2011年3月7日 星期一

[歪妹愛旅行] 八女搗亂首爾之旅-Day3: 驚險滑雪團 +夜蒲弦大 *中女禁足韓Disco =^="

Day 3 …..
 
今天一早起來了~ 因為不能遲到的日子!我們去滑雪!!! YOHOO!!!我們joinS.A. Seoul的滑雪團, 我們不包教練,只包車去滑雪場, 及租借滑雪衣及tools, 收費$5xx都是由Max帶我們去的, 而且他也是教練來~同行還有兩個台灣的女孩子, 他們會跟教練學的~坐了大約1小時, 我們中途下了車休息一會,
oh!!
昨晚下雪了吧! 地上都是雪呢
!我們就在雪地上影相~大家都很興奮!

 
 









之後他再帶我們去
Ronney經營的滑雪店
~換衫及鞋才繼續帶我們上山~11時多抵達滑雪場, 他先讓我們去吃lunch~那兒沒很多選擇, 而且只有40mins用膳,最後選了最快速的

Burger King~

 



我們沒有叫Max幫忙買登南飛, 因為第一次滑
,怕還未學懂, 又怕自已縮沙, 不會上到最頂滑落黎~雖然我們沒有付錢要他們教我們, 可是他們也有讓我們看他們教基本功, 最重要是如何停下來吧~看了5mins左右, 我們就自行試下啦~我們幾個女仔, 有些好快上手, 有些就未能領略箇中秘技~我跟Po Chu以前有玩開ski board, 所以很快就上手了~而且魔女們都打開波, 所以手腳方面都算協調,第一次滑算是不錯呢! ^v^真的太感謝Max~我跟Po Chu很勇地走了上山頂~雖然是跌了幾轉, 可是Max再走來指導一下,試了兩次, 我們就可以自行滑落山~其實真的不太難~上手了, 真的會上癮!只是我們沒有登車飛, 所以每次玩完再上山, 很浪費體力~現在學懂了, 下次可以買登車飛, 那就可以玩多幾轉!登車飛好像是53,000won~


我見到勝基呀~尾狐呀!! hee~~~ ( 有無睇"我女友是九尾狐"呢!? )

 
 
 
5pm是集合時間, 我們準時就抵達小吃店門前, 見未齊人就買野食
~在寒冷的環境下, 吃著熱的, 太爽了!!!大約5時半, Po Chu I才回來,得知他們很驚險呢!!! Po Chu竟然大膽到上了最高的山段滑下來,怎料鞋失靈了兩次, 最後找人幫忙都不行,最後解決方法是滑雪把她滑下來!真的嚇死人啦~火羅爆呀~好彩無事咋

~

 

回程時, 大家都非常累吧!! 訓死左啦
~HA…
臨走時, 跟MAX來張合照先~

 


因為昨日追星關係, 我們沒有去
lottee supermarket,所以我們5個女仔一返到去就先去掃野食先~點知一攪攪到成十點先返到去,仲要沖涼執下樣先出去食飯~今晚會去弘大的~那邊有間烤貝店, 是當地人介紹的~在內街裡, 我們也找了很久, 連當地的士司機都不知道呢~叫做 弘大깔레烤貝殼店





 
我們4個人一台, 4人份費, $2XX港紙咋~好抵~~~粒帶子超大隻, 嚇親人~
 



 
不過D生蠔搵鍚紙包住, 之後要搵刀開佢
~好麻煩, 阿豬媽過黎教我地先食得點整黎食~

 


我地因為好遲先去到, 大約12AM~佢地收
1AM~所以負責洗碗個阿豬媽係咁睥住我地, 超驚呀!我地吃得超快~~

 



本來吃過飯後, 決定去飲野~點知
….
D Disco
全部都係小朋友”, 廿令歲的o靚仔o靚妹
~你見到都唔夠膽入場啦~
就周圍行, 睇下有無地方岩坐低~
經過了一間好特別的K房`街上的人都見到你在內做緊咩~
好攪鬼~~~

仲有見到MCB的車車~唔知係度做咩呢~~

 


最後我地搵左間清bar Lady’s Night

 


 

 


原來個邊
d文化係咁我地步向中女階段了
d 場唔岩我地去的了~聽返Ronny,我地應該係去他們說的Night Club!大約$8k 港紙包房, 有塊鏡望到出去大廳,你見到岩心水想識佢或想同佢玩的, 就叫waiter叫佢入房玩~唔岩佢可以唔入或者出返去~(( 真係無本生利…))如果我地去club玩都幾攪笑好似d闊太呀! 哈哈!不過, 返左黎香港同朋友傾開計, 原來梨大的bar會岩我地呢個年紀d~下次再去韓國要問下佢個fd拎資料先~
飲到2點度就打的返去了~
今天行程完結~~~比我想像中舒服
~

 






預告: Day 4 我們會去一個充滿藝術及文化氣息的地方, 還有奇遇啊~~~ <待續>
 
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章