2011年5月13日 星期五

[歪妹愛尋食] 食在尖東 - 日:桑拿lunch buffet + 夜:Dinner@熱爆團購cafe




地址 :尖沙咀麼地道69號帝苑酒店3樓
之前行過見到門面不同了, 以為是Crema Cafe裝修了!

又見朋友打卡都是Crema Cafe, 今天剛好來TST睇戲就來Dinner啦!
但原來錯了, 名都不同了!連入面的staff都不同呢!
應該已經結業了?!...這是新的cafe!?一場來到就試試吧!!
入門口直望就是廚房位置, 左邊有些高身的紫色sofa, 好吸引!
不過要一天前預訂才能夠坐那些位置!
staff以為我們是團購友, 拿錯了menu!
haa...看來光顧大部分都是團購友喎!
我們兩個walk in guys order了兩個dinner set
starter: 不要沙律, 要餐湯, 唔知係咪mushroom soup, 磨到好幼細,我幾鐘意! 又夠creamy!main course: 大蝦扁意粉, d 粉好彈牙, 仲好黑椒又加左少少紅椒粒, 辣得好正! 我唔係好食得辣的, 但我蠻喜歡, 就像吃薯片吃過一口想繼續吃的感覺! d蝦好鮮味! 都有六隻蝦! drink: 普通coffee, 凍莫卡, 感覺有點淡, 可能我飲慣甜野啦! 不過食過甜品就知點解淡d好..haa! if單叫真係算普通過不過, 可以話差...真的有待改善...
甜品: cake, 有cheese cake, tiramisu, chocolate cake選其一, 這裡的cake不錯啊! 好味!!cafe應有的水準!埋單好似$220左右, 我覺得滿意的!! 這裡的pasta都比以前的Crema Cafe做得好!!
staff都很nice, service不錯啊!! 臨走時還問一下food的quality, 滿唔滿意咁啦!
**靚靚老闆娘還送了2張$10coupon for下次光顧可以用! 多謝哂!!





大家有興趣可以黎試試!! 雖然尖東無咩行...haa!!
不過靜靜地食餐飯, 這裡是不錯的選擇,
全程都播著英文jazz, 懶洋洋的感覺!幾relax!!
不過記得帶定足夠cash啊!! 因為暫時未有visa呢!!
或者留意他們的fans page吧!
https://www.facebook.com/bubblesdreamcafe.hk?sk=wall
有機會可以先join那個$38團購試試! 真係幾抵!!新開張做promotion吧!!



食完飯我就去THE ONE 睇"B+偵探"! 留意我的看後感啦!! 稍後出影文...
希望大家喜歡不正妹的分享!!
食令人充滿力量! 亦能開心滿滿!

*LOVE*不正妹*PriMa*
不正妹PriMa Email: primayy.blogger@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

熱門文章