2011年3月9日 星期三

[歪妹愛旅行] 八女搗亂首爾之旅-Day4 : 感受藝術x本地人情味, 追蹤"瑪利外宿中", 深夜的Surprise Birthday Party!

今天有很多好重要的地方要去, 好怕唔夠時間~
仲有好重要的事情要做, 將會無聲無息下安排進行!

所以仍然不讓自已懶惰, 仍然堅持8點半要出門口!
我地第一站係去大學路! 一個充滿藝術文化氣息的地方!
 
 
但是可能太早了, 條街好冷清啊! 想找吃的也沒有什麼店開門
最終我們找到一間coffe shop, my favourite! 


 
終於可以好hea咁享受一天早餐啦!! hee....
款式不太多, 我們share吃也足夠的~
一頓醒神的早餐是幾咁重要!!
 
 




 
10點幾出返去, 多左好多人啦~
發現這裡的店鋪大多都是11am才開門的!
我們行經地鐵站口, 有一班男仔在派傳單,
有一個男仔走過來, 跟我們聊天, 原來他是北京人來的
來韓國進修, 為這裡的劇社工作~
他們很好客, 教我們去目的地~感動呢!
臨走前跟他們來個合照留念一下吧!
 
 

 
穿過公園, 看見一群小朋友在公園玩耍呢! 很不可愛啊!
 
 





 
穿過一些小路.. 長樓梯..斜路...開始有些sign出現..hee...
 
這是police station啊!!



這條路徑有很多壁畫的啊~~我們逐一找出來..
可惜應該還有一幅的, 我們找不到呢!
我很喜歡這裡啊~~我們好像在影劇照呢!
hee~~~~





























沿著斜路出返去, 路過見到一班鄉親父老聚在一起,




不知道發生咩事...好奇的我就走埋去8卦啦~
類似是什麼慶祝的節目吧~
我看劇日日劇"全部我的愛"時, 都有見過這個玩意呢!
難得可以見識下, 當然拿起相機影幾張啦!
怎料.... 有個大叔走出來拉著我入去,
真的不好意思, 而且我們都在趕路中的呢~
就勉為其難入去見識下啦~
阿豬媽超好客, 整左好多地道野食俾我地食







仲有個大叔不斷同我地介紹是什麼, 又問我地好無味
仲叫個後生仔同我地傾計,
最後, 仲有幾個著西裝o既男人行埋黎派卡片添!
嘩嘩嘩嘩嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
呆左.......v.v.....CEO呀!!!





呢樣都唔算...之後一路行返出去地鐵站時.
發現呢區大部份的建設都係由佢個集團起架!
好大呀間公司.....真係估唔到....





佢地好NICE, 完全無架子, 仲同我地一齊影相添...
真係好有人情味~~~跟團根本無可能睇到咁多, 識到咁多
~
我真係覺得今次旅行去得好有價值的~

佢地熱情的招待真的令我好感動!




韓國都有流浪者


結了冰的小溪
點幾啦! 我地約左其餘兩位BABE係新村等~今日吃八爪魚鍋呢!
真係幾辣.. 不過好好味... 停唔到口..
不過真係太飽啦..食唔落..但佢地用飯炒埋d汁俾我地食~
我地都全部食得哂~HAA...











想睇相嗎?



之後重要的時刻到啦!!! 我地會轉戰弘大呀!









全因為根碩呀!! 我地要找尋"瑪利外宿中"影劇照的塗鴉場呀!仲有個間COFFEE SHOP呀!!
我地初時行錯路, 因為佢係D小路入面的,但最終都俾我地搵到..










但係.. 勁多車泊左係度..WUWU... 我地好難得先搵到一幅無車...






我地差D都影唔到.. 因為有車想泊係個度, 可能堅我地立即好失望的樣子吧
佢地就再駛前D先泊, 太感謝啦!!!
我地無帶腳架.. 但係剛好對面BUILDING有條短樓梯,
所以就係個度SET時間拍啦~ HEE... 影出黎好靚啊~~





之後沿路走返出去, 先發現原來COFFEE SHOP就係小路旁咋~
我地當然不放過啦~~又影啦~ 呵..呵.....
願望達成了!! 好開心啊~~~








之後就係度SHOPPING 1小時就轉戰梨大啦~
途中買donut同埋車仔檔食..有d hungry啦..





不過... 後悔.. 之前係弘大睇中件衫無買到..
原來已經唔算貴架啦.. wuwu...
因為買唔到野.. 我係度點都要買返件~
所以我買左件冷衫... 佢話只係韓國有架咋~
sales佢咁講我咁聽啦~唔理啦.. 貴d都買左佢先..
都要三舊水港紙的冷衫...但係買到野個心舒服返d~



haa~~~ 說真的, 係好多衫.. 有d係好平..
但係quality就係花園街女人街的貨色..
咁不於我係香港買到得啦.. 所以見到岩貴少少都要買左佢~

經驗之談~下次識得點action啦!!






 
下一站...東大門! 好明顯係為了睇衫而來啦~
 
 

 
24小時門門的店鋪... 不過先去食野先~
求其搵間吃燒肉的... 入面有一位阿豬媽又係識國語~
真係溝通不成問題喎~好多地方都有人識國語呢!
呢度d豬好好味呀~~但係其他野就麻麻..
而且呢間相比第一日食個間真係差一大截呢!
好多油...><12點食完就出去shopping啦!

不過可能太攰啦.. 而且睇黎睇去..好多間d價錢都幾貴..
可能知我地遊客啦.. 同佢地講價都講唔到心目中的價錢,
所以好難買野呀.. 失望....我又見到之前係梨大見到的星星衫呢~
之前見到58,000won, 呢度佢自動減價35,000won~
講到想走之際, 佢話30,000won~好殺佢~
 
好過咩都買唔到...就係咁.. 呢程韓國之旅, 我只買了兩年冷衫...
不滿足.. 可能時間不足夠啦.. 人又攰啦.. 影響了..
夜晚截的士勁困難.. 真係同人鬥爭車...
好彩當地人都很好.. 禮讓了我們.. 感謝哂~~~

晚上, 我們的深夜suprise如期舉行~
因為就黎係細I生日呀! 所以我地同佢吹蠟燭呢!
其實去樂天MARKET個日已經秘密進行中,
去了買CAKE啦~買了CANDLE啦~HEE...
壽星女完全無察覺得到, 我地感到自豪~
最重要係勁易感動的她.. 真的流淚了
~HAA..傻豬黎架~


臨尾一晚的晚上為我們韓國之旅再加添難忘的回憶!
各位BABE!!! 很高興大家聚在一起!!! 你們都很棒~
去旅行可以加深彼此的了解, 基本上大家都無吵鬧~
絕對是很好的TRAVEL PARTNER!! 好期待下次的旅程! ^V^
Day 5 是最後一天啦.... 跟你們說... 好驚險好勞動..
絕對不是每個人都能經歷到的... 完全感受到無助..
期待吧!!! 等等我啊~~ 我百分百想跟大家分享這次經驗,
可作借鑒... <待續>
 
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章