2011年6月17日 星期五

[不正妹愛美麗] PrettyMedical 1st C6 - 為了靚靚, 決定做一個月花面貓!

瘦身之後另一大Project就係要做一個月"花面貓"啦!!第一次咁大勇氣去接受呢個機會!
之前都見不少blogger做過LAZER, 有D仲會塊面流哂血返黎...
其實都好怕自已都會咁...但係又好想根治面上的問題..
在矛盾的情況下, 上星期五上了Pretty Medical做皮膚分析!


 
我是平日放工趕過去的, 約了七點鐘, 剛好準時到!
上到去首先讓我入更衣室裡頭自行卸妝,
因我只是搽了base, 所以用卸妝水抺下就okey啦!
這裡的backup都很齊備啊!!
除了skin care, 還有hair spray跟con case添!
做完facial想執下樣出街街都無問題!

 

 
之後就坐係休息室填form, 這裡的裝潢都很泰式呢!
茶几上還放置了生果, 有香蕉跟車厘茄,
另外還有梳打餅跟花茶啊!!
最有趣是香薰可以自已選擇什麼香味!
等了十分鐘左右, 有同事帶我入consult room啦!
首先多角度影了幾張相, 然後有一位著醫身袍的女士幫我看皮膚!
我最大的問題都是暗粒及暗瘡印比較多,
其次就是我面上有很多疣...><
之後就是交談一下, 對是次療程了解有多深!
確保我們清楚知道療程會帶來什麼反應等
,
那就可以離開啦!! 前後只是用了15分鐘左右!
臨走時,發現這裡都有很多美國醫學護膚產品發售!有我喜愛的防曬ELTA添呀!! 本身想買多支41度, 點知無哂貨..OH....
 


事隔幾天罷了, 已經收到Pretty Medical的來電,
通知我已被選中試做五次C6機!
而且即時幫我預約翌日晚上上去第一次試做!
BOOK了8點半, 準時上到去換了拖鞋,放袋入Locker,
去下洗手間, 還有5分鐘可以周圍影下相!
帶了我入房洗面, 之後等了十分鐘, 美容師就來帶我去另一間光猛的房間!
看清楚我的皮膚後, 就講解一下有什麼問題, 主要針對什麼來做療程,
整個流程是怎樣..etc!

 


以我的case, 我暗粒比較多, 因為我皮膚dirty, 引致毛孔粗大,
斑反而不算多, 我以為面上多斑, 原來大部份都是疣來啊!!
help!!!
一生開就孖住係咁生..仲愈來愈大粒呀!!
美容師說順便幫我電走佢, 太好了!!感動的!!
美容師知道我是第一次做, 她很好呀!
不斷跟我作心理輔導呢!
說就像橡筋彈的感覺, 是痛的!
盡量忍忍, 倘若真的受不了就出聲, 不要亂動,
怕會射錯位啊!
不斷跟自已說"先苦後甜" 同埋"我要靚"!!!



兩張都是打完右邊面影下來的!我其實都幾怕痛的,
幸好美容師不斷說話, 令我分散一下注意力!
先幫我做了右邊面, 給我作一個比較!
應該都做了15-20分鐘左右吧!!
感覺近眼及嘴的位置比較痛啦! 不過我還是忍受過來啊!!
叻女!! hee.......望落去, 都無咩事呀! 少少收緊了!少少紅!
然之後就做左邊面啦!! 我很多問題都是出現在這邊面!
而且美容師沒有之前那麼慢, 她彈面的速度快了,
感覺痛過右邊面啊!!! 有時她自已都覺得我痛, 搵隻手掃下我塊面!
佢仲問我除了眉毛, 仲有無邊d毛需要留低, 我眉下好多小毛毛,
佢都幫我射左佢呢!! 如果佢唔會再生就好了...好煩的修眉...
 
lazer完了, 下一個step就是電走d疣啦!!!
第一次做...我覺得痛過lazer呀! 好似俾蛇咬呀!!
hey! 我知你們心裡有個疑問, 不正妹俾蛇咬過??
非也!! 我自已覺得俾蛇咬應該係呢個感覺罷了!
好似有條叉脷瓜落黎咁呀!!
我左邊面有成幾粒孖住生埋一齊, 電完之後我感覺我好似曬傷左的感覺!
塊面好慶同埋好似腫左咁....
美容師即時搽左d cool down gel上塊面, 呢個係最舒服,
之後再放埋倒模, 不過d水唔夠凍啦! 放上面好快就乾左添!
好dry咁.....
(呢part唔記得叫佢幫我影相添!)
整個過程都有講解做完療程返去有什麼要注意,
只要著重保濕就好了, 什麼美白緊緻的都要skip一排啦!
臨走前, 還給了我防敏膏跟暗瘡膏, 附上注意事項表一份,
以避有過敏反應時可即時控制!
還要預約之後四次療程的時間, 她說療程比較急,
下個月中就是分享會, 所以會加強進度, 但亦會視乎情況而定!
務度令blogger有所改善, 才能夠跟大家分享更多!

 


當然我也有疑問, 會否欲速之不達?
她解釋其實要看每次的反應去決定強度,
流血與否是視乎美容師的分析及儀器配合!
結果也是因人而異, 所以大家都是以花面貓的心態去迎接療程會較好!
當然這只是我個人的認為啦... 希望我好快可以有靚靚肌膚啦!
 
這是我剛做完在changing room拍的相片
 
 
這是我回家後拍的照片, 可能是光暗問題,
回到家總覺得面上的"花面貓"狀況嚴重很多..><



有起沙的情況出現了, 我即晚已經做保濕mask啦!
敷完只有一點流血罷了!

 


跟我聯系的Mable今天都有打來問候下我,
看我有無異樣~說一般療程做到中段就會有明顯的改善,
所以第3次試做時, 才會再拍照留record, 到時我會帶埋手指上去d/l返d相,
作出中途試用感跟大家分享一下! 希望進度如我所願啦!!
勇敢的第一次, 能夠換來相對的成果嗎???兩個星期後再看看啦!!! ^v^
 
With Love,
*不正妹*PriMa*
 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章