2011年6月16日 星期四

[歪妹愛美麗] 不正妹秘密行動大曝光, 究竟係咩事咁神秘?!

Hey!!! 韓瘋回歸啦! 今次不正妹不是分享"愛人"啦!! 而是愛自已的行為!~秘密行動要曝光啦!!!
唔知大家有無坐開巴士, 有無留意Roadshow呢排熱播ing.....
Yup!! 就是他們啦!!! 呵呵~~~
heee~~~每一次收到PR的試用禮品包, 我都很高興啊!!
收禮物的心情確實大不同呢!!!

 

今次試用的品牌是為 <易纖諾Trimec>, 近排真係好鬼hit!!!
不正妹有份試試佢的威力啦!!!! 分別在家在office都stand by d先啦!
試用items, 包括:
1. Coffee Delux 頂級咖啡
2. Lime Tea 青檸檬茶
3. Tom Yu一Goong Soup 冬陰功湯
4. Tomato Soup 蓄茄湯/ Mushroom Soup 蘑菇湯


Trimec 亦找來營養師編制了瘦身餐單, 名為"Happy Slimming Menu"!究竟有幾開心呢?? 看看其實並不是代餐, 我們是配合均衡飲食去進行瘦身啊!


不正妹是一名愛吃鬼! 而且應酬蠻多, 很難跟足這個餐單!
我想我只跟到餐單的六至七乘左右啦! 但出來的效果我也蠻滿足的!!!
跟大家分享下我的試用感之前, 先簡單介紹一下產品吧!

簡單來說. 這4款產品可稱為 "燒脂特飲" 及 "燒腩湯"!務求令大家以真正輕鬆, 美味, 速效的方法下進行瘦身大計啊!
當中經過悉心調配, 用料天然去研製 <3L配方>!
何為 <3L配方>?是為鋒對亞洲女性需要, 全靠獨有的 "氨基酸纖體配方",
以300%速度分解頑固脂肪,
如手臂, 肚腩, 臀部等, 加速新陳代謝, 持續飽肚,
無分日夜24小時持久燒脂, 無論是坐定訓都KEEP住燒脂,
消除浮腫, 一般飲用10天便可見效!
被譽為 <神奇睡眠減肥法>!
 
好啦!!! 看看懶人不正妹點樣先! Hee....
首先我講下我最愛的咖啡先呀!!
熟悉我的朋友仔, 都知道我是Coffee Lover!
每日都要飲coffee~~~所以今次試用item有coffee,
確實fullfill度我的需求!
我主要是早餐飲用coffee的~ 而且不濃不歡的!
舊街場個隻咁濃先合我要求~

 

以120ml去沖調, 剛剛好就是我想要的味道啊!
但略厭少了點...呵呵...平時我肯定要飲double的!
不過味道確實濃得合我心意! 我本人就很喜歡啦!!!
有這個quality當然關鍵在咖啡豆身上啦!
那裡是名氣出產地? 應該難不到大家啦!!
聰明! 就是來自巴西的頂級咖啡豆!
一朝早一聞淺嚐, 頂級開心啊!
每天最重要的早餐, 就是這樣令我充滿力量啦! 呵...


至於lunch我會吃mummy的愛心飯盒,
因為飲完燒脂特飲跟燒腩湯都會有飽肚感, 我食量都少了呢!
飯盒都相對細了... 我本身工作都比較忙,
很多時忙起上來根本沒時間吃下午茶或者吃零食,
但有時就是口痕的關係, 就會吃朱古力!!
這兩個星期, 一遇到這個情況, 我就沖杯青檸檬茶飲!
經過幾次的沖調, 我發現, 不用沖咁多水,
反而加d冰會好飲好多啊!!! 味道好fresh的青檸味!
醱醱甜甜的, 幾易入口!!
不過望落去隻色跟我想像中有d出入呀!
我總覺得應該係青色的...haa!!!


到了晚上, 就是燒腩湯出場的時候啦!!!
在家裡時, 我選擇了蓄茄跟蘑菇湯, 分別是兩種口味啊!!
一盒裡兩種味道各有5包, 共10包!

 

 第一次沖燒腩湯時, 我選擇了蘑菇味, 按照指示的150ml,
但覺得太淡了, 不太喜歡!
第2次沖時好多了!! hee...
我將水的份量減少了, 不過, 可以creamy d 就好了!
至於蓄茄湯, 是3種口味之中我最愛的!
味道醱甜又有蔬菜粒呀! 味道最易入口
的!


至於要加班的日子, 我選擇了冬陰公湯啊!!!
Superwoman要辣一辣佢呀!!! 醒神呀!!!
味道其實跟蓄茄湯差不多, 不過就是有少少辣o羅!
都唔錯! 湯裡有原隻蝦米啊!!!
*其實3款湯裡面都有料的, 所以好有咬口架!!唔駛咁dry啦!!! 係咪.. ? 不過, 有時夜晚太早飲完呢個湯,
夜d都還是有點不安的感覺, 所以我建議大家可以自行加d菜落去一齊食!
應該感覺充實d!! 落到個胃都有得磨下嘛!
我太懶... 所以堅持一沖就飲哂佢...haa!!!

感覺大致咁上下啦!!! 咁其實不正妹有幾咁唔聽話呢..
如果忍下... 可能我o既成績仲會更好喎!!!
我受唔住惡魔的引誘!! 你知啦.. 朋友聚會是一大樂事嘛!


真的好難控制....

 



Ladies Night @ Ma Wan
white wine怎能少呢??? 我的最愛...


 

一茶一座@金光華 (國貿站)
返到大陸.. 忍極都吃了頓台灣菜....

馬拉盞@ MK
好耐無同豬仔出街, 唔知食咩好...突破好掛住星加坡的喇沙...就來了...

糖蓮子@紅磡
公司同事結婚請大家食TEA, 我地叫了Dessert啊!
雖然是外賣過來, 但是還熱, 而且keep到有少許流, 比我想像中要好呢!

韓國芝士面@HOME
Weekend下雨天最好的節目就是吃著喜愛的食物, hea住咁追韓劇啦!!


 

你估我有罪惡感嗎??? 當然有啦... 但是真的只有白天那餐可以正常d...
所以盡量選擇自已喜愛的囉!
好啦... 少許的慚悔完畢啦!!! 以我這樣的食法, 得出了什麼結果呢???
我d partner要出場啦... 好久沒見, 拎出黎時真係封哂塵呀!

好啦... 大家要冷靜呀!!! 有史以來, 最大尺度的相片要公開啦!
雖然我手腳都算修長的!! 可能有咁上下高, 大家都不覺得我是肥的!
加上衣著的錯覺, 更視為瘦女行列!!
事實時... 我有個"屎撈人"係個肚裡面o羅!!
加上我喜愛蹺腳... 我個肚腩真係似足3個月生己
架!
let's see, 前後分別吧!!



出左黎做野, 仲要長期坐office, 少了運動, 這個肚腩真係幾礙事..
而且patpat對上的hip位, 真係進漲不少, 每次肥仔攬我就會話我無腰,
其實我好介意o羅....不過我懶左....佢用咩激將法都好似對我起唔到作用咁...
減少了半吋算唔錯啦!!! 


 

至於磅數方面呢! 都有進步呀!!! 由118磅變左114磅啊!呵.... 我覺得除了少量脂肪真係燒了, 另外, 腸胃是清了..
可能整走左個"屎撈人"啊!
飲完個燒腩湯係最明顯架, 一般夜晚飲完,
訓完一覺, 第朝就好有意慾去大大啦!!
平時我工作壓力都幾大, 所以成日導致無力去toilet架..
但係飲完除了有便意之外, 而且是很順利的完成呢!

真的好高興....其實我覺得去大大是一種享受來!
能夠順利完成簡直是幸福的一件事情!!!




多謝大家看到這裡啊!!! 不正妹最重要的秘密都曝光了!!
help!! 身高, 體重, 尺寸... 對女人來說都太敏感吧!!
不過, 如大家看了Roadshow都想試, 可以參考一下我這個分享,
看看適不適合你, 作個比較吧!!
希望幫到大家!! 並且喜歡我的分享, 繼續支持小妹!
得閒就黎踩下我個blog啦!! haa....




預祝大家"瘦身成功"! 炎炎夏日已逐步迫近啦!!
大家要努力加油啊!!! Fighting!!!
不正妹都幾喜愛周圍走, 又愛去下打沙排!!
著泳衣3點式, 我可以接受..因肚子都平了,
 但我的"鬆"不夠豐滿.. HA!!
最重要是面上問題太多了... 現在蠻害怕給太陽再弄壞!!
好開心Pretty Medical 抽中我了, 我會去做C6呀!
遲D階段式跟大家分享呀!!! ^V^

With Love,
*不正妹*PriMa*

 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章