2011年2月10日 星期四

[歪妹愛美麗] Work的V形塑面-不用拮針都可以做到V形面

今年公司強迫性要我地放多幾日假, 所以我年廿九已經開始放假啦!
咁岩有得試做You Beauty瘦面療程,就BOOK了下午時段去試試佢~
睇下有無效, 新年影相靚D~
BOOK了4時荃灣centre, 佢提前半個鐘就打黎問我係邊
上到去, 環境都幾好~D 人都幾NICE,
 


坐低填左張form先, 然後就講解下療程儀器咩東東


 


開始前佢要求我俾錢先, 因為佢話要幫我做洗面個d都要收錢,
所以就provide了一個基本facial包保濕mask~
心想都好耐無做facial.. $250...包哂..有埋機做..無所謂啦~
失察呀.. 唔記得帶夠cash上去.. 唯有俾credit card佢..
佢就hold住, 話做完先出黎簽名...fine...
入房換左衫, 美容師就入黎啦...
都幾nice, 不過佢話我好多暗粒又唔肯針清..
d精華都唔會吸收, 叫我做埋鑽石磨皮 $ 280
...
唉.. 試做都係要俾錢....v.v....
佢都幾快手下.. 有些少大力..
不過我可以接受~
一路做... 都有吹下水, sell下野.. 講解下咁..
無時間休息relax的
~~
佢做左半邊面我睇, 感覺firm了,但是唔覺瘦左~
佢話我塊面鬆弛... 又話我面色較白, d唇毛好覺眼~
做咩唔脫左佢...不斷sell我做脫毛...好討厭
...
不過都預左會sell... 所以reject完就唔reply佢
 


做完出返去同個consultant傾...
佢望落成個劉玉翠咁o既樣~
不過好坦白好NICE~講野聽落好舒服,
同埋真係以我的需求去度個PLAN出黎
唔知係咪人人都係呢個PLAN啦..
不過要我無啦啦丟幾千銀出黎...我唔想O羅.
我唔會Join plan Join格仔~諗起之前的經歷就火爆了
 我講到明... 佢竟然可以做到2次俾我...
話呢度得佢一個Consultant咋, 唔會之後又會有人hard sell我
俾個機會大家試試先o羅咁...不過無得以優惠價$250
要$350原價計算~我已經唔識得點推佢..
最後就範左...2次je.. 希望佢唔會整衰我塊面...
因為我個日做完塊面超紅... 唔知係咪因為做完磨皮關係...
超唔開心呀.. 返到屋企狂救mask~~過左3日先好返d...
佢都有sell我佢地買緊個d skin care, 話係美國醫學牌子
仲俾左sample我試~consultant話想做好佢地個名
,
絕對不會是騙人....想口啤好d....返到屋企上網看,
原來之前有d網友劣評呢間you beauty 荃灣centre...
 
講返個v sharp先~佢地做完2 DAY後效果係最明顯的~
我也感覺得到, 是改善了.. 水腫無左...堅係V 左~HEE....
不過佢地都有講明, 絕對不會保證持久,
因為呢刻的脂肪是打碎排出體外了,
但是我會不斷進食, 可能是有些令脂肪積聚的食物,
所以塊面有機會漲返~要睇自已點樣控制飲食
~
ANYWAY啦~唔知心理作用定係真係...
我覺得呢部機都幾WORK O既~
FIRM了, 輪廓提升了~
 
BEFORE


 
AFTER




至於環境,,, 如果真係試做或者JOIN佢, 唔好Choose 荃灣centre,
我一路做緊, 聽到隔離房有兩個鬼婆交談中..隔離公司就有個男人爆粗..
聽得好清楚.. 每粒字都入哂耳呀!!! d 隔音好唔得...
bad list 南豐中心的centre!!!

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章