2011年6月5日 星期日

[歪妹韓瘋文] 心有靈犀見2AM!!感受I-AM們的威力吧!!!

記得不正妹之前有幸去了2am的Fans Meeting嗎?
其實不單止FM....
確實太捨不得大伯了...我竟然決定自已一個人向APM出發!
當天2AM在APM攪簽名會啊....



用盡所有有機會的方法去爭取上台跟他們近距離接觸,
可是也是FAIL了....Facebook game抽不中...
APM換票剛好又不在港...可惡呀!! 
 

太興奮的關係, 我就APPS朋友說我忍不住來了找2AM..
怎料, 那個傻婆竟然在路上了, 她也是太捨不得決定過來看看...
好攪笑..明明昨晚大家都說到太累了, 肯定好多人啦..不去了..
點解會咁架...我們竟然....確實是由細玩到大的"默契"! HAA....

簽名會3時半開始, 我大約2時抵達, 已迫爆了...真的是每層都FULL!!
 
因上次根碩來過這個場地, 大致知道場地安排,我就選了台的左手邊..
可以方便目睹他們進場離場呢!
這個半鐘自已一個..朋友又未來到.會好悶的...就不斷I-PHONE,
但網上不了那麼多啦.....慢慢地, I-AM們開始來了!!
知道一大班人的凝聚力量是怎樣嗎??
團結...為了2AM而團結...大家一起唱起歌來...好感動的一件事!


終於等到啦!!!2AM進場啦!!!!!!!
HAA...又見面了!!!!!!
 

由瑟雍帶頭上台!! HEE....跟大家打過招呼!"HELLO! 我地係2AM!" (廣東話)勁AR!!!!!!!



之後當然是SHOW TIME啦!! HOW COME 和得咁好聽架..HEE..


行到台前跟全場FANS大合照後就開始簽名啦!!!
剛好
權兒跟瑟雍都係坐近我呢邊, 所以我影得特別多他們照片
尾聲我更走到台的右邊, 盡量拍到珍雲同昶旻..但太多高板遮住..
最後只拍到珍雲啦..不甘心地走到1樓,
勉強影到4子簽名情況...時間也差不多啦!!
 

他們要離開啦...趕回他們離開的通道旁,
勉強都拍到MOVIE啦!! HEE...


連停車場也不放過, 跟隨大隊落左了...
但係我竟然.....拍不到大伯.. 原因...
他開了窗簾...剛好有眼神接觸...
HELP!!他對著我笑和拜拜啊....
那刻我呆了...只顧著跟他笑和拜拜..
手震下按了兩下制..錄不到了..
趕忙禁之際, 車走得太快了..
肉眼看到的趙權都拍得不清了...



不過... 大伯跟我對望那刻..我腦裡一片空白呀..好誇張...佢個笑容KILL左我....
愈是接近愈是難離...我跟BABE都忍不住眼淚......
又好失落啦....這刻決定.......
我今晚要搏一搏!
究竟咩事???HEEHEE........
待續........
With Love,
 *不正妹*PriMa*

相關文章:重回懷抱的2AM Fans Meeting=完全不能自拔了!
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=98061

沒有留言:

張貼留言

熱門文章