2010年11月30日 星期二

[歪妹愛美麗] 豬唇愛上Ettusais : Give it to me Baby!

以前我只會冬天才搽潤唇膏, 而且不會有特別護理它!
應該兩年前起, 我的豬唇開始乾到爆, 夏天都要搽潤唇膏,
今年仲誇張, 未正式踏入冬季, 已爆嘴3次了...><"
有幸被選中了今次的試用, 真的太好啦!!
就由我的斑馬紋豬豬為大家介紹下今次的試用產品啦!
今次是試用Ettusais唇部修護系列,
分別是[水潤修護唇膏][極潤版唇部修護精華]



[水潤修護唇膏]
用了幾天了, keep著一乾就搽, 飲完水又搽,
感覺很滋潤, 雙唇水盈感重了,很滑...唇紋明顯淡了!
而且輕量防UV的, 還可作唇膏底霜用, 不過我不喜歡搽唇膏的,
但我每天都有搽nude色的唇彩,
搽完明顯沒有那麼易乾或甩皮呢! 幾好!






[極潤版唇部修護精華]這枝essense我臨訓前才用呢!
特別呵護下豬唇...haa....搽完好blingbling啊!
感覺雙唇緊左,油油地, 望落去有光澤,個嘴好似紅卜卜左呀!
我的爆裂情況改善左, 無甩皮了! 想點大笑都可以!
之前一笑就流血好慘呢...






我的豬唇跟Ettusais互相吸引, 照單全收呀! 吸收哂呀!!!而且它們的外形設計很美,
依家每日都要放在身邊親一親, 唔係會好唔慣呢!!!heehee...



想再了解多些此系列產品, 可到以下網站-
http://www.ettusais.com.hk/tc_chi/topics/lip_essence.php

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章