2011年3月1日 星期二

[歪妹愛美麗] 絕對能令身心舒暢的bathing buddy=Bathique

韓國有幾凍我都無病. 反而返到黎香港... 竟然無啦啦病... 唔知發生咩事...><
病的這個星期就KEEP著試用這個產品啦==>"Bathique"多謝BL及Bathique!



Bathique產品是來自荷蘭的, 這品牌有自已的一套Concept!



無論是從它的成份還是樽身設計都不斷帶出其品牌理念~
提供人們需要的, 提高他們的生活品味!
看它的樽身設計是多麼moden, 金屬蓋的~
初時以為是glasses, 原來是plastics來!
 

 




其性質溫和,能產生豐富泡沫,無論是淋浴或浸浴,
怡人的香氣均能令你全面紓壓,身心平衡


香氣全因為當中包含了-佛手柑油
白茶
胡荽
馬鞭草
地中海 Herbs
百合花


 

白茶及生薑



聽到這兩個樣東西, 我第一個感覺就是..."消腫"及"驅寒"
無可否認我真喜愛香氣的東西..當然香氣分好多種,
不是種種我都受落.. 但這隻味道是不錯的!
沖涼時我會深呼吸多幾下!haa....

質地又似milk又似gel! 好water呀!!

 
真係好易起泡泡!!



用完好白滑! 一d都唔dry呀!!



可惜家裡無得浸浴啦!!一定好正je!!!
不過見到佢外表已經好吸引, 再深入了解佢內涵..like左!

如想了解此產品多些,可到以下網站啊!^v^
www.bathique.com

不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章