2010年10月19日 星期二

[歪妹愛美麗] Fancl - Beauty Facial Treatment Hydrating

不正妹以往有幫親外面的facial, 但很多時都是unhappy地回家,
因為美容師手勢不好, 每次做完塊面紅到爆, 仲狂爆瘡, 針清真係好嚇人呀..
我真係好容易敏感, 唔可以亂清亂按, 一按好易紅, 一定要用溫和的方法
格仔開始清掉啦..我亦決定自已尋求解決辦法..慢慢來吧...
跟感情一樣, 時間可以沖淡一切! 那些印仔亦需要d時間o既...
我會俾d耐性...努力home facial
 
以前生暗瘡生得好勁, 所以之後都留下了暗瘡印紅印, 而且毛孔不細啊..
平時都是靠化妝遮下~~年紀開始大啦, 色斑亦開始擾人,而且很易出暗粒!
我一向用開Fancl的護膚品, 上兩個星期轉季又去入貨,
BA介紹了這個Treatment給我, 叫我連續敷七天會明顯有改善,
不過我好懶... haa..暫時一個星期用一次,不過一次的效果已經很明顯啊!
所以很想跟大家分享下~~ 希望唔會嚇親大家!
 
 

亮滑精華軟膜 - 水潤修護
Beauty Facial Treatment Hydrating
質感水潤,重點軟化及去除肥厚舊角質,排走肌膚氧化廢物,有效改善暗粒及痘印等肌膚粗糙問題,肌膚一敷即滑
柔滑的軟膜內含有助緊緻毛孔的綠茶精華微粒,使用時配合輕輕按摩,更能促進血液循環,祛除黃氣暗啞,令肌膚煥發滋養光澤
雙岐乳桿菌發酵精華為細胞補充營養,令肌膚不易形成生銹氧化物,促進肌膚健康
1 次 1 支,方便使用,帶來如 Facial 般的高效體驗
美容成分:綠茶精華微粒、雙岐乳桿菌發酵精華、鮮蜂皇漿精華、西洋梨果汁發酵精華
使用方法:潔面後,擠出 1 支分量,以指尖塗勻全面,輕按 1 分鐘後敷 3 分鐘 (* 可按肌膚需要敷 3~15 分鐘 ),再用清水洗淨



相信唔少sister都因為心理影響, 有時都唔會跟足指引去做, 我都唔例外!
佢話輕按1分鐘, 我起碼按摩了廿分鐘, 心想輕輕力按下當促進血液循環,
同埋一開就要成支用哂, 13g整係塊面度都算幾多架, 無論係份量定價錢,
仲要有d微粒,打圈融解埋佢嘛, 所以攪攪下都成廿分鐘啦!
之後我就敷係塊面度, 沖埋個涼先沖水洗左佢~

登!登!登!登! 即時效果出現啦!!
明顯紅印淡了, 而且皮膚亮白了,無咁暗啞,
我係返同一地方同一光線下影的!
而且滑溜了呢!!! 充滿水份嘍!
因為親身試過, 覺得真係唔錯, 可能我皮膚差所以貢明顯吧!
所以想推薦給大家!! haa...現在這些天氣最適合不過,
在家都可以有facial的效果啊!
嚴重缺水..要勤力d先得啦..





經過一晚冷氣後, still gd feeling! 訓醒(未洗面)




不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章