2011年2月12日 星期六

我們的2月14*(上集) - Our 4th Year but our 1st Year not beside each other

對於情侶來說, 2月14號情人節是一個大日子,
對於我和豬仔更加有意義, 因為
4年前的今天是我們正式手拖手的日子以往我們都會在這個特別日子放自已一天假,
好好ENJOY, 好好RELAX, 好好待在一起~
可是, 今年大家要各有各忙了... 因為...
豬仔放工會去飲他舊同事的喜酒,而我放工就要預備去機場啦, 跟姊妹們飛奔到首爾不在彼此身旁有點奇怪, 一定會掛死我呢!
我們
常主張, 未試過就要試下啦!
在我們的回憶裡有著很多的第一次...這也是我們的"第一次"
有點緊張呢....正式會公開我隻豬仔長相,
大家見到D扮正經, 又低能,扮可愛, 又騎呢呀D樣..要忍忍..啦~

因為不能正日聚的關係, 決定13號提前慶祝,
我決定送他的禮物太大份又有重量,
不想當日拿來拿去, 所以約了11號出來吃飯交到豬手上
來啦!!! 出現啦~~登登登....他還是不接受自已肥的事實
他說: 我不是肥, 我是大隻!!






他只懂畫火柴人, 所以也跟他作風吧!夠低B吧!



問他估唔估到是什麼, 他說要HINTS~
我就給他一個===>你有需要, 我都好有需要!
一個HINT他就估中了...可惡!
一貫作風地話我係"單細胞生物"雖然他常斯負我, 可是我蠻ENJOY的...死未...V.V...他說: 我唔要接摩器! 唔要呀唔要呀!我問: 點解呀?
他答: 我要你幫我按, 唔要佢呀~
那刻的撒嬌令我開心非常..HAA...
不過我還是回他:
不行...好攰呀..唔係送呢個俾你為咩?HAA....他說: 你幫我按, 之後你搵佢按咪得O羅...我說: 蝕哂...唔制...!!! HAA...

未拆禮物住, 返屋企先拆..HEE...去了看杰倫的"青蜂俠"
好睇啊~~




 

hee.... 禮物會係點o既樣呢~~~




拆啦拆啦拆啦~~~








係Osim o既uLuv!! 心型接摩器~好多part都按到架~~~




 

得一個開關制, 好易用, 放岩位就得架啦~
豬豬成日話條頸好攰~岩哂佢啦!!hee...
我還是有私心的, 因為都岩我條腰用嘛...haa...
豬仔涼都唔沖就試下個"心"啦
幾疏乎~~




 

好開心....我知佢都幾鐘意o既...hee..



.

第一浪完了~~~星期日再跟豬仔去街街...
我知佢仲未買禮物俾我, 因為佢問我想要咩...
我個刻唔識答佢....太多想要的都答不出...而且鐘意的都不平..
唔想佢Waste $$ 呢~由他吧...睇佢會送咩俾我...haa...
可能唔送呢...Suprise!!! hee.....







待續.....

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章