2011年5月29日 星期日

[歪妹韓瘋文] 重回懷抱的2AM Fans Meeting=完全不能自拔了!

由4月份開始至到呢個5月份, 完全瘋了, 太多韓星襲我了...
原本放棄了的2AM, 只想去送機罷了, 怎知朋友同事的朋友竟然有碟出讓!
令我有機會去2AM的FM... 雖然只有FM門票, 沒有APM的簽名會門券,
但已很滿足啦!! 還可以原價$490-買下來! HEE....




我另外一位朋友, 一早撲了買碟, 所以她當天請假了,
首二百名優先企位的]會在當天早上七時在九展門外派發,
她凌晨就走去排隊, 可是還是失敗而回呢!

放工第一時間衝去九展了, 沒有周邊買, 就只有一處影相位,




拍了幾張照片就去排隊了, 真陰公.. 首二百名可以在九展的入口排隊,
但我們這些也是真金白銀去買碟的FANS, 卻要在九展外的路邊排隊,
我去到時, 已剛好圍了九展一圈了! 這就是申請九展地下展覽廳的憋處嗎?




我熱到出汗臭哂.....其實今次環球接手幫忙2AM在香港的所有宣傳活動
JYP真的比不起錢嗎? 很多方面都安排不太好,
網上看見很多不滿及投訴...
大碟的種類出幾種, 有些可以去朗豪坊簽名會, 當場首150名又可以去睇ATV的2AM演出
而我呢隻, 就只有FM門票, 觀塘的簽唱會就只可以去觀塘APM買滿$800消費換領,
當天一早就換購完啦! 那天我在大陸.. 來不及換..WUWU...
又或者上環球FACEBOOK玩GAME去WIN簽唱會門票
為了今次2AM, FANS們都好忙吧....
眼前一看, 比去上次那個Walrus場館是大些少,
今次FM不設坐位, 全企呀!!!
人太多, 空調不夠... 在街外排完再入黎迫,
簡直臭到暈個隻呀
....為了大伯我忍受!!!




今次MC找來了以前做"韓流襲港"的劉偉恒



一開始就在場找了4名FANS上台玩GAME先,
WIN了有GIFT送-2AM T-shirt+簽名poster, 就係唱2am的歌唱得最好個位啦!



之後終於到2am出場啦!!! sure唱返首歌先啦!!!

最開心是, 大伯竟然係近我呢邊台呀!!
不過我企左係側邊位, 個TV成日遮住左佢!激死..




第2輪上台fans就更加正, 坐係度..等2am跟他們有skinship!help!!!
連大肚婆都上埋台呀!!! 同趙權一pair!! 開心到佢呀!! haa....
比著我都應該心跳加速啦!!




好快又到第3輪fans上台啦!! 今次要跟住2am做出他們的指定動作!
珍雲真係好cute呀!! 但我估唔到佢係咁多個之中最高大,
比我想像中man又cute呀!! ^v^
趙權的動作真係.. 好鬼招牌架!!
昶旻原來好talkative架!! 而且佢真係唱功最了得個個呀!
佢唱英文歌仲正!!!
瑟雍一個愛你的動作隊臨左我啦...佢跟我想像中一樣咁型咁可愛!




然之後.. 重頭戲來啦!!! 送上我們香港fans為他們而設的...生日cake啊!! 好美的啊!!
4位成員有3位都是5月生日的啊!!!




仲有movie添呀!!! 全場黎個大合唱!!

要知道, 很多都是學生吧!! 我們給2am的就只有這些,
會感動嗎???^v^

2am說說感想吧!!! 再來就是以你們的歌聲回謝fans們嘍!


之後, 這位fans真的幸運啊!! 可以跟2am來個身體接觸,
任摸四子不嬲呀!!!help!!極度羨慕呀!hey! 珍雲趙權你們真的太過啦!!
竟然抱抱... help!!!!!!!!!!
我都好想摸下大伯塊面仔!




時間真的太快了... 1個小時的fm就完結了....捨不得的.........
完了還不肯離場, 又影相...^v^




fans們弄的啊!!! 好靚啊!!!



完全無諗過, 可以見到2am, 這刻我不滿足啊!!!!
好想再見到他們.......
好懷念"阿當"好懷念<我結>!!!日日劇"全部我的愛"就大結局啦...又少一處可以看見佳仁跟趙權的地方..
不過我也愛上了斗傻了.. help!!!!!!!!
點算...........v.v........

下篇分享........是有點"心有靈犀"啦!!
也是關於2am的... hee...
喜愛2am喜愛韓風的應該不會錯過吧!!
等我吧!!!!!!!!!!!!

WITH LOVE,
*不正妹*PriMa*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章