2011年2月23日 星期三

我們的2月14*(下集) - Strawberry Forever? Noway!

我們的2月14*(上集) - Our 4th Year but our 1st Year not beside each other

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=81743



繼上一集我豬豬亮相之後, 下集當然都會有佢o既出現!
要多謝 Ztyle x Bio-essense 帶給我們的第一次! 為我們製造多一次美好的回憶!
這個佳節期間, 我們就一起試用Zero Blackheads Remover!

 


知道它可以天天使用時, 有些少意外, 因為其他類似的產品都是一星期使用1-2次左右
證明了它性質確實溫和, 亦不要太旨意效果一步登天, 要用時間去證明的!其功效可以軟化角質層, 讓藏在底層裡頭的黑頭自然脫落,
如說明所描述, 我輕輕打圈接摩, 真的有小夥粒出現, 我就用清水洗面,
再一如以往, 按著我本身的清潔情序去洗面了! 看看效果出來如何!
第一次用完有甩皮現象, 之後的幾次就沒有啦~



                     

豬豬又如何? 睇下...
佢話好似用磨沙咁喎, 同佢平時洗面無咩分別!
佢就爽啦~因為我幫佢磨.. 殘廢餐呀!
d黑頭好明顯清左出黎, 可能無咁頑固啦~

   Before
 After

呵....大家一致認為使用此產品時溫和舒服, 感覺唔錯!
透明的gel涼浸浸的, 只是輕輕接摩, 蠻方便的,hee...
黑頭是淡色了, 但未至於去清黑頭,對於頑固黑頭有這個效果可算滿意
不過效果慢, 似乎不太適合香港的步伐! HAA...


最後當然是送上我倆使用後的合照!! YEAH!!!
大家看我的豬仔幾小朋友...佢勁擔心會甩皮!
HAA..由他吧! 他的第一次俾左我啦!! 黑頭ByeBye!!!



不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章