2011年4月27日 星期三

[歪妹愛美麗] 莊臣babe : 男人香氣落在女兒身?

Johnson’s莊臣, 應該大家都知道是什麼牌子吧!
不知道為什麼小時候一定會用過它的產品!
我印像中認為他只是出產嬰兒用品, 直至大個左先知道唔係~
發展至今時今日, 市場太多競爭者, 為了增加銷量,
吸引更多的顧客支持, 不斷研發新產品推出市面~
普遍來說, 現在很多產品都以香氣來吸引大眾,
隨著香薰的普及, 人們生活質素的提升, 各單位都要發揮新思維,
推出更有創意及新鮮感的產品!
 
今季Johnson’s就來個反樸歸真, 率先推出海洋味沐浴露跟保濕露!
海洋味一點都不陌生, 但能否引起大眾的注意及刺激消費呢?
當大家都向前看時, 他來個急轉懷舊, 確實幾令我費解!
不過, 確實令我注意了他… 久違啦海洋味!!
一直以來, 我都覺得海洋味是屬於男仔的味道, 感覺好清爽!而牛奶味就屬於女仔的味道, 感覺好滋潤!
今次新品會否令我印象改觀呢????
外身設計一貫Johnson’s 親民style, 樽身以藍色配合主題-海洋,
大大支, 經濟又實惠! 盛惠>>>
海洋活氧沐浴露  $39.9/751ml
海洋活氧保濕露  $42.9/400ml
兩者都是露, 不是乳了!! 拜拜冬天, 迎接夏天嘍!!
 
Oxygen Fresh 海洋活氧沐浴露
透明呈微黃色的沐浴露, 質地是gel的感覺,
放些少水在掌心一起打圈, 輕鬆起泡泡啦!!
用後皮膚感覺很清爽呀!!! 香氣完全滲入肌膚,
海洋味香溢四濺!
內含深海電解礦物質, 有效淨化肌膚, 達致去除油脂污垢的作用!感覺保濕, 但非滋潤啦!

我平時沖涼一般都SET到47度左右,
因此皮膚都很易乾, 不過沒法子, 我真的改不了這壞習慣,
要我沖凍水涼, 簡直是拿我的命!
所以洗完白白, 務必要用潤膚露!
確實是孖寶! 缺一不可!
 
Oxygen Fresh 海洋活氧保濕露
注意是保濕露, 不是潤膚露啊!
真係勁量水份啊!! 觸感已經令你愛上它!
很涼爽很水水呀!! 同樣很快就吸收!!完全沒有笠痴痴的感覺!
搽完皮膚仲好有光澤添呀!

它比起沐浴露的香氣還濃郁呀!
內含深海電解礦物質及水潤精華, 即時補充水份, 達致長時間保濕效果!
夏天將至, Oxygen Fresh系列確是炎夏的老友記啊!
 

<<<............小插曲............>>>
大家試過飲紙包飲品, 撕極都撕唔開個膠,拎唔到支飲管出來嗎??
我真係撕到發脾氣呀! 最後要出口術, 用牙咬爛佢! 忟到我呀!!!
皆因為Johnson's 支 hand cream囉!
我搽完都過左成15mins, 但仍然有這個情況出現.. O嘴呀!!
放係你眼前但係飲唔到係幾咁辛苦先得架.. 係咪..??!!
估佢唔到真係滋潤成咁!
 
就係佢O羅!! Last Moisture 24小時水嫰護手霜


解構下佢先!! 蘊含乳木果,jojoba oil 及vitamin E (jojoba! my favourite!)為肌膚即時補充水份, 長達24小時持續保濕的功效,
解決3大肌膚問題: 繃緊,乾燥起皮及暗啞搽落質感似做handmask多d啊!呵...
望落仲好似膠漿呀! 小學美術堂個隻呀! haa...

對於我雙粗手都起到明顯作用, 日日都有粗活做, 一定要好好對愛護佢啦!
想免卻俾紙界, 洗完碗粗哂又甩皮, 我諗佢可以幫到你啦! 老友記3號! ^v^售價hkd17.9(50g) 無錯, 真係好抵用啊!

老友記1,2,3號 - 現於各萬寧, 屈臣氏,百佳,惠康,卓悅,莎莎,華潤萬家及各大藥房有售嘍!
希望大家喜歡我的分享! 多多支持啊!
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章