2011年1月13日 星期四

[歪妹愛生活]各位Sister引以為鑑 : Zara尋寶...樂極生悲...

之前曾經說過, 要同大家分享下係ZARA尋寶... 點知樂極生悲的經歷,
各位sister引以為鑑, 小心小心~唔好好似我咁啦~~~

=================================================================




20100717 唔會忘記這一天...
好有陰影...
發生地點 : 海港城zara
咩事? 俾人偷野
當各位女士們努力尋寶之際, 小偷已不知不覺在你身邊啦!
大家真係要小心小心!!
阿sir話呢間鋪做過好多單啦! 係黑點呀!!

50% off 就走左入去睇, 搵到對靚鞋,我都以為自已眼花
真係得返一對, 就係fitting對出, 二話不說拿起試,
我著開9號, 見8號都岩岩好, 唔理啦! $599減到$199
好難忍手o羅! 好專注地check左對鞋幾次,
係有少少膠水跡同埋甩左兩粒釘
都唔覺o既!! 俾錢啦!!
一望拉鏈開了!! @0@ 驚嚇呀!!
我個心愛x-girl purchaser唔見左呀! 好難過!
再望真d.. 好彩我個westwood仲係度.. 好彩我一向將id card分開放咋!
唔係慘啦...wuwu...係wallet拿左張卡俾左$$先,
之後立即問cashier有無執到, 搵埋保安, call埋police,
攪左成粒鐘, 即時cut左d card 先.. 好煩..
唔見左3張credit card + 2張eps...真係好驚俾人碌左...
我d印花卡無哂啦..wuwu....
再一次認為東亞最cheap, no service可言,我補失竟然話無呢個服務
叫我星期一落分行做, 我即刻發脾氣話我俾人偷野呀!
佢先肯幫我做..仲要補返張card要一舊水!
hsbc 同manhattan都係$50咋!

不過, 軍裝警黎到.. 我真係發夢嗎?
個新仔...激似方力申! 樣加語氣都好似呀!
講野又溫柔..嘩! 不得了呀....
呢似事件令我...
一見到zara對鞋, 諗起俾人偷野, 又諗起靚仔阿sir
好彩重要的證件仲係度, 咁岩我身上用哂cash, 得返廿蚊!唔係真係傷亡慘重啦...不過心情還是受影響...
============================================================

隔左差不多2個星期, 有人係海港城執返我心愛的X-GIRL散紙包~
二話不說立即封拎返, 不過發現八達通無係入面, 睇返statement,佢do左我$500!
可惡! 不過真係心情勁好!!勁勁好好好呀!! 要一直好呀!! XD*
===================================================================
自已睇返都覺得自已傻傻地...又好鎮定咁...
無計啦... 因為唔係第一次俾人偷野...
唔係偷銀包就係電話,
有一次係成個手袋俾人偷左都唔知
(< 呢次係一個勁似子丹哥哥的差人幫我捉到個theif)
尖沙咀的警察質素真係唔錯~~*)
好誇張....所以我依家都會有緊張症...
好小心自已d財物... 唔見左野個心真係跳左出黎...好驚...好唔開心..
我唔想再一次發生係我身上啦!!!
所以朋友話我你都得啦.. 唔見左銀包都要買埋對鞋先..
我個刻真係唔知點解會咁樣...仍然是一個"".....
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章