2011年3月20日 星期日

[歪妹愛美麗] Whitening Wave 之 she.com x Sofina完美淨白底妝工作坊

 
剛剛星期三一落機就收到she.com的電話,
有幸能夠出席是次的活動, 好開心呀!
因為未試過參與she.com舉辦的活動!
今次是跟Sofina攜手合辦的活動,
活動名稱為
<she.com x Sofina完美淨白工作坊>顧名思義, 主題是以"美白"為主啦!
冬去春來, 各大牌子都忙著為夏天作好準備,
美白絕對是重點之一, 這門學問怎能忽視!
就讓我為大家實地報道一下當天workshop的情況吧!
 
 
當天我參與了下午那一場 2:30pm-5:30pm
對於第一次參與此類型function的我, 理應早些少到場會好些吧!
但我準時2:30pm露面, 好彩未算正式開始~
大部份blogger及she.com會員已到場,
他們正在進行第一個項目 - 洗面!
因為前排位置都full了, 我選了較後的位置安頓後就去sink洗面~
因為人太多, 我不好意思地擠進去其中一個sink趕忙洗呀洗
因為搽了防曬, 所以先搵cleansing oil再用其洗面foam洗面!
正確用法應該先搽上面敷1分鐘先, 因為怕遲, 我搽完就按啦!
因為我好易面紅, 不易按太久, 我勁快就過水返埋位坐啦!
環顧四周, 只係見到前面D女仔背脊,唔相認住啦!
拿起相機影下product同埋會場環境先,
 
旁邊的sister都很nice, 傾談之下得知她也是ztyler!
haa!!!原來我有看過她的blog的!^v^
這天應該不會太寂寞啦!!! 因為有健談的kitty旁著我!
 
 
洗面呢part大約花了45mins進行,
第2part就講解一下色斑如何形成,
跟美白有什麼重要關係, 繼而介紹今次的主角whitening product跟用法技巧!

之後我地blogger就按著吸收回來的知識去試試啦!
搽完還多附上一塊whitening mask, 讓我們敷著好好休息一下,
我跟坐著一起的兩名blogger雞啄唔斷,
還互相幫忙拍照呢..haa!!

 
因為精華比較多, 有待時間吸收, 講師繼續介紹一下Primavista的產品及其使用方法!
之後時間又是我們blogger大展渾身解數的時候啦!
大家都試試跟著她們教的技巧去化底妝!
整個過程, 都有sofina的人員過來再作出詳細解說跟示範,
而且很細心地照顧我們, 怕我們渴還提供飲料,
而且針對我們每人的皮膚作出分析, 真的很貼心
!
 


是次活動, 我真的獲益良多
, 我之前從沒上過make up/skincare course!
對於扮靚技巧亦只是隨心舒服憑感覺罷了,
經過是次活動, 我對自已的需要了解多了,
明白怎樣能夠將product好好運用, 可說是從基本功學起!
原來我有很多不懂, 亦做錯了很多,
我打波彈琴已經知自已大力, 估唔到我用在面上力度還是超乎我想像中的力度!
Sofina的June看著我的時候, 她的表情令我很不好意思呢...haa...
我以為我已經夠細力...原來還是用錯力...><
我連拿撲的手勢都錯哂...真的多謝他們的用心指導
 
我會好好記住的, 希望不久將來, 我d皮膚毛病通通因我的改變而改善過來!
最後的問答環節, 實在太踴躍又唔夠其他sister快...haa..落空了!
不過kitty答中了, 好似係lip gloss來!!
臨走前, Sofina給了我們今天用過的product, 讓我們回家再試真d啊!
hee.....很高興呀!! 滿載而歸呀!!!
 
產品包括:SOFINA Whitening Essense 22ml/$370 (1個月體驗裝)
SOFINA Whitening Stick 3.7g/$450
Primavista Powder foundation UV (Long Keep) SPF25.PA++ 9g/$280
Primavista Long keep Base UV SPF20.PA++ 25ml/$280
Primavista Multi Cover Base UV SPF20.PA++ 25g/$280遲d我會再跟大家分享我的試用感!! 期待吧!!! ^v^
另外, 還有一袋細袋仔, 入面的sample種類令我嚇窒!
竟然最貼心的M巾都有..HAA...
 
 
多謝Kitty跟Isis! 跟我過了2個小時開心時刻!
第一次見面就素顏見面, 無嚇親兩位美女吧!haa...
我發現你們都好高學問, 可以想到很多問題問ba!haa...
仲有Queenie呀!! 好彩你跟我相認! 我認人很差..ha....
下次要再跟你聊多些! 今次因為我遺留了熱水壺,我太大頭蝦了!><
 
 
 
<多謝各位收看! 報道完畢!>
 
不正妹 PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章