2011年6月26日 星期日

[歪妹愛生活] 支持Ellen! 買碟順便做善事? 6.25全球藍精靈日! 齊來做善事!


本身應該去信和買碟的, 但不順路的情況下,
我又好想好想勁想買碟! 所以去左CD warehouse度買啦!
好耐無買碟啦!!! 邊個吸引到我在這世代下去買CD?
咪就係Ellen 囉! AT 17的Ellen呀!!!
出道咁耐, 終於自已出Album啦!! 我當然要支持下啦!!
由At 17 到現在個人發展, 都很喜歡她!!


除了主打歌"雀斑"真的很好聽, 其實碟內有多首歌都不錯啊!
好似"哽咽"啦! 真的靠一支guitar, 自已的和聲, 沒有其他樂器輔助下,
就這樣純結他的歌曲!! 很喜歡!!!
仲有"不脫脂女生""Hey Boy"! 我也很喜歡的! 
輕快清新的感覺! 你一聽到會愛上的!
有主見的女生, 不要跟著別人步伐走~*
有些歌是Ellen自已作曲, 作詞, 仲做監制添呀!
"人造衛星情人" 有趣有趣!!
Guitar同Bass都是她自已一手包辦呀!!
還翻唱阿菲的Summer of Love! 仲有同明哥合唱添呀! hee...
<完整>好聽呀!
太讚了....^v^ 值得推介!!!
正當想離開之際, 發現<藍精靈十分勁>呀!
原來今天是全球藍精靈日啊!!! 這裡有function啊!
我的童年回憶中也有藍精靈的啊!!!
忍不住拿出相機拍下來了! ^v^




仲俾我見到糖妹呀!! 係呀!! 就係糖兄妹的糖妹啊!
我也喜歡聽他們的歌曲啊!!! 她真人比我想像中還要小人國呢~
她人很nice啊!! 本身function已結束的, 她等人潮散了後,
還出來跟她的fans傾計簽名啊! 所以我才見到她呢!




剛巧給我看到這張poster呢!!!



原來用電子消費滿$100或以上,
就可以加$62.5換購一set4款的限量藍精靈post card, 連郵票架!




全球限量625套, 所有善款全數捐給香港公益金的!剛好我買了碟, 張receipt仲係度, 所以我就去換返set啦!
又可以做善事, 何樂而不為呢?
 


ha~~~遇到好的事, 心情也變好啊!決定這個weekend再不出戶啦! 我要追返哂d劇進度先!
仲有就係...懶洋洋聽住歌邊看書, 跟住歌詞大唱出來!
真係好舒服架!!!! 真正的relax!
大家又如何渡過呢個週末呀?????

最後, 不正妹送上二汶同一峰唱的"藍精靈"俾大家!好可愛呢~~hee......
8.04 3D The Smurfs 就上畫啦!!! 大家會去睇嗎??


With Love,
*不正妹*PriMa*



 


沒有留言:

張貼留言

熱門文章