2011年6月8日 星期三

[歪妹韓瘋文] 為2am獻出我的第一次-送明星機!

確實太誇張啦!! 被大伯迷住了...好緊要呀!!
我下午去完APM睇2AM, 返左屋企吼住大伯個Twitter!
被我發現佢話"睇唔到波,因為在飛機上"!
癲左!! 根據推測, 來香港時搭KE機, 走都應該是吧!
凌晨0050有KE飛韓國! 跟PO豬二話不說,
確定今晚去機場!!! 今次一見唔知下次係幾時啦..><
十點幾到機場, 未見好多FANS, 見到4-5個度,
大約11點度, 見到馬路邊多了很多FANS啊!
原來他們比我們還瘋狂啊! 他們包了車緊貼2AM啊!
原來他們下午去了海港城SHOPPING呀!
無耐見到有架大巴到左..已見8個著黑色衫的少年出動...
還見到今早在APM出現的保標....




那個保標leader跟我們fans叮囑了兩次...
嚴肅的..........聽著很有壓力啊....
說了很多混亂情況會發生的事情,
要我們務必守秩序, 不要滋擾到其宅旅客
好緊張啊....要出來吧....
看著少年們開始拉著褲頭...來啦來啦!!!!!!!!!!!

初時聽其他fans說權兒一早check in了,
只有大伯跟珍雲, 怎料他們一落車,
四子都在呀!!!
權兒.. 說真的..我感覺他有點王子病的
他全程拿著passport掩面呢!!
似乎不太喜歡的樣子...
珍雲就抖大氣, 大伯站在最後, 隻手搭住珍雲,
好似監犯....好慘呀...............




大家都壓抑著情緒去送別2am...但確實有點混亂啦..
保標說的情況大部份都發生了...
當時好想笑..其實心裡已笑了出來..
發現其他旅客的行李箱倒地了...但人不見了..
可能見我們無啦啦一大堆人壓過來,
害怕得閃避了...
要我影哂4子確實非常難...
所以我追死大伯啦!!
我跟他近得令我喘不過來呀!
我就緊貼保標們, 就站在大伯旁邊啦!
開心到我說不出話來!


實在太快啦... 我想由馬路邊走到閘口, 不消5分鐘吧!
他們要走啦....我們當然捨不得離開啦!
他們都很好啊!! 最後都轉身跟我們say goodbye!
我們站在閘口旁, 不斷目送他們...
我親眼看著他們過關呢...
雖然有點遠...但是看著另一個他們, 不是舞台上的2am
我真的很開心呀!! 雖然他們走了.. 有點失落..
矛盾的心又來了....><




原來我又偏心了, 大伯行最後, 我怎樣都要獨影一下他呢!



雖然不能夠參與他們整整4天的行程, 但這2天已夠瘋狂吧!!!
2AM....很難會忘記他們....希望下年在韓國有機會再見你們!! ^V^

我這個韓瘋要抖下先啦!! 近排不正妹好忙...
無咩精神打文了...因為很累...工作上的交接...未來的挑戰...而且近來特別多劇追....停唔到呀...49天都還未開始睇..
"我們結婚了" Victoria他們開始白熱化, 李民浩的"城市獵人", 尹恩惠的"對我說謊試試", Rainie的"醉後決定愛上你",
日日劇"全部我的愛"又就黎大結局啦....嘩!!! 好耐無試過同一時間咁多套喜愛的劇啊!

極度沉溺中啊!!!!!!!!!!! 而且秘密行動進行中...稍後會跟大家分享一下!
hee...........希望有成果啦!!!


With Love,
*不正妹*PriMa*



相關文章:重回懷抱的2AM Fans Meeting=完全不能自拔了!
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=98061

【2AMxAPM簽名會】心有靈犀見2AM!!感受I-AM們的威力吧!!!
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=99073

沒有留言:

張貼留言

熱門文章