2011年2月9日 星期三

[歪妹愛美麗] 多謝Dr Scholl's!!! 麻痺抽筋遠離我!!!

十分感謝Zytle及Dr Scholl提供這次機會試用
爽健「夢の纖腿襪」- 睡眠專用機能減壓=
我自少就喜歡走動, 一放補習就成班去玩"捉迷藏", 跳橡筋繩~
中學就熱愛打排球, 當然要付出代價吧!!!
下半身跟大脾小腿粗壯得很~
而且遺傳了媽媽的腿型, 兩舊肉突左出黎, 狀甚"田雞腿"
對我來就減小腿簡直是天荒夜談, 我都係由它順其自然~
之前好朋友隻腳好痛...完全不能做運動..而且生病了要吃藥,
水腫得好緊要, 她說用了scholl的減壓
襪改善過來,
水腫得而改善, 所以雙腳也沒有痛起來!
所以一直都很想試, 今次竟然有機會... 大發呀!!!

 




我有170cm高, 按比例地選了L碼來試試~



穿上時, 要慢慢來, 從腳踝開始, 要蓋過滕頭,
按著襪上的織紋指示穿起.. 非常清淅~





慢慢向上推...如圖顯示
階段式壓力原理, 達致修腿效果!





我試用了數天, 第一天感覺... 也不太壓迫感呀!
不過很快就FEEL到好熱...是加速了血液循環的反應
我一般都會著到第朝早上醒來, 沒有中途除下來,
因為我很少半夜醒來了..HEE...睡眠質素改善了! ^V^
之前我常因為腳痺或者係小腿抽筋而醒過來的,
可能是我常繞腳坐... 又血液循環不好所引致吧!
對於這些改善我已經很滿意啦!
至於線條方面, 是有少少FIRM了.. 未致於很大出入,
當然只是數天的功效, 可能再用長久一點會有驚喜吧!
HEE....我會KEEP著用它看看效果如何...
問誰不愛一孖美腿!? KEE.....

BEFORE



AFTER



之前都係電視廣告見過~ ^V^

 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章