2011年1月8日 星期六

Fuel for Life UNLIMITED - Diesel Perfume* + 電影"創戰記"

這是妹妹年幾前送給我的禮物... 我一直唔捨得開黎用...



因為佢個包裝真係好靚....唔想破壞佢呢....
前幾日執野... 望住佢....我諗係時候啦....
呢排好忙... 好似無咩機會放鬆自已... 而且好多麻煩野攪...
有點燥底.....
我決定了... Annual Dinner前夕我會開始用左佢支body lotion!
支perfume... hee.. 平時用有點誇... 出夜街有function先用啦~
隻味我都幾鐘意~







懶神秘~









香味O既野對我好重要!! 因為聞到可以放鬆D...
其實我份工好大壓力, 有時都唔想俾咁多社會規範管住自已,
理得人地點睇自已~谷氣咪發出黎o羅... 爆粗又好, 自言自語又好,
我係鐘意爆,鐘意呻,呻完舒服就算~
你在乎一樣事情, 你先會令它完美無缺~
好明顯我唔在乎EQ, 亦唔在乎別人點睇我~佢地唔明白我先會誤解我!
同我唔熟我唔會作出無謂O既解釋~~由得佢地~
所謂 <清者自清, 不知者不罪>
我認我對某人或某事比較欠缺耐性, 皆因他們轉數慢,我講極佢地都唔明?
嘥我時間! 不過我已經慢慢學緊包容...
例如將他們錯的次數由3次改為5次先爆佢地...V.V..
我真係唔明點解D人咁愚... 應該係無耳性吧!




上星期去了看"創戰記", 有一些領悟....
我不詳細談啦!! 但有點想說說....就是...
PERFECT是無止境的, 完美是一個TARGET, 是一個指標?是進步的一個原動力?
但亦是自已的一個假想敵!
你愈想挑戰他, 他的能量就愈大,
不想讓他過份牽著你走, 你就只好學會包容及捨棄這點是我看完這套戲的得著!
整體來說, 我感覺這部戲很新穎, 將網絡化融合現實, 當中帶點人生道理及父子情
一看無妨~~
可能我唔認同大家都認為一定岩O既事情,
以前修讀心理學, 成日讀個D theory, 都有好極端的理念, 可以完全相反添~
所以點解世界唔會得一個心理學家! 因為每位心理學家, 深信的原因理念都唔同~
就好似宗教咁, 有好多門派~睇下你自已信奉邊個je!
所以無話邊個對邊個錯, 因為大家經歷都唔同, 得著亦唔同!
所以我不喜歡別人將自已的想法套在我身上,
你說我會聽, 而不是強迫我照著做~
簡單來說, 我不喜歡隨波逐流, 每日帶著假面具做人!
可能我想法比較古怪吧.. 所以我跟社會還是合不來的...

我想我每天極度需要的就是RELAX RELAX & RELAX.....希望佢幫到我啦!! 香氣真係對我有好大幫助架! 呵呵.....
仲有....我決定今日去剪頭髮呀.... 苦惱中.......
剪完俾大家睇睇個新LOOK....希望唔好剪得太樣衰....
每次去都驚驚.......怕剪左個X頭....HAA....



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章