2011年3月22日 星期二

韓國帶回來的Skincare粗略篇 (為了曼麗姑娘出的文...哈哈哈!!!)

曼麗要你久等啦!! 我本想盡善盡美, 慢慢出試用文的~
知你廿六號就飛去我家鄉, 所以先大約出給你看看呀!
其實我今次沒打算買很多skincare, 很多都是朋友的朋友託我們幫忙買~
變相..大家說好用呀.. 好抵呀~~就買左d返黎~
我都未完全開哂黎用呀! 不過我都有幾隻推介~跟大家分享下呀!
Tony Moly-我地洗錢最多的地方!! 可能在街頭的關係? 亦可能現場試用再加酒店試用的威力!


-蕃茄仔 : 美白 cream mask! 即場敷了3mins, 一抺即見效, 真係個忽白左好多!
你去到試試先決定買唔買.. 立刻變白.. 好驚入面唔知有咩化學成份...
-金蛋: 上妝前遮毛孔, 搽完上面好滑~勁易上粉~(之前用過A/R個隻會出油, 呢隻反而唔會)
-latte cream: 中間個行隻杯仔! 我係香港已經好想買, 佢係早上上妝前敷廿秒, 希助消腫同易上妝~
Banila.co-我強力推薦, 因為無fd intro過, 係我當場試過佢威力~



-clean it zero: 好水質, 卸得超快+乾淨又補水! (我買個時做緊優惠, 買兩支送1支cleansing foam ,total $36,000won)
-primer: 呢個朋友intro話好用喎~我未試過~

It's Skin - 潤唇呀~沒可能不入貨, 抵過K牌子好多倍呀! 但係差不多Quality! 圍返好似$30港紙左右



Innisfree 紅酒 sleeping mask

- 個個都話好用, 可以買黎一試~



雪花秀 - 嘩~~個個都話要買, 我sure親下熱鬧啦~
-Firming cream :朋友的朋友全家天生肥面, 全家用呢隻firming cream, 可變V形面~佢極力推薦!
我開左黎用啦~我都覺得唔錯~我要黎提升眼部跟收緊毛孔位置呀!幾香~



-First care serum: 又係好多人推介呀! 我自已用緊就覺得中規中矩啦~



給去韓國的SISTER們~我重點推介左啦~ 唔介紹咁多, 費時你個wallet穿隆啦~
呢幾隻我自已用過都有唔錯的效果~所以先推俾你地~
說真的, 你地去到就唔會只係帶咁少野返來~到時一見一試,
大家一窩瘋話好, 咁抵就會買左先啦~
之後返到酒店一試, 嘩~~又去翻多轉~咁就爆左gip啦~
不過, 提下大家, 當大家唔覺唔覺咁買野..
你結算時, 你會發現.. 點解咁多妝前野O既.. 嘩~
咩都話SLEEPING MASK O既~~嘩~
臨訓同埋出門口前真係好忙.. 好多野撻上塊面度,
大家真係要理智D真係有需要先好買,
我地真係同樣FUNCTION唔同牌子都殺左返黎...
好癲...HAA....

曼麗: 玩得開心D!~ 等你返黎分享!!
第一天拿到的sample仔~


沒有留言:

張貼留言

熱門文章