2010年11月30日 星期二

[歪妹愛美麗] 遠離Jack眼一大步=H2O+綠茶抗氧化激活眼霜



除了我雙手, 最令我滿意就是我雙眼, 但係佢地依家變成Jack眼了!
原因: 進化成宅女, 長期戴con, 每天長時間對著電腦, 唔夠訓, 眼睛疲勞所致吧!今次真係好開心! BT選中我試用H2O+的綠茶抗氧化激活眼霜,
以往我好懶, 成日忽略眼睛護理, 真係後悔..><
所以今次很認真地試用了, 大家看看成效如何!!



Eye cream....我是有點陰影, 因為之前曾經試用過其他牌子的眼霜..
潤呀....可是起粒粒呢....wuwu....
今次吸引我去試用, 是因為"綠茶"2字,
我知道綠茶有抗氧化作用嘛!
再看看..原來還有巴拉圭茶精華, 有美白作用
而且內含咖啡因添!
作用: 可以促進眼部肌膚血液循環及細胞新陳代謝,有效排走於眼周積聚的毒素,
更可緊緻眼部四周肌膚,改善幼紋,減輕浮腫,消除眼袋
用後感: 搽上眼仔周圍時, 熱熱地, 推開很快吸收, 清爽不油!
用後我最明顯改善了黑眼圈!!
 


不過除了眼部護理幫補下, 最重要還是令雙眼多些休息, 不要太勞累了!!



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章