2011年2月28日 星期一

[歪妹愛旅行] 八女搗亂首爾之旅-Day1: 南山,明洞,姜東虎白丁 (又食又買又影相, 發哂燒!)

Day 1 .....




小睡過後, 我們就出發去明洞做緊要事!第一 : 兌韓won ( 今天算係呢期低點141)



第二 : 醫肚 ( Issac多士店)



好多選擇, 多到唔知點選擇, 最後叫店主推介~

 




之後還不夠, 要再搵食! 本來想去有名氣的"明洞餃子"
 
\
 
點知勁多人~所以就再周圍睇下有咩食~


之前有朋友去過呢一間食, 好想再食, 所以就黎左呢度

lunch!環境都okey, 都幾衛生, 用英文+韓文跟店員溝通無問題~





 




呢個沙律超好味呀! 佢好似加左D蘋果絲係入面~~特別FRESH!




 
食完都成點幾啦~係時候動身上南山, 時間緊迫呀!!!




我地今次係坐纜車上山的~我地跟住上網搵的資料終於成功搵到纜車站!


收費表


OUR TICKETS



不過岩岩走左班車, 要坐下等等~當聽到打鐘聲即代表有車到,




可以行上一層入車廂


 


臨落車時, 望下張CHAIR, SORRY! 無呀!無呀!
唔見呀! "韓版花樣男子"裡的劇情係這裡發生的~
可是我們找不到男主角寫給艾草的字句~失望~~><

今天今天幾好
~ hee….一落車, 已發現很熟口面, 這裡就是燦爛的遺產其中一幕拍攝場地,



大家記得嗎? 就是女主角想帶著細佬輕生的地方
!在這裡已經影了半小時相那些藝術相…HAA…




 
之後沿路走上去, 當然要影下首爾塔啦!



好快已經望到     同埋鎖!!!




立即衝左上去啦! 不斷找尋.. 可是找不到 NickhunVictoria的鎖

(如果你們有看韓國綜藝節目"我們結婚了",就知道是什麼回事)
><
好可惜啦像太多了.. 應該清理掉吧失望啊
!之後Terry Bear Museum 決定不去了~因為時間不太夠, 大家都寧願去shopping!

韓國人都很nice, 我們一見到可愛的小朋友就按奈不住要狂影他們,
還大膽地要求跟他們合照..hee...一起來做動作啊~她超喜歡啊~




看見有人踩單車上來~很英啊~





搭返纜車落山, 路經一間做遊客生意的店鋪, 人蔘產品, vip room見識下
!無收獲確實貴得可憐….






路經便利店門外, 發現有粟米雪糕, 朋友說很好吃的, 而且好像開始停產了



不是處處都能買到, 立即一齊買黎食!hee…真係好好味呀!!
d
雪糕係粟米之外, 入面仲要有粒粒粟米粒跟朱古力粒! 好正呀
!!


 



去到明洞就分頭行事! 個半鐘頭時間shopping! 我一心諗住唔會點買野, 點知都買左唔少d係朋友介紹好用,d現場試完佢地o既威力大家就一窩瘋咁買..完全失控…v.v…諗返起都笑死我呀!! 間間shopcombine埋一齊計數簽card,個下幾爽呀!!大客仔呀!!!



 


我朋友成日去韓國o, 佢話skincare都係簽card啦!
計落重抵d wor! 留返d won食野~而且一齊計可以夠數去退稅, 相比下退多d!重有artist做代言真係行到邊就影到邊..hee…..







行到8點鐘就返酒店放低d
!再出去食飯啦! 今晚我地係去食燒肉呀! 成日睇韓劇說要吃五花腩!今晚可以得償所願! Hee…..大家識唔識姜東虎?韓國好多綜藝節目都係佢做主持架!

呢間燒肉店叫白丁係佢開架! 樓高4! 環境幾好!





我地8個女仔, 食左10人分量, 好變態呀!
真係食肉獸呀!!! 叫左牛同豬食!!


 







*留意佢個鑊邊, 之後D STAFF放D EGG落去滾~邊左蒸水EGG~好滑好正~係任添架!







勁抵食~~
係韓國, 燒肉應該係偏貴的吧! 店內不是太多人光顧呢
!食到12pm就打的返酒店了!晚上還要結算一下今晚的收獲! 今天洗了831000won!..爽呀!!
(稍後試左有好野intro俾大家)

呢個CLEAN IT ZERO我係即場試佢O既威力~
忍唔住買左佢~卸妝都可以好保水!
遲D寫篇試用文同大家分享!




睇左第一天的行程已經知道我地絕對唔係hea團黎!
我地好貪心, 又要買野,又要食好野, 又要想影靚相..
day 2 將會一樣咁充實...繼續追看吧!! 多謝支持呀!
<待續>

 不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章