2020年7月22日 星期三

[歪妹本地遊] *~ 婆婆生日 #Staycation @ Disneyland Hotel ~*



預訂過程 - 熱線真的等得太耐,是疫情下人手不足的關係嗎?
七月頭Gaga婆婆生日,我哋同佢住咗一晚迪士尼酒店,等佢可以放鬆抖返下。見呢排做緊港人春日優惠,我哋又末入住過呢間酒店,近近地就揀咗佢啦!🤗 我係經佢哋官網訂的,本身想打去hotline訂,可以問清楚啲優惠詳情同生日安排,點知條線等極都無人接!😩




上圖:泳池景
下圖:停車場景




房間環境:
因為本身我係迪士尼奇妙處處通金卡會員,所以房間有得upgrade到豪華客房,我哋入到房見對泳池景,好大個落地窗同露台,感覺好舒服!😌 但係張雙人床好細,兩個大人一齊瞓應該唔太舒服,所以我哋出返去要求換房。好彩同grade唔駛加錢仲有一個房型可以選擇,不過係對停車塲個邊,但係兩張King Size喎!所以決定轉過去夜晚可以瞓得舒服啲!🙂 但係晚上周不時都會聽到些排氣聲,有點像以前舊式酒店夜晚放香薰嗎?


上圖: 這是露台房間的雙人床
下圖: 這是對著停車場房間的雙人床
看床頭燈的差距就看得出床的闊度差幾多呢!!!!



生日安排:原來在餐廳用膳可以Free一個生日蛋糕俾我地,但我地無預訂到,加上疫情下一定要兩天前ORDER,所以享用不了這個優惠。不過基本生日禮物還是有的,是手巾仔蛋糕及生日卡。另外,前台也為我們在房間安排了一個生日甜品,晚上我們可以在房間內慶祝吹下生日蠟燭。總算有點氣氛!本身預訂房間時可以另外加錢去裝飾生日主題房間,不過我們就沒有特別request啦!


:P 每次有人生日,Gaga都好像慶祝自已生日咁!




用膳方面:
其實迪士尼渡假村內都幾多餐廳選擇,晚上哋就選擇了晶荷軒食生日晚飯,一直想試嘅餐廳,食物質素不在話下,服務員態度真係值得一讚!好細心同令到我哋好賓至如歸嘅感覺!👍🏻 我哋散叫做埋優惠埋單千二蚊左右!有機會會再黎光顧。










早餐在翠樂庭食,環境好像後花園的設計,感覺同樣舒服。



因為我們join的住宿計劃只包二人早餐,
所以另外二人要額外再Order早餐。
金卡在手,今次在迪士尼餐飲消費都有七五折。^^




今次係疫情底下黎個 #Staycation情況如何呢? 

說真的每次入住迪士尼的酒店都趕頭趕命,根本住一晚的話你無可能參與到佢啲活動。首先,check-in時間下午三時,check-out時間上午十一時,基本上到埗放低行李游個水就沖涼食飯,瞓醒早仲可以游多次水先食早餐拜拜。話就話明可以享用埋其餘兩間酒店嘅設施,不過對於想RELAX慢活一下的我地確實有點難度,除非住夠兩晚啦!😏 如果唔係都幾難了~



入住當日係星期四無full booking,check-in不用大排長龍!👍🏻 眼見酒店內的住客真係明顯地少,行去邊都係大約十令人夠唒寧靜!而泳池就分時段進入,每節1小時15分鐘,接著是15分鐘消毒及清潔。泳池牆身明顯有青苔?望落係有啲殘舊唔太乾淨,我同妹妹去完泳池發現隻腳磨損咗!😭 相比冒險家個泳池真係比下去,建議大家游水過去冒險家個邊會開心啲!雖然專登走過去唔太方便,要搭程接駁巴士。Check-out又係勁快,呢段時間黎好就好在比以前咩都快,唔駛排隊!






評分表:
交通 
💜💜💜 - 無揸車比較麻煩,要去迪士尼站轉接駁巴士
衛生 
💜💜💜💜 - 基本消毒洗手液有提供,泳池每節也有15分鐘清潔
裝潢 💜💜💜💜 - 有特別主題房
景觀 💜💜💜💜 - 對泳池景觀確實很有維多利亞色彩
服務 💜💜💜💜 - 前台有禮,RoomService反應也很快,餐廳服務細心
房間設備 💜💜💜 - 房間較細 ,欠特別設備,有浴缸所以加返分
公用設施 
💜💜💜💜 - 開業咁多年都算保持得幾好了!係泳池牆身保養要改善下啦!


今次Staycation安排 - 婆婆表示很滿意! ^^
晚上勁快入睡,仲要一覺瞓天光,
我們總算目標達成!^^
*~HAPPY & RELAX~*


近排疫情又嚴重咗,想出去舒展下呼吸下都卻步了!😭 大家又要開始 #stayhome 嘅日子了!對於喜歡去旅行住酒店嘅我哋真係好痛苦!🥺 唯有將精神寄托係屋企,例如執下屋,煮下野食咁啦!大家都唔好鬆悈呀!繼續努力!💪🏻💪🏻💪🏻


不正妹 Email: primayy.blogger@gmail.com
不正妹 Facebook : https://www.facebook.com/primaonlife
不正妹 IG : http://instagram.com/primaonlife
不正妹 YouTube : https://www.youtube.com/user/PriMayyBlog
不正妹愛犬 Facebook - 紳士魔※MoagUs : https://www.facebook.com/gentlemoagu
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章