2011年4月28日 星期四

[歪妹韓瘋文] 我好掛住張根碩! 求婚"? 癲左!!!

一直很想出一篇關於上年張根碩來港舉行fans meeting的文章,
可是近來都很忙, 沒時間執相啦....
因為"美男" 將根碩帶來香港了!
其實我覺得他不算是美男, 但總是有種吸引力扯我埋去!
完全不能自拔.......
上年fm跟當天下午的簽名會我都有去, 以前不追星的我...
竟然到這個年紀才追星....怎能跟妹妹仔爭位, 係街度跑哂咁呢...
對於上年的表現, 我尚算滿意的了...
由大埔追到九龍灣...
送埋小碩上車...他就在我身旁走過呢!可是給他肥保安哥哥借住了鏡頭, 激死我!
fm中完全喊到虛脫, 太興奮太開心太多的驚喜了....
難以忘記....現在還深深印在腦海中!
可惜..
我竟然無買vip位, 超級後悔呀!!








fm中最大驚喜莫過於小碩在我們預先寫給他的memo紙中抽出一位幸運兒!
佢會即場跟她求婚..........help!!!!!!!!大家失哂常啦!! 睇到我眼火爆.. 點解唔係我呀!! 羨慕死我啦!!!
個女人仲勁狼咁鍚左小碩一啖......wuwu........
整個fm最難忘可算係呢一段啦!
我一路睇一路拍低左.....
大家唔好笑我..如果聽到人有講help!! oh my god..諸如此類的呼叫...
真係失禮死人呀.....好難控制自已的情緒.....




真係好激動架!!!!!!今年2011年的fm將會係呢個星期六舉行!
多謝"瑪利外宿中"再一次為我們帶來小碩!!
我完全無諗過就從fans club那邊訂了vip飛!
不想又有後悔的事情! 竟然有bonus添!
主辦單位會係vip飛中抽出幸運兒, 可以跟小碩合影!
我中左呀!!!!!!!!!help!!!!!!!!!!!超級興奮!!!!!!!!!!!!
明天開始一連4天, 小碩都會係香港..好快..好快我地又見面啦!!
唔知今次會有咩驚喜呢??

喜歡韓流的你, 會唔會去睇呢???
如果錯失了今次機會, 留意我的blog吧!
我會慢慢跟大家分享今次fm盛況啊!





*2pm,2ne1,MissA,BigBang,G-Dragon,太陽... CrazyMama2010 @ Macau*http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=72509
*<瑪利外宿中>瘋襲香港 1 - 跟鄭仁(金材昱)慶祝28歲生日* 附加:拎根碩飛情況http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=90282


不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章