2010年12月1日 星期三

[歪妹韓瘋文] 2pm,2ne1,MissA,BigBang,G-Dragon,太陽..CrazyMama2010@Macau*



我知道不少sister都係大韓fans!!!
我呢個韓痴仲好興奮, 急不及待要跟大家分享下呀!!!
星期日過左澳門睇Mnet個頒獎禮-MAMA!!
到依家..個心情仲未平復到..




說實話, 無留意韓星的人睇住個show, 肯定會覺得韓國藝人得咁少?
來來去去上台都係個幾對..個幾個人..都幾分豬肉下
我絕對唔認同miss a 拿金曲獎的..雖然首歌係hit..
但係未至於可以打低其他對手..
就算我係睇live, 真係都幾多悶場位架...
唔知大家有無睇J2直播, 我朋友話覺得悶
而我身在現場, 隻眼就係咁望住G-Dragon同2pm,已經好忙啦!!
haa....我睇$600飛, 好高下...所以影唔到close shot
Nickkhun真係殺死人呀!!!


影影下都放棄了! 不過BigBang真係擋佢唔住,
雖然唔齊人, 但係佢地一出黎個氣氛超好!
G-Dragon真係型到打冷震呀!!
黎頒獎的guest都唔少, 最suprise係有尹恩惠呀!!
我超like佢架!! 開心到我呀!!!

仲有鐘基, 佢真人好過套劇入面好多好多好多...








另外就係估唔到WONDER GIRL有黎!雖然只唱一首"NOBODY"


完左SHOW有個AFTER PARTY, 可以有機會與韓星近距離接觸MOP100包一杯飲品!! 抵啦!! 我超想去...可是第日要返工呀..
係時候清醒啦...><...好遺憾................
最大問題係我同行的女仔唔入去嘛..無理由我自已一個入去架..
我真係覺得入去半個鐘都抵架...搏下係咪真係會見到2pm..可以攬住佢地影相..
(( 發緊夢啦又....))



想再睇多D嗎?? GOGO!!





































***MNET OFFICAL ITEMS***


 







一場黎到無理由唔買d野返歸!!










雖然唔可以近距離接觸佢地, 但係離遠望到佢地
真係好滿足....希望快D再次見到佢地啦!
我2月去韓國, 會去JYP等佢地呀!!!
希望俾我見到佢地啦! *期待ING~~


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章