2011年2月13日 星期日

[歪妹愛電影] 電影分好多種, 英雄都分好多種



選擇它是因為其餘兩套感覺好"爛", 無故事可言, 只係一味笑o羅~
慶幸它不是一味"爛"! 我覺得笑得黎蠻有意思, 蠻感人的!
一對夫婦唔鬧交, 相處融洽並不是奇怪有問題的,
跟我和我的豬仔一樣, 真的沒有什麼好爭吵,
可能不計較就無事吧~接納及包容係幾咁緊要!
人家說一凹一突才是match,
太相似反而會有衝突~
得出的結論是我們都太相似但會不計較及包容彼此
就算表面你覺得待你不好, 原來另一方面他是為你好呢!好玄嗎?
hee..... 看著他們生離死別時, 不禁落淚了...太眼淺..v.v...
不是一味笑.. 笑中有淚才是驚喜所在吧!英雄:
能以雙眼放電的的囧囧俠聶歡(古天樂 飾)及以香味迷暈敵人的香香俠小紅(吳君如 飾),
抱打不平的他們, 給人印象是good heros!受人愛戴, 人見人愛!
他們的造型跟mask都好華麗
~"好正呀!!!"

之前facebook game, win了泰昌曲奇餅回來!呵呵...
是Chocolate Rain design的神奇俠侶packing, 好美啊!! ^v^





大大的pacing, 入面就只有兩塊細小的曲奇



===============================================

第二套我看了Jay的青蜂俠, 難以離開我的視線...皆因加滕(Jay演活)太型了!
 

我這個coffee lover眼看他自製coffie沖調機...型到震呀!而且我愛的bruce lee... 他骨子裡有他的存在! 同屬fans呀!!!
杰倫真係好幸運, 第一套踩入hollywood的電影可以有咁o既成績唔錯!
角色又討好~他演得好生鬼~戲份幾重!
真係好彩過阿Rain幾萬倍... 回想起阿Rain第一套hollywood電影.. 真心傷..
好彩之後的"忍者刺客"挽回不少咋!!
說得太遠.. 回來回來....加滕... hee....
青蜂俠表面在做壞事, 其實在做好事的一對英雄,
英雄:
別人眼中覺得他們是壞人, 令人聞風喪膽~
這類英雄又怎樣? 你會覺得他們更吊嗎?
亦說出英雄的共同點都是做好事~都是有icon,你覺得幼稚但人人都會喜歡~



hey~ see my turn!! 女版青蜂俠~型妹~
其實我都係正義的化身, 不過係香港呢個社會上做英雄係要死架!
我決定收山啦!!! take care!!
咁咪即係自已顧自已? 你估英雄唔怕死嗎?
英雄都係普通人je~血肉之軀...此地不宜咪遷徙o羅~
如果有彩虹村都幾好...^v^在我心目中, DADDY是一名英雄,
因為他為員工申張正義,
Mummy勸他退下來, 少一事較好,
還是保住自已份工吧...
這世上總會有人犧牲, 但是大家總不想最親的人受傷害, 是這樣吧!
大英雄, 小英雄, 做不做英雄... 自已來決定吧! 別人真的管不了!


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章