2011年3月10日 星期四

[歪妹愛旅行] 八女搗亂首爾之旅-Day5 : 衰尾尾?! 超級無助, 奔波勞碌, 成身濕哂..D人情味唔見哂

Day 5 ….. (希望大家有心機睇落去..文字多, 沒圖片)
 
今天是最後一天了因為實在太怱忙, 要最後秒殺, 所以沒有影相啦~今天可以訓晏少少~因為約了Ronny明洞樂天百貨,全因為雪花秀”! 我們自行上網d/lcoupon,有九折,Ronnymember, 有九五折, 所以就叫佢幫忙啦~咁樣計就等同我地退稅後的價錢~
12pm
度攪掂, 我地再戰skin care~離開時好肚餓, 所以就係街邊吃了個年糕跟壽司卷~
D
年糕堅係硬…V.V…D都唔好食呀!!!
因為前個幾日夜晚都試左新買的product,
睇下邊隻好用再入多d貨, 今天的目的!
亦因為shopping時間不夠, 我地係明洞要睇衫呀!!
不過都係無收獲.. 因為實在貴..
之後lunch求其搵間食..第一次食唔哂.. 第一次感到想嘔..
又係個隻色.. 又係年糕
...

Po Chu面青口唇白, 好唔舒服, 問店鋪佢地又無藥,
出去便利店買又無.. 最終打的返S.A. Seoul,好彩佢地有藥!
食完又去toilet屙就俾佢恰陣啦...
3點幾就起行去機場啦!!
個半鐘頭終於黎到機場, 真係多謝Max的幫忙..
確實幾辛苦, 8個女仔, 每人一個行李箱, 仲要2-3袋handcarry
好呢hea....
入到機場, 將今天的戰利品塞返入gip先,
點知發現阿po仲未歸隊, 搵左好耐先搵到佢
原來佢一落車就眼花勁暈...搵左個位坐左好耐先起得身
我地買左杯熱飲俾佢, 但係都唔得...
佢情況急轉直下, 諗住同佢去medical room,
點知搵到人問.. 但就無人幫,
我地4個女仔扶住佢去搵..行到中途佢唔掂..話想嘔,
但係腳軟到行唔到, 佢攬住我企係度抖左陣,
個刻我只聞到濃烈的嘔吐味..唔得啦..
分頭行事, 2個babe去搵輪椅,
我先帶佢去洗手間, 點知勁full, 最終入左殘廁,
聽住佢係入面又屙又嘔, 來回左3次...
問左佢意見, 佢決定stay多晚seoul, 好d先返香港
知佢細妹咁岩同佢男友黎左seoul玩, 遲我地一日走,
我立即call佢地黎機場接佢走!
之後我就快速奔返上去check in counter拎返佢d行李落medical room

但係...其實呢個過程中我總共來回走了4次了...我真係好攰..點解?
首先, 扶佢去廁所, 發現借輪椅要俾護照登記.. 走了一次
第2次,, 決定stay, 我要上返去counter拎佢d行李落medical room第3次...佢唔肯俾佢上床位睇佢..因為要俾左錢先..我又走左轉拎錢..
第4次..諗住走得..點知中途發現我同Po Chu件褸掉轉左..又走多轉...
help!!!!!!!!! 點解我地幾個女仔係機場不斷ask help
不斷run.....都無人理我地.. 點解無相關人員協助?
仲要國泰d staff勁驚我地上唔切飛機, 係咁叫我地好入閘..
我朋友有事...都要安頓好佢先架...
聽聞佢地真係話飛就飛.. 唔會等人...
唉.........真係無助呀.....我跑到成身臭哂...咁上飛機...
真係第一次早到機場但係都要咁趕...
不過不幸中之大幸係咁岩佢妹妹係seoul如果唔係, 我要陪住佢stay 多晚...
我地張ticket無得改期架... Po Chu翌日再去機場買飛
好彩有...但係單程一張返香港, 睇左3間航空公司都係3千幾...
好金呀!!!!!!!
唉.. 真係唔好意思..麻煩到咁多位babe幫忙
醫生話Po Chu應該係腸胃炎呀..佢話朝早d年糕成舊完整屙返出黎..
今次旅行真係夠哂難忘...夠哂不一樣....

有點想講...* 機場d staff 英文仲屎過係市區個nurse完全表達唔到, 又唔識講英文...激死...
how come 有d 學識的人都唔識...
係機場做事唔係應該都會識d英文咩..o哂嘴..
d 保安同police都好nice解答.. 但就係無人落手幫我地..
第2樣o哂嘴.............

呢次經歷..真係...學到啦..
如果你係韓國機場遇到不適, 應如何處理?!無論怎樣情急之下, 還請務必當中的一人要有護照及cash/credit card!如果唔係... 就會好似我地咁奔波啦.....
真係好金架...check-in 係最高個層, medical room係最底層最入的地置...
相隔三層...
攞你命三千.....

五天行程完結了!! 多謝大家收看!!雖然這天發生了這些事情, 但絕對沒有令我對韓國卻步!
我一定再會踏足這片土地的!! ^v^
 
....................................
星期五朝早我會飛去越南...遲d再同大家分享遊記..
今次呢個行程只想了大綱...資料極度不足..
但係無咩時間去預備...而且係韓國返黎之後..
身邊都發生了很多不幸的事情...我d負能量多到滿瀉..
我好需要休息...可能有d唔係發生係我身上..
但係...好想喊...我捱不住..病倒了...
d壓力又返返黎啦....我要去釋放下先得啦...
祝福我吧...一切會好的...
.....................................
 
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章