去做運動,而美容覺時段更加忙碌,氹完BabyGaga瞓覺,就要洗埋D碗,沖個靚涼去處理返自己的私人事務,夜瞓又排唔到毒,新陳代謝差左,皮膚都變得暗啞粗糙,塊面仲出現浮腫問題!好彩俾我遇上IPSA全新推出的Serum 0緊緻淨肌排毒精華,當中含有楊桃精華,魚腥草精華及綠茶精華,有效舒緩淋巴系統,幫助排走肌膚多餘水分,改善肌膚水腫。配合皇牌THE TIME RESET AQUA 生肌水源素,為肌膚加強保濕,仲可以去暗粒抗氧控油亮膚細緻,一次過解決多種肌膚問題,打造水潤剔透肌。



HK$320/200ml



Serum 0緊緻淨肌排毒精華望落以為好杰身,點知一上面有驚喜!係好水潤同容易推開,質感輕盈清爽,皮膚好快吸收哂!可以令後續的護膚品更好吸收!就算有暗瘡都唔洗怕,照搽可也。



使用方法:
於潔面及柔膚水後使用,取3泵IPSA全新Serum 0緊緻淨肌排毒精華於全臉抹開,配合按摩使用效果更佳!大家可以配合「0 Method」按摩手法使用,按摩令肌膚有效排走老廢物質,從而緊緻臉部線條與改善肌膚浮腫,主要功效:排毒、水潤、小顏。配合流金水一起使用,還可以加強保濕,重拾水潤小顏。



Step 1 :
用大拇指和食指夾住下巴,用大拇指按壓,同時用手沿著臉部線條滑向耳朵下方。 (重複3次)

Step 2 :
手呈握拳狀,於鼻翼旁邊的顴骨下方,沿著顴骨往上提拉,一邊按壓,一邊將手移動至耳朵前方。(重複3次)
Step 3 :
用中指按壓耳朵前方的淋巴結,同時也按壓耳朵後方。之後用手按壓頸項的正側面,滑向鎖骨淋巴結。 



試用了一星期後的用後感 :
試用IPSA全新Serum 0緊緻淨肌排毒精華的這個星期,剛好撞正月事,暗瘡及浮腫情況更加嚴重,用了後效果都幾明顯。首先我十分喜歡它的質地夠清爽,有暗瘡都可以放心使用,絕對唔會因為太潤而令暗瘡嚴重左。其次就係輪廓提昇方面,我面兩側的肌肉都有下垂跡象,用後明顯緊緻及提昇左少許,看看前後照對比就一目了然。通過按摩排走毒素後,感覺肌膚明亮有光澤水潤左添!



每晚睡前來個按摩真係好舒服!大家也不妨試試啊!現在可以免費登記升級版IPSALYZER肌底毒素測試同換領全新Serum 0體驗裝:https://bit.ly/2m1zrPN

HK$700/50ml

想了解更多IPSA產品可瀏覽 : www.ipsahk.com
#ipsa #ipsahk #customizedbeauty #IPSALYZER #排肌底毒素 #緊緻去水腫 #水潤小顏 #排肌底毒素 #從0開始

** 產品及資料由IPSA提供 **

不正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook : 
https://www.facebook.com/primaonlife
不正妹 IG : http://instagram.com/primaonlife
不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagu



沒有留言:

張貼留言

熱門文章